Ai ul koken dhe veshtron thiken .
Kishte nje buzeqeshje ne fytyre,mendimi se dhe te dashurat e tij qofte dhe ato qe i kishte marre seriozisht nuk kishin bere gje te tille te mendonin per te ne vend te pare.
Por e beri nje vajze e tille,e tille qe ai madje mendonte te luante me te .
Si mundek ai !!
Devi e mbeshtjell me fasoleta thiken dhe e vendos ate brenda ne cante e krahut te tij .
Ai e shikon Krisian dhe i mban duart .
Ajo po dridhej nga prekjet e tij.
Ai i qesh .
-Te te them nje te fshehte .-i thote Devi duke e pare ne sy me fytyren e qeshur te tij dhe syte qe po i shndrisnin magji.
-Me thuaj-i thote duke buzeqeshur me syte qe i shkelqenin.
-Do te ta nxij jeten .-ajo mbeten dhe ai i buzeqesh mizorisht .-Ti je kenaqesia ime amore .
Ai cohet ,ecen ngadale dhe largohet nga klasa qetesisht .
Le pas ne ate klase te tronditur ,ate aromen e tij te parfumit dhe ne veshet e kujtesen e Krisias qe kishte mbetur ende e befasuar nga fjalet e tij .
Si ta kuptonte kete qe do 'ia nxinte jeten' dhe pastaj 'amore' .
Ai ishte vertete mizor .
Vertete i keq, ai ishte pandjenja, kaq i nderlikuar .
Mister ...
Nuk ia dilje dot me te ,ai ishte ai kaq ...kaq ...ai thjesht ishte kaq Dev.
Asnje sikur ai .
Irani i afrohet menjehere Krisias .
-Kris, hej qetesohu nuk dukesh mire, te ka ikur ngjyra e fytyres -ajo mezi po mbushej me fryme por si degjohej frymemarrja .
Ishte zbehur dhe sa vinte e zbehej .
-Kris ,hej, Kris !-Irani i bie ne shuplake qe ajo te vinte ne veten
Ishte sikur dhe pak do humbiste ndjenjat.
-Uje sillni uje .O Geri nje shishe uje shpeeejt .-bertet Irani e shqetesuar.
Geri vrapon dhe merr tek canta e nje vajze nje shishe uje .
-Merre Ira-ajo e merr dhe lag doren e saj pastaj fytyren e Krisias .
-Eja Kris, eja me mua, cohu shkojme ne tualet .
-Do ndihme ?-i thone vajzat .
-Jo, jo, jemi mire .-Krisia cohet nga karrigia ,perbrenda ndihej si pashpirt, bosh .
Si pandjenja .
Dalin jashte ne korridor .
Zbresin per ne katin e pare .
Po ecnin ngadale ,Krisias i mbushen syte me lot .
-C'ndodhi o moter !? O Kris cfare te tha qe u merzite ?!
-Ai o Ir eshte krimineli im .Krimi me i madh qe ai ka bere eshte se e ka ngulur thiken e tij ne zemren time dhe i vetmi qe i shkakton plage asaj.
Ai eshte nje kriminel mizor.
-O Kris ,o shpiirt .Ti qetesohu njehere se do flasim .
Perqafohen te dyjam
Po shkonin drejt tualetit .
Pikerisht tek tualeti i djemve ndodhej Devi ,Flori dhe Visi .Te tre po pinin cigare hashashi .
Devi shikon Krisian dhe shqetesohet pak kur e sheh ashtu .
Vajzat hyjne tek tualeti qendrojne pak.
-O Kris zemer ...-ajo fillin te qaje .
-Shshsht qetesohu Krisss.O zemer mos qaj .Ke Iren ketu .
-Si ta kuptoj une ate o Ir ! Nje here thote keshtu pastaj ne momentin tjeter ja po qesh tani .-Irani i fshin lotet asaj .
-Mos qaj zemer ,qetesohu.A te te them dicka motra ty .
-He ... me thuaj .
