Ne gjimnazin 28 - Nentori ,dita e fundit e gjimnazit para pushimeve dimerore te festave te fundvitit .
I gjithe qyteti ishte i veshur nga dritat,pemet ,lokalet ,bizneset e vogla rrotull, cdo vend ne qytetet mbante arome festash .
Kete pamje qyteti e kishte marre qe ne ditet e para te Dhjetorit .
3 ishin muajt qe Krisia adhuronte me shume .
I pari muaji i ditelindjes se Devit dhe muaji qe ajo kishte pare fotografine e tij,tjetri muaji kur kishte folur me te dhe kishte kuptuar se kishte rene ne dashuri me te dhe muaji i trete Dhjetori ajo i dashuronte festat e fundvitit .
Per me teper ky muaj kishte qene me i mrekullueshmi .
Ajo ishte ne vemendjen e Devit dhe me shume se kurre te dy ishin kryefjala e njeri-tjetrit .
Krisia ishte me kufje ne vesh ,po degjonte muzike 'Endri-Qa ndodhi' .
Ishte e buzeqeshur me nje shkelqim rrezatues ne syte e saj, po mendonte mbi Devin ,dashurine saj .
Po mendonte qe sot do e shikonte ate tek gjimnazi .
Ajo qe beri dje Devi me te,duke e kapur ashtu per krahu dhe duke u larguar me makine ishte nje situate e pazakonte por e bukur ,ne ato momente e frikshme por tani qe e mendonte e bukur .
Iran ishte me te ,te dyja te kapura per krahu nderkohe qe ecnin ashtu te heshtura .
Irani ishte me celular ne dore ne Instagram po kontrollonte postimet e reja .
Devi ishte ne makinen e tij sebashku me Visin, bejne nje rrotullim nga qendra e qytetit dhe nisen drejt gjimnazit .
Po vinin nga kryqezimi i farmacive per siper .
Po degjonin muzike 'JIGGO-DIABLO' .
Devi shikon Krisian nga larg .
-Ja ku eshte mengjesi im Vis .Kur shoh ate me ec mbare dita - dhe fillon te qeshe .
Visi e shikon dhe qesh me ironi djallezore me te .Si shikon Iranin dhe buzeqeshja e tij rritet .
-Ja dhe ' tipi im ' .
Devi ngandaleson te vozituren, ul xhamin e makines dhe i therret .
Pa i interesuar se kush mund ta degjonte rrotull tij .
-Mengjes Kris - ajo e degjon kthen koken dhe e shikon .
S'mund ti besohej, c'po bente ky keshtu nga makina po i therriste asaj.
Ato gjimnaziste qe ndodheshin ne trotuar ne ato momente qe po kalonin kthejne koken duke pare Devi Dragsanin tek i thonte 'miremengjesi' nje femre .
E shikon me pikepyetje por i pergjigjet duke buzeqeshur .
-Edhe ty miremengjesi Devi .
Ai i qesh, i pelqente buzeqeshja e kesaj vajze, ajo ishte kaq e mire sa ai do betohej se ajo s'do mund te lendonte qofte nje mize .
Irani i shikon dhe buzeqesh, e lumtur per shoqen e saj .
-A ma jep pak Instagramin - ia ben Visi ,Iranit .
Ajo e shikon e inatosur .
Ndodheshin prane gjimnazit dhe Devi ndal makinen, e parkon dhe te dy djemte dalin nga automjeti .
Te dy iu dalin para vajzave per te biseduar me to ,Devi duke pare Krisian dhe Visi Iranin .
-Me mua e kishe ti tipi ? - ia ben Irani Visit duke i bere para si per ti treguar se nuk i frikesohej aspak atij .
Por ajo nuk e dinte se kete pelqente Visi ajo dukej me terheqese ne syte e tij .
-Pyeta per Instagramin .-i thote ai qete duke e pare ne sy .
-Ashtu ,pse s'ke ne celularin tend ti ?!
-Aplikacionin po ,por do doja llogarine tende .
-Mu zhduk ate bej ,eja Kris .- i thote Irani me nerva atij dhe terheq Krisian per krahu .
Visi e mban per krahu Iranin dhe i thote duke e pare ne sy .
-Ky tipi eshte tipi yt .Dhe kjo egersia jote sheqerke me ben te te admiroj me shume .
Prit momentin - dhe i shkel syrin .
-Trap - i thote Irani .
Krisia mbeten pa fjale ,Devi ia plas se qeshures duke pare fytyren e Visit duke menduar se cfare ai po mendonte .
