Klasa kishte rene ne qetesi te gjithe po i shikonin dhe asnje s'po kuptonte asnjegje .
Pervec Devit dhe Krisias qe i njihnin dy miqte e tyre dhe ndjenjat e mendimet e tyre .
Irani e lufton me duar por ai s'ndalon.
Po e shijonte aq shume ate puthje .
Te gjithe rrotull po i shikonin .
Devi i shikon dhe buzeqesh i lumtur dhe djallezisht, Krisia ishte pa fjale .
Devi shikon Krisian pastaj buzet e saj .
Ai i afrohet prane veshit .
-Diten kur te shijoj buzet e tua do jete nje dite qe ti kurre s'do e harrosh nga truri yt i vogel - i thote ai dhe largohet ndadale nga veshi i saj duke buzeqeshur djallezisht .
Vrastar .
Ajo ul syte mbyllen buzet dhe nuk guxonte ta shikonte Devin ne sy dhe pse i ndiente shikimet e tij mbi te .
Zemra e saj po rrihte si e cmendur .
Ajo mbushet me fryme .
Visi ndalon ,Irani e shtyn dhe i bie ne shuplake .
-Idi ... - ai i vendos doren tek goja .
-Shsht .- ajo ben pas .
-Ti thyej turinjte kafshe - ajo i gjuan ne shuplake serish,ai i mban doren .
Devi shtyn banken me shkelm tutje duke e perplasur me murin prane dritareve .
Krisia trembet dhe venfos duart tek goja.
-Hooo .
Kjo i dha hapesire Visit dhe i afrohet me trup afer Iranit .
Visi e kap Iranin per beli e shtrengon fort pas tij .
Krisia cohet ne kembe per ti dale ne mbrojtje shoqes se saj s'mund ta lejonte Visin te vepronte me tej ,Devi e shikon menjehere cohet edhe ai dhe e mban tek krahu .
-Rri mire - ajo e shikon ne sy .
-S'dua te te lendoj, flasim pak vetem Iran - i thote Visi paqesisht .
-S'dua -i thote ajo e inatosur .
-Ashtu .
-Po .
Visi e kap per krahu dhe e terheq.
-Me force e don ti - i thote ai eger dhe e terheq .
-Vis me lesho, Viiis - bertet Irani por ai se degjon .
Krisia ben para te bej pas saj .
-Iraaa - i therret ajo e shqetesuar tashme per te .
Devi e kap per krahu ate ,e kthen me force nga vetja ,e perplas ne gjoksin e tij fuqishem .
Krahun e majte ia vendos rreth belit te saj te holle aq shume e ngjit pas tij sa te dy do betoheshin e ndienin lekuren e njeri-tjetrit .
Doren e djathte ia vendos tek faqja e djathte, ishin aq afer me fytyre ,me buze por ende po shikoheshin ne sy .
Frymonin ne nje fryme .
-Te lutem mos ma bej kete .
- i thote ajo sikur ti pergjerohej .
-Nuk eshte se s'don ti por kur te dua une amore .
-Devii .
-Asgje per ty s'me ndalon Kriss .
Ajer elektrizues per te dy rrotull tyre .
***
Ishin ne katin e dyte te gjimnazit .
Visi sic e kishte te kapur Iranin per krahu e terheq dhe shkon futet me te te klasa ngjitur sekretarise ,nje klase boshe .
Kishte brenda vetem tavolina dhe karrige .
-Dua te dal, me ler - bertet ajo e frikesuar .
-S'ndihesh e forte tani e ? Mos u frikeso zemer ,vetem une s'te lendoj .
-C'te kam une ty te te besoj ?
-S'ke ku te shkosh pa pasur besim ne mua.
Ajo ben te largohet ai e kap per beli dhe e mban ,ajo e shtyn dhe ben pas vete .
-Degjo - i thote dhe i drejton gishtin - i dashuri im po e mori vesh do te te vari .
Visi qesh .
-Po qeshi une ? Nuk kupton me duket - i thote Irani .
Visi e shikon eger dhe i afrohet, ajo ben pas, ai kafshon buzen e tij lehte .
-Kushdo te jete ai plehre qe te prek ty te guxoje te me dali para po nuk ia nxorra syte nga vendi vecse te shikon ty .-ajo perplaset tek tavolina e mesuesit nuk kishte me ku te bente pas .
Do flas sinqerisht Iran .
Ti me terheq ,ti me pelqen nuk dua te te lendoj, ne rregull .
Mos me detyro.
As te tallem me ty prandaj po te pyes fare thjeshte .
Pranon te lidhesh me mua ?
Ajo e shikon e habitur .
Ndjeu sinqeritet dhe ndjenja ne fjalet e tij .