-Une jam e sigurt se ai Dev qe ty sot po te ben te vuash eshte vetem se po te provon.Jam e sigurt Kris nese ti ia del ta arrish ate dhe pse sillet keshtu ti e ke ne dore dhe ai per ty,une betohem se ai eshte njeriu qe boten per ty do e ndryshonte.
Ndoshta me te mira ti genjehesh dhe nuk don ate sic eshte por te mirat e tij ,keshtu mendon ai.Ndersa sjellja e tij e keqe ndonese nuk po tregohet burre ai thjesht po e ben loje per te te provuar ty.
Po per nje gje ji e sigurt Devi eshte personi i radhes qe me se shumti te don dhe do kujdeset per ty.
Krisia e shikon Iranin ne sy .
-Dua ta besoj Iran.
-Besoje zemer ai eshte i yti .Do te te mundoje per i yti eshte.
Krisia buzeqesh dhe fshin lotet dhe pse syte ende te kuq i kishte nga e qara.
-Eja ikim zemer.U qetesove tani ,je me mire -i thote Irani duke i qeshur.
Te dyja perqafohen fort.
-Te dua moter.Te dua shume .
-Edhe une moj Dragsane shuuume moter shume -Krisia qesh .
Dalin nga tualeti te dyja .
Devi po e priste Krisian, ajo e sheh .
-Kris ?!!-e pyet i shqetesuar .Ajo i afrohet ngadale .
-Maskara mizor -ai e shikon i befasuar.
-Ta kam thene qe ki nevoje per leksion.
-Ti luan piset, shume ulet .
-Ashtu si ta ndien ty .Rregullat e lojes keto jane .-aje e sheh me shikim te brishte .
-Eja Iran ikim -te dyja largohen .
Devi e kap Krisian per krahu, e kthen me fytyre nga ai dhe e perplas per gjoksi te tij .
E terheq fort drejt tij.
-Mua mos mu shmang.Dhe biseda nuk mbaron pa thene une .-Visi ,Flori po i veshtronin .Irani nuk nderhyn .
-Nuk jam ne komandat e tua.
-Je ne rrethet e mia .Me shih ne sy .Me shih mire .-i thote ai eger ne ton zeri.
-Te shoh mire ,te shoh.
-Dhe cfare shikon ?!
-Asnje pike ndjenje .S'ka jete .
-Ashtu a ! Degjome mire atehere .Doje te ishe ne syte e mi ,do jesh .
S'do te te ndahem, se ti je kenaqesi, ta thashe koha me ty eshte magji .Dhe ti vogelushe je ne hollet e mia nga ato ku s'ke rruge te hapur .
Labirint .
Mbaje mend jemi ne fillim te lojes dhe ti ne fillim te labirintit .
-Cfare don prej meje Devi ?!-e pyet Krisia .
Donte te degjonte pergjigjen e tij.
Sikur ti thoshte se donte ate,ate prane vetes se tij .
-Ma thuaj ti ...!-i thote ai .
-Une po pres ti te ma thuash .
-Une eci me vepra s'kam kohe per fjale .
-Me lesho te lutem .Devi te lutem -ai e leshon .Ajo ben te largohet dhe ai e shtrengon serish tek krahu e afron dhe i afrohet tek veshi .
Visi nga ana tjeter po shikonte Iranin,po e studionte me sakte nje vajze me flokte te zeza te shkurtra,nje stil veshjeje si 'stil-rruge',nje qendrim si femer 'gansta'.Ne syte e Visit ishte shume terheqese ,keshtu vajzash Visin e terheqnin, mendonte se jeta ishte 'shtim jete' me nje tip te tille.
Dhe Irani ishte shtim jete, ishte shume aventuriere.
Irani vetem e veshtron njehere pastaj shikon Devin dhe Krisian .
Devi i thote Krisias tek veshi duke i peshperitur .
-Te kam xhan .-ai e leshon .Ajo largohet ngadale .Krisias i kthehet buzeqeshja.
Devi ishte vertete mizor nuk dihej asnjehere se cfare mendonte, ne moment ndryshonte .
