Ajo pranon te ndihmoje te vellain.
Pranon ta marre persiper rrezikun .
Lersi e kishte veshur me rrobat sic ai vishej sa here shkonte ne naten e shperndarjes .
Krisia ishte veshur me kostum sportiv te zi ,me kapuc ,dorezat dhe canten e shpines .
I hypen bicikletes dhe niset .
Kishte shume frike por filloi dhe ndieu edhe adrenaline .
Po i pelqente per nje moment .
***
Ne te gjitha pikat ishte kryer shperndarja .
Kishte vajtur si gjithnje me sukses .
Mbeste vetem Devi te shperndante te tijen, te dergonte mesazhin dhe kjo pune te mbyllej .
Ai po priste brenda me makine per ate djaloshin te vinte ti jepte pakon.
Dhe ja tek duket bicikleta e tij me te ne te .
Krisia shikon makinen dhe i kujtohen fjalet e Lersit per sinjalin .
Devi ben sinjalin e makines edhe ajo ate ne biciklete .
Afrohet tek xhami .
Ajo mbeten kur shikon fytyren terheqese dhe te eger te Devit ato syte jeshil pasioni .
E mrekullueshme .
-Ho -leshon nje habi te vogel dhe zemra nisi ti rrihte si e cmendur .
Duhej te permbahej .
Ai e shikon me nje veshtrim njehere .
Krisias i zmadhohen syte e habitur .
Ajo nuk e dinte se para saj do te ishte Devi ,ai po shperndante drogen o zot .
Lersi nuk ia kishte thene se kush do ia dorezonte pakon me mall .
Vertete e mendonte se ishte ai shperndares droge me keq trafikant droge por te gjendej aty kur ai po e bente kjo ishte dritheruese .
Ta perjetoje .
Asaj po i rrihte zemra kaq shpejt, tanime kishte frike se mos ai e zbulonte ate .
Si do shpjegohej ajo pastaj .
-Erdhe me 5 minuta vonese kete here.-i thote ftohte .
Ajo nuk flet Lersi e kishte parapergatitur por edhe ajo vete frikesohej te fliste .
Do belbezonte .
Devi e shikon ne sy me dyshim .
Ai ishte i zgjuar dhe i mprehte .
Ai i zgjat doren ti jepte pakon dhe syte i shkojne tek pjesa e gjoksit shikon se aty nuk ishte nje varese ,e kishte pare ate varese dhe i ishte fiksuar tek ai djalosh .
Per me teper gjoksi i saj eshte shume i fryre ,eshte nje femer .
Ai leshon nje nenqeshje djallezore .
Ajo zgjat doren te marre pakon dhe ai e terheq doren e tij brenda e le pakon ne sendilje pastaj hapen deren e nakines dhe del jashte nga aty .
Ajo mezi po mbushej me fryme .
Frika si elektrizim i futet brenda ne trup .
Dritherime .
-Ka mundesi te zbresesh nga bicikleta flasim pak per punen e shperndarjes pasi kane ndryshuar disa rregulla.
I thote ai me bindje .
Ajo zbret pa fjale nga aty dhe le bicikleten duke i vendosur kambalecin per te qe te qendronte ne kembe .
Leshon frymen qe te mundohej te qetesohej .
Ajo kthehet me fytyre nga ai dhe ai i kishte drejtuar pistoleten ne koke .
Ajo tmerrohet .
-Te dukem fytyre me te cilen mund te tallesh a ?.Mire ai tipi, po tani na sjell nje femer .
Hiqe kapucin .-i thote ai sikur urdher .
Asaj vazhdojne ti dalin lot .
Kishte frike ,brenda po dridhej nga frika .
Shikimi i Devit ishte vrastar .
Por nuk kishte rrugezgjidhje, ajo heqen dorezat e saj nga duart i vendos ne xhep, heqen kapucin nga koka pastaj heqen dhe kapucin maske qe i mbulonte gjithe fytyren pervec syve .
Ai po e shikonte ngadale derisa ajo e heqen te terin dhe e leshon ne toke .
Po frynte nje ere e forte ne ato momente dhe floket e saj ia merr era dukej me e bukur se kurre.
Nje femer e pabesueshme si nje engjell qe po prehej ne djall.
Devi mbeten me gojen hapur nuk po iu besonte syve se ajo ishte Krisia .
Pastaj po shihte sesa e bukur dukej .
Nje inat e pushton brenda, ai ulen pistoleten dhe e vendos ne brez ai i afrohet dhe e shtrengon fort per krahu .
-Ti cfare don ketu ?-i thote eger duke i kerkuar llogari .
-Devi une ...
-Kush ishte ai bir k***e qe te solli ketu ?
-Askush te lutem me ler .Me jep pakon te japi parate dhe te largohem .
-Jo, jo ti te perfshihesh ne pune te pista .
Sa ka qe merrsh me kete ?!-bertet ai .
-Eshte hera e pare te betohem -ajo po i shpjegohej atij sikur ta kishte detyrim.
-Kush te detyroi ?
-Askush ishte deshira ime, betohem.
Te lutem me ler -po i pergjerohej ajo.
-Kriis .-bertet ai me nje ton te eger .
Fol te thashe mos me cmend me .
Nga duart e mia nuk shpeton .
-Devi ... -ai e shikon eger -.
As une nuk e dija por ... vellai im merrej me kete ,sot e kishin rrahur keq, mu lut te vija ketu ose ne mos do e vrisnin .