Dhe djemte qe ndodheshin rrotull dhe e degjuan cfare Irani tha qeshin .
Vete Visi mezi po mbante te qeshuren.
Ai ia leshon krahun, te dyja largohen dhe futen brenda gjimnazit .
-E mire Vis ,ben si e forte keshtu po e ve doren ne zjarr nese ka guxu kush me e ngacmuar dhe kjo ia ka kthyer .
-Te them drejt o Dev kam pyetur qe dje per te, kush se ka pasur kjo me intereson, e dua per vete burre .
Do lidhem me te .Mendoj se e dua - te dy fillojne duke qeshur .
-Si duhet ta therras une pastaj ?!
-Kunate - qeshin te dy plasin duart dhe futen brenda deres se shkolles .
-Ti Dev ca do besh ,ca ke ndermend te besh me Krisian ?!
-Loje - thote ai ftohte.
-Akoma me kete ti ?
-Pse kur ndryshova une ?!! - thote serioz dhe qesh ironikisht pa ndjenje brenda.
***
-O Ir ,ai eshte Visi ,shoku i ngushte i Devit .
-Ai eshte Visi ?
-I bukur eshte ,Iran te betohem eshte gallate ,i mire ,rri ne pune te vet po me i ra ne qafe njeri atij apo miqve te tij ,si duke qeshur ta merr shpirtin per se gjalli .
-Shoku i kujt eshte me ! - i thote Irani dhe qeshin te dyja
-A thua te ka qejf Iiirr -thote Krisia e emocionuar .
-Ai mua ?!!
C'thua ,se pe si me fliste ?
-I interesuar per ty .
-Posi .Jo, jo te tallet ai me mua .
-Po mire nese dhe njehere pyeten per ty si do i pergjigjesh ?
-Atij ?
-Po .
-Ne lidhje me cfare per shembull ?!
-Se di, cfare do lloj gjeje qe ka lidhje me ty -i thote Krisia .
-E di cfare .
-He ? Eshte gjithe ai cun o Kris ,eshte thjesht fantastik, neqoftese ka vetem pak pelqim per mua do ia kthej ne dashuri .
Te them drejt o moter ,e kam pak simpati ,e kam pas pare dhe here te tjera por se dija kush ishte ,me duket se diku tjeter e kam pare por s'me kujtohet mire,plus kesaj kur ti ike dje me Devin ky me mbajti per barku dhe me provokoi te me puthte .
-Ooohhh te ka qejf pike betohem .
Imagjinoje pak o Ir ti me Visin ,une me Devin ,c'po ndodh do ishte fantastike .
Nje katershe super betohem .
-A thua Krisia ? Domethene ai te me pelqeje mua ?!
-Do e shohim moter - i thote Krisia dhe i buzeqesh .
Irani shikon nga Visi, ai ishte me shoket e tij dhe Devin duke qeshur .
***
Devi ishte ne mesim ,me Visin te dy ulur ne karrige ne banken e tyre qe ishte banka e pare tek rreshti i mesit .
Ne vend se te degjonin mesimin, ishin kthyer pas duke biseduar me dy vajza te tjera te klases se tyre .
Po benin gallata duke qeshur .
***
Krisia gjithashtu ishte ne mesim ,kete ore ajo kishte dalur banken e fundit dhe po bente muhabet, duke ngrene fara me Iranin ,Herin dhe Gerin .
Ishin bere grup dhe po kenaqeshin duke treguar shaka dhe duke qeshur .
Oren tjeter Devi kishte matematike me profesorin kujdestar te klases se tij.
Ndersa Krisia kishte arte ,me profesor edhe ajo ,por klasa e saj e quante 'ore pushimi' askush nuk merrej seriozisht me vizatimin pervec saj ,adhuronte te vizatonte .
Por kete ore po qendronte me grupin serish .
Kjo ore mesimi do ishte ndryshe .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Helloooo
Si mendoni cdo ndodhe me Boren ?
Ose me mire cfare do ndodhi kur Devi te kuptoje se kush eshte personi nen kapucin e zi ?
Do jete entuziuaste ua premtoj .
❤
~Kati .
YOU ARE READING
Cartel
RomanceTi mund te jesh gjithkush ,gjithcka per aq kohe sa ti deshiron dhe ke vullnetin te jesh apo te behesh. Nese mendon se jeta mbaroi nisja nga fillimi.Kur shishja mbaron mbushe serish.Nese mendon se je ne 0 nisja cka pret ...merr nje laps ,nje flete te...