***
Padroni ishte ne makinen e tij Range Rover te bardhe .
Rruges per Durres ,po degjonte muzike kengen
'Helly Luv~Ardian Bujupi -Guns & Roses '.
Do shkonte ne Durres pasi kishte nevoje te takonte Glorian sic i kishte premtuar dhe asaj para dy ditesh kur e kishte njohur .
Ajo femer e terhiqte ,bukuria e saj dhe ato sy blu e mahnitnin, karakteri i saj ishin kaq bukur te nderlidhura bashke tek trupi i asaj femre .
Ajo femer ishte terheqese .
Hulk Dragsani Padroni kishte terheqje ndaj asaj femre .
Dhe lum ajo femer qe do behej e tij .
Tashme ishte ne duart e tij .
Padronin e cmendte duke qene se ajo ishte po aq e bukur sa i ngjante kaq shume dikujt qe ai para 5 vitesh kishte njohur .
Por jo s'mund te ishte ajo .
***
Devi ishte me grupin e tij 'Djemte e Dragsanit' sic quheshin ndryshe, te gjithe ata djem qe shumicen e kohes e kalonin tek lokali 'Dragsan' dhe merreshin me 'punet e zeza' quheshin te tille .
Ishin mbledhur te gjithe ,ndodheshin te 'Dhoma e Vogel' sic njihej ndryshe .
Ishte ne katin e pare te lokalit 'Dragsan' ku do kaloje nga pas minibarit ne nje ngushtice pastaj korridor i gjate dhe dera e dhomes e fshehur pas nje pikture te madhe murale .
Ishte dere dhe dhome e fshehte ,aty ruhej cdo gje me vlere dhe aty beheshin mbledhjet e rendesishme.
Ishte nje dhome prej 20 m2 .
Rreth e rrotull ndodheshin karrige, ne pjesen veriore ne krye te asaj dhome ndodheshin ca rafte, gjysma mbante shkresa dokumente dhe pjesa tjeter me gota,pije alkoolike,arme dhe shiringa per perdorim droge .
Para raftit ndodhej nje tavoline dhe nje karrige .
Tek tavolinave ndodhej nje kompjuter nga i cili kishte pamjen e 3 kamerave te sigurise vetem per 'Dhomen e Vogel' .
Nje nga hyrja kryesore e lokalit te katit te pare,tjetra tek ngushtica e korridorit dhe e treta tek dera para se te hyje tek 'Dhoma e Vogel' .
Cdo gje kishte siguri cdo gje ishte e mire llogaritur .
Ne mes te dhomes ndodhej nje tavoline bilardoje stekat dhe topat e saj .
Ishte nje dhome per mbledhje biznesi dhe qejfi .
Ishin mbledhur te gjithe rreth tryezes se bilardos .
Ishin rreth 20 djem dhe Devi 21 .
Devi ndodhej ne krye te organizimit sigurisht dhe organizates duke qene se familja e tij kontrollonte gjithcka .
Ai kishte fjalen ,ora shenonte 20:00 sonte ne 23:00 do dilnin per patrullim pastaj per shperndarje Devi kishte fjalen dhe do iu shpjegonte planin .
-Pati ndryshim planesh .
Malli nga Italia erdhi dje ne mbremje.
Sot eshte data 21 Dhjetor . Shperndarja sonte do behet ne 00:00.
Plani eshte ky ,ne 8 pikat e Burrelit do te behet si gjithnje shperndarja.
Ne cdo lokal do behet shperndarja ne pjesen e prapme te saj .
Secili do shkoni dyshe ne shperndarje neper pikat qe do iua percaktoj une .
Ne keto tete pika ne oren 23:00 do te jete ne vend nga nje djalosh tjeter i organizates tone ne rast sigurie .
Ne cdo pike .
Pasi te nderroni mallin me parate do merrni personin e trete dhe do largoheni .Ka nje ndryshim te ri plani, jeni 20 veta pasi jane shtuar dy pika te reja shperndarjeje .
Nje do behet nga njeri qe e ka kerkuar qe vjen nga qyteti i Klosit ,tjetri nga i Komsise .
Ne rregull .
Pasi te behet shperndarja ne 00:00, ne oren 01:00 do mblidhemi te gjithe ketu per te ndare fitimet .
Jemi ne rregull - pyeten Devi me ton serioz .
Ai ishte vertete nje mendje intelegjente,misterioze dhe e frikshme.
Ai ishte i tille nje 'Dev' ,'Devill' nje 'Djall' .
-Ne rregull - bejne te gjithe djemte njezeri.
Devi kishte autoritet mbi djemte ndonese disa prej tyre me moshe ishin vite me te medhenj se ai .
Por Devi kishte krijuar autoritetin dhe pushtetin e tij te qene perreth.
Te gjithe per Devin kishin respekt dhe pika e tyre e forte e atyre si organizate ishte se te gjithe ishin ne nje si nje i vetem .
Por nese ndonjeri do guxonte te bente qofte dhe nje gabim nuk shpetonte lehte .
Dhe prandaj nuk i godiste kush ata .
-Ja tek jane armet tuaja .Dorezoni celularet tuaj dhe merrni te tjeret . - thote Devi dhe vendos mbi fushen e bilardos nje kuti plot me pistoleta dhe brenda te gjitha ishin te mbushura si dhe tjetren me telefona-celular pa pergjues qe perdoreshin vetem ne raste te tilla shperndarjeje .