Ndiente ti besonte,donte ta bente .
-Te te tregoj nje sekret Vis - i thote ajo qetesisht .
-Cfare te duash - i thote ai me mirekuptim .
-Vitet kalojne ae din, kurre se mora vesh emrin tend .
Por sot po e kuptoj nga shenja jote tek koka se ti je ai .
-S'po te kuptoj .
Vertete s'po kuptonte cfare ajo po i thonte atij .
-Vere ,ne Shengjin duke luajtur me disk ...
-Ti ... ti je ajo vajza qe me bere kete shenje ?!!!.- ajo buzeqesh - Dreqin vajze cfare shenje.
I thote ai i habitur dhe fillon duke qeshur .
Irani ti ke qene .
Te dy qeshin dhe ngadale duke pare njeri-tjetrin ne sy duke marre fryme.
Visi e pyeten serish .
-Po vertete me thuaj lidhesh me mua ?
Irani e veshtron .
Dhe ajo do merrte nje vendim tashme .
-Merre si te duash por qe nga ajo vere dhe ate dite qe u perplasem ... te dua Visi .Pranoj - thote ajo dhe leshon frymen e fundit .
Visi buzeqesh, ai e kap per prapanice dhe e ngren lart ne tavoline gjendej mes dy kembeve te saj dhe po e shikonte ne sy me dy duart ne bel te saj .
-Je zyrtarisht e imja - i thote djallezisht .-Guxo te besh gje pa dijenine time .
Ai e puthen ne buze tashme me deshiren e saj .
Ishte kaq bukur disa luftojne per dashurine e disa te tjere e gjejne vetem me nje shikim .
Fat .
***
Klasa e Krisias ishin ende pa profesor ne klase .
Shumica po bisedonin, disa per ate qe ndodhi dhe disa te tjere muhabete te tyre .
Devi dhe Krisia ndodheshin ende ne kembe ne fund te klases vetem, ishin ne kembe po prisnin per ty dy ata .
-Devi te lutem te shkojme tek ata.Ku e ka cuar Visi ?- thote ajo e shqetesuar .
-Pa merak se gjalle eshte - i thote ironikisht .
-Devi nuk po tallem .
Ai i afrohet qetesisht, e shikon ne sy, vendos dy duart e tij te tavolina dhe ajo ne mes .
Po dridhej .
-Me mua amore do i provosh te dy anet e medaljes, ta premtoj .
-Asnjehere nuk te kuptoj - ai qesh.
-E di dhe keshtu me pelqen .
Te dy vetem shikohen ne sy .
Ajo ben te largohet dhe ai nuk e leviz krahun .
Ajo kthehet duke e pare e zemeruar .
-E din cfare ti je shume i hidhur - Devi e shikon dhe fillon te qesh .
Ajo po e shikonte ate tek qeshte ndonese ishte me nerva ,te shihte ate te qeshte ashtu prane saj e bente ate te lumtur, do kishte dashur te qeshte me te .
Por jo po mbante qendrim.
Devi heq duart dhe i afrohet prane fytyres i vendos doren e majte duke i perkedhelur asaj faqen ,hedh shikimin te buzet e saj .
Ndonese ajo i kishte te fryra si buze por kur behej me nerva aty fryheshin dhe me shume .
Fytyra e saj merrte nje pamje tjeter kaq terheqese .
Krisia largohet me te shpejta, ne moment bie zilja dhe del jashte klases .
Devi vetem e shikon tek largohet pastaj edhe ai largohet ngadale qetesisht .
Te gjithe po e shikonin dhe ai as nuk acarohej nga kjo ,i pelqente .
***
Visi dhe Irani po vinin lart bashke .
Visi i kishte hedhur krahun ne qafe, te dy te buzeqeshur po niseshin per ne klase ,po ngjitnin shkallet per ne katin e trete .
Devi po vinte per poshte duke ecur ngadale .
Ai i shikon dhe buzeqesh .
-Dev ... - i therret Visi dhe ben nje fytyre pikepyetese .
-Ca bote ju, ca ndodhi - dhe shikon nga Irani kjo e fundit shikon Visin .
-Devi kjo eshte e dashura ime Irani dhe eshte zyrtare .
Iran ky eshte vellai im Devi .
Ajo i buzeqesh dhe Devi i zgjat doren .
Te dy japin duart .
YOU ARE READING
Cartel
RomanceTi mund te jesh gjithkush ,gjithcka per aq kohe sa ti deshiron dhe ke vullnetin te jesh apo te behesh. Nese mendon se jeta mbaroi nisja nga fillimi.Kur shishja mbaron mbushe serish.Nese mendon se je ne 0 nisja cka pret ...merr nje laps ,nje flete te...