Nuk e le dot atij ti ndodhe gje .
-Kush eshte yt vella ?-e pyeten i habitur .
-Lersi Seraj .
-Nuk e njoh .Ka tutor mbi koke ky .
Di une ke ka mbi krye .-i thote me bindje .
-Devi kam frike -ai po e shikonte, Krisia po qante para tij ,ndihej kaq e frikesuar ,kishte nevoje per mbeshtetje .
Ai i mban me njeren dore mjekren e saj dhe po e shihte ne sy .
-Kris tek une mund te besosh ,mua gjithnje me ke prane .
Mos u merakos vellain tend nuk e prek kush ne rregull .-i thote ai duke e pare ne sy dhe duke i buzeqeshur me dashuri .
-Te lutem Dev eshte e vetmja gje qe te kerkoj .-i thote ajo me syte mbushur me lot dhe buzen qe i dridhej .
Devi e shikon .
-Kris ... behesh femra ime ?
Te dy perplasen ne shikime ai egersi, ajo brishtesi .
Ky ishte momenti dhe ia kerkoi asaj te ishte e tija , atij i doli nga buzet papritmas ,ndjeu se e deshironte nje si ajo prane tij .
Kjo femer ishte ajo c'ka kishte nevoje ai .
-Devi ?!
Dhe ja tek ai ndryshon fytyren vendos mburojen e tij dhe kthehet ne djall.
-Asgje ne kete jete nuk eshte falas.
Pergjigju Kris .
-Dreqi te marrte Dev .
Me mire te vdes sesa te jem e jotja -uleret ajo, as vete nuk e dinte se nga kjo i erdhi ose ndoshta ndihej e lenduar ,e tradhetuar kishte menduar qe Devi do ia kerkonte kete kur ta donte vertet jo sikur shantazh .
-Po zgjedh te vdesi yt vella ?- e preken ai ne ate pike ku i dhimbte .
-Maskara, hipokrit, i pameshirshem, dreqi mallkofte ate dite kur te fola ...
Devi nuk e la me te vazhdonte, e terhoqi Krisian per beli dhe ngjeshi buzet e tij me te sajat .
Fishekzjarre ...
Lot ...
Pasion ...
Deshire ...
Dashuri ...
Nje Dev dhe Krisma e tij ...
Ai e shtrengon fort per beli dhe po e puthte nje here embel pastaj eger ,as ai nuk e kishte ditur sa nevoje kishte pasur per ato buze, sa i uritur kishte qene per to derisa i provoi .
U dashurua pas buzeve te saj sa nuk donte ti leshonte me nuk donte t'iu ndahej atyre .
Dhe Krisia e gjithe bota e saj kishte ndaluar nuk mendonte aspak me vetem ishte leshuar ne krahet e Devit dhe buzet ia kishte dhene atij .
Ai po e ftonte ne erresire dhe ajo po i bashkangjitej .
Tashme buzet kishin filluar ti dhimbnin .
Nga puthja e ashper dhe eger Devit i lindi nje deshire per te shenuar territor dhe ia kafshon fort buzen e siperme pikerisht ne mes te tyre dhe ia grric pak qafen .
Kjo i dhembi pak asaj ,kete Devi e kuptoi kur ajo i shtrengoi atij fort krahun dhe kur leshoi nje klithme te vogel .
Atij i lindi nje buzeqeshje deshire ne buzet e tij kur ajo e beri kete .
Ai ndalon ,te dy mezi po mbusheshin me fryme .
Ende nuk i kishin hapur syte, po degjonin aromen e njeri-tjetrit pranine e tyre prane .
Po ndjenin njeri-tjetrin .
Krisa kishte mbetur dhe nuk reagonte ndersa Devi buzeqesh dhe hapen syte dhe e pyeten serish .
-Hapi syte me shiko Kris .
Kris hajde - i thote ai serish ,ajo i hapen syte ngadale kishte frike ta bente se mos po enderronte por e ben e shikon Devin ne sy .
Ndodhi vertete Devi qendronte aq prane saj .
-Ti do behesh e imja Kris dhe pas meje asnje .
-E jotja kam qene gjithnje Dev .Thjesht ti se kuptoje - asaj i dalin lot kristali .
Ishin lot lumturie nuk i interesonte asgje tashme kishte Devin, s'do i interesonte as menyra sesi ai ia kerkoi asaj te behej e tija kur ajo e dashuronte.
-Kris !
-Pranoj Devi .-i thote ajo duke e pare ne sy me ata sy qe ende mbanin lot por shkelqenin fort, shndrisnin .
Po pasqyronin shpirtin e saj .
Ai nuk pret me dhe e puthen serish .
Ishte kaq bukur .
Magji ...
Ne ato momente degjohen disa sirena policie .
-Policia -thote Devi i habitur duke shkeputur buzet e tij nga te Krisias .
Eja duhet te ikim -i thote ai serish duke i kapur asaj doren dhe te dy futen ne makine .
Devi shkelen gazin dhe largohet nga aty perpara se makina e policise ti afrohej .
Adrenaline ...
YOU ARE READING
Cartel
RomanceTi mund te jesh gjithkush ,gjithcka per aq kohe sa ti deshiron dhe ke vullnetin te jesh apo te behesh. Nese mendon se jeta mbaroi nisja nga fillimi.Kur shishja mbaron mbushe serish.Nese mendon se je ne 0 nisja cka pret ...merr nje laps ,nje flete te...