-Mallin e kemi ketu - thote serish .
Dhe ishte nje karton ne dysheme me mallin e cilesise me te mire ne Burrel dhe ne treg .
Ishte cilesi e larte .
Djemte marrin nga nje pistolete dhe leshojne aty celularet e tyre .
Marrin nga nje telefon pa gjurmues dhe i aktivizojne .
Devi afrohet tek tavolina qe ndodhej ne krye nxjerr nga komodina dhe merr armen e tij nje pistolete e vecante ishte e gjitha argjend dhe tek doreza ishte floriri ,plumbi ishte unik dhe i rrezikshem kishte gdhendje dhe punime mbi te .
Pistolete e rralle dhe e shtrenjte veshtire te gjendej ne treg .
Aq sa edhe policia nuk mund ta gjente se cfare lloj plumbi ishte apo llojin e pistoletes domethene nuk e gjente dot as perdoruesin e saj .
Mister .
E vendos pistoleten ne pjesen e pasme tek brezi .
Afrohet tek kartoni dhe iu shperndan atyre mallin .
-Djema dua pune te sakte dhe pa gabime .
Rregull,qetesi ,arritje .
Ne rregull.
-Ne rregull - thone nje zeri te gjithe .
Devi i shikon te gjithe dhe formon me buzet e tij nje buzeqeshje djallezore dhe triumfuese .
***
Lersi ishte veshur me nje kostum sportiv te zi ,xhup i zi, kishte vene kapuc dhe nje maske ku i dukeshin vetem syte .
Po levizte sa andej kendej ne dhomen e tij sikur te priste per dicka .
Celulari dridhet mbi komodine, ishte ora 23:00 .
Atij i vjen nje mesazh ne celular .
-*Behu gati* .-ai lexon mesazhin del nga dhoma e tij me qetesi .
Krisia po flinte e qete edhe i ati gjithashtu .
Kishte vene doreza te zeza ,veshen atletet ,canten e zeze te shpines ne shpine, hap deren me kujdes dhe largohet .
Merr bicikleten dhe nis te pedaloje furishem ne qender te qytetit drejt 'Vila Meris' dhe merr kthesen djathtas dhe pedalon vetem drejt .
***
Pas pak shenon ora 23:00 .
'Djemte e Dragsanit' sapo kishin nisur .
Secili person qe ndodhej ne piken e tij telefonon ate qe do vinte aty me mallin per ti thene se perreth nuk ka rrezik .
Dhe fjala ishte shkurt .
-*Paster* .-pas marrjes se sinjalit ne oren 23:00 ,ne oren 00:00 niste gjithcka dhe djemte niseshin per shperndarje .
Djemte e Dragsanit nisen dyshe neper makina duke shperndare secili ne piken e tij te caktuar .
Disa neper lokale ,ca te tjere ne ndertesa te harruara ,ne cepe pallatesh, hyrje dalje te qytetit te Burrelit .
Pasi dorezonin pakon me mall ,merrnin leket ,merrnin dhe 'personin e sigurise' .
Largoheshin drejt lokalit dhe dergonin mesazh ne grup.
Secili dergonte nje mesazh sikur sinjal .
-*X (vend) u krye me sukses.Shihemi ne shtepi .*.
Dhe gjithcka u krye me sukses ,ky operacion shperndarjeje doli me sukses .
Devi ndodhej ne pjesen jug-perendimore te qytetit .
Ishte brenda ne makinen e tij .
Ne qetesi .
Ndodhej prane varrezave te deshmoreve duke pritur per te dorezuar pakon me mall .
Shikon qe dikush po vinte me biciklete ,ai ndez-fik dritat e makines per sinjal ,ai qe po vinte drejt fik-ndez driten e elektrikut te bicikletes .
Ai djaloshi me biciklete afrohet tek makina e Devit ,ky i fundit ulen xhamin e makines .
Ai po shikonte djaloshin me ate shikimin e tij te eger .
-Prap anonim ti ?!- e pyet Devi .
Ai pohon me koke .
Devi vetem e shikon me egersi .
I zgjat doren per ti dhene pakon me mall.
Ai e merr .
Devi i shikon varesen qe ai mbante ne qafe ,nje varese floriri qe mbante nje pllake te madhe rrethore floriri te gdhendur .
-Shperndarja tjeter pas disa ditesh .
Do njoftohesh se kur .
Djaloshi i dorezon leket Devit ne dore.
Devi i merr dhe djaloshi largohet.
Ai po e shikonte tek largohej .
-Femije - thote Devi .
Devi njofton ne celularin e tij pa gjurmues .
-*X(vend) u krye me sukses.Shihemi ne shtepi .*
E dergon mesazhin dhe e mbyllen celularin .
Ndez makinen dhe largohet edhe ai, edhe Devi per ne 'shtepi' .
Kjo nate do ishte e gjate 'nate djajsh'.
YOU ARE READING
Cartel
RomanceTi mund te jesh gjithkush ,gjithcka per aq kohe sa ti deshiron dhe ke vullnetin te jesh apo te behesh. Nese mendon se jeta mbaroi nisja nga fillimi.Kur shishja mbaron mbushe serish.Nese mendon se je ne 0 nisja cka pret ...merr nje laps ,nje flete te...