Ai ishte ai ,Devi .
Prandaj ajo e dashuronte ,cdo gje qe ai ishte, adhuronte ate ,karakterin e tij te frikshem ,shikimet e tij dhe se fundmi prekjet .
Ajo e donte ate ,s'arrinte ta kuptonte se cfare ai saktesisht po mundohej te bente ndoshta sepse as vete Devi nuk po e kuptonte .
***
Pas ca oresh .
Ishte pasdite .
Tek lokali "Dragsan"
Padroni dhe Visi ndodheshin tek pjesa e jashtme e lokalit .
Po pini nga nje birre dhe cigare .
Devi ishte ne katin e dyte te lokalit duke luajtur bilardo me shoket.
Padroni dhe Visi po bisedonin dhe po qeshnin duke permendur disa ndodhi te se shkuares .
Krisia dhe Irani po kalonin andej nga lokali dhe ne dore kishin disa qese.Kishin blere disa rroba dhe atlete.
Visi i shikon.
-Don ,ajo biondja.Ajo e gjata me xhup zi eshte ajo vajza Krisia .-Padroni po e vezhgonte me kujdes
Krisia po fliste me Iranin dhe po qeshin me te vogel.
Para Krisias ishte ndaluar nje grua plake ,kishte nje kulete ne dore nga kuleta pa e vene re i bie nje 20 leke hekuri.
Krisia vrapon, ulet dhe merr 20 lekeshin dhe ia dorezon ne dore.
Deshironte ta ndihmonte .
-Ja nena-dhe i buzeqesh .
-Te paste nena moj bije .Marshallah .
Krisia i buzeqesh dhe largohen se bashku me Iranin.
-Ahh sikur ai Devi ,ai Dragsani i dreqit ta shihte kete moment sesa te mire e ka kete bukuroshen e tij.Lum ai ke do marre -Krisia qesh dhe skuqet ne fytyre .
-Lum une qe do kem ate .
Devi ishte ne katin e dyte kishte shenuar ne lojen e tij te bilardos dhe kishte pare dhe ate c'ka ndodhi ne trotuarin perballe .
Ai vetem buzeqesh .
Padroni e veshtroi derisa u largua.
-Ate pelqen ai ?
-Me ate don te tallet thuaj ti Padron .
-Ai ?!!Me nje vajze te tille .Si ka gjasat, njehere me aq sa pashe une .
-Ate them dhe une o Padron betohem.Se di se ca me shtyn me kete vajze qe s'dua ta lejoj Devin ti bej keq.
-Eshte vajze taman prandaj .
Dukej qe falte dashuri.
Tjeter cfare dini per te ?
-Goxha dhe pak .
-Ne lidhje me te ?!
-Ajo qe Devit i pati interesuar ishte nese ndonje e kishte pasur por jo.Asnje s'kishte mundur.
As ndonje gabim nuk ka .
-Me Devin do flas vete sonte .Ne mos ia tregoj une atij dhe egos se tij.
-Eshte fiksuar keq o Don perzotin pas saj ,thote se do te luaj,pastaj do e shtiej ne dore ,pas meje se prek kush, direkt pas kesaj thote ta shtie vete ne dore pastaj te bej c'te doje ,e fundit ku i dihet se kam loje .
Edhe ai vete ve bast eshte i turbullt .
-As ai vete se din.Ne rast se mos ajo i lidh kembet -te dy qeshin.
Jo jo Vis me Devin do flas sonte .
Dhe une s'ndihem mire me kete situate pastaj nuk dua ti perserise ato vese me lloj-lloj femrash .
YOU ARE READING
Cartel
RomanceTi mund te jesh gjithkush ,gjithcka per aq kohe sa ti deshiron dhe ke vullnetin te jesh apo te behesh. Nese mendon se jeta mbaroi nisja nga fillimi.Kur shishja mbaron mbushe serish.Nese mendon se je ne 0 nisja cka pret ...merr nje laps ,nje flete te...