Durres
Ne apartamentin e Padronit kishin hyre rrezet e para te mengjesit .
Dhjetor .
Ne xhama ishin formuar copeza te vogla si floke bore vezulluese .
Padroni cohet ngadale nga shtrati, kishte pare enderra dhe ishte mbuluar ne djerse te ftohta .
I ishin kthyer nje sere kujtimesh nga e shkuara .
Pas nates me Glorian nderkohe qe ajo pushonte ne momente te shkurtra ai ndalonte, thithte nga kokaina e tij ne komodine pastaj afrohej drejt saj serish e serish.
Ishte nata e saj e pare kishte ndier magjine pastaj dhimbjen .
Torture .
Trupi i saj ishte i rraskapitur kishte shenja mavijosjeje ne qafe, shenja te te care nga thonjte dhe te thithura dhe buzen e kishte te care .
Syte ishin kuqur nga te qarat dhe zeri i cjerrre nga ulerimat .
Gjithe naten kishte shtrenguar neper gishterinj carcafet e mendafshe te shtratit duke u lutur nata te mbaronte.
Nje nate qe ajo kurre nuk do ta harronte .
Padroni po e shikonte teksa ajo po flinte e qete pastaj kthehet drejt vendos duart ne koke nga dhimbja prej efektit te droges qe tashme ngadale po i dilte .
I kujtohen momente nga nata e mbremshme me Glorian dhe ulerimat e saj nga dhimbja .
Lutjet qe ai te ndalonte dhe ai se kishte mbajtur premtimin kur i kishte thene asaj se nuk do ta lendonte .
Ai cohet nga shtrati me nje carcaf rreth belit te tij .
Shkon drejt dushit, shikohet ne pasqyre prane lavamanit .
Ai vendosen dy duart e tij anash dhe shikimin e kishte ne pasqyre .
I kujtohet kur Gloria e kishte pyetur se 'kush ishte ai' .
-Offff - shfryn ai dhe hapen rubinetin duke freskuar fytyren e tij .
Donte te harronte .
Sikur te mundte .
Drejtohet drejt dushit e ndez ate dhe pikat e ujit dalin nga rubineti ,ai heqen carcafin nga beli tij dhe futet brenda dushit .
Nderkohe qe pikat e ujit i preknin trupin ,atij i vjen ndermend nje kujtim i hidhur .
Nje video ku ishte ajo femer qe Gloria i ngjante tmerresisht shume ,me perjashtimin se ne ate video ajo ishte me floke te zeza .
Ne ate video ate e kishin rrahur dhe i shtiejne ne pistolete .
Ky kujtim kurre nuk i ishte hequr nga mendja Padronit .
E si mundej ai kur Dior Mara kishte qene nje femer qe kishte lene gjurme te thelle ne jeten e tij .
-Faji im,faji im zemer ishte i imi faji aaaaa me faaaaal - bertet ai neper dhembe duke qare nderkohe qe godiste pllakat e dushit me grusht fort nga dhimbja qe ndiente brenda .
-Duhet te kisha qene une,une ,jo ti .
***
Gloria hapen syte ngadale mezi po i hapte rrezet e diellit, ishin te forta edhe nga rrrezatimi me kristalet ne xham .
I dhembnin syte te cilat i kishte kuq nga e qara dhe te fryra nga pagjumesia .
Dhe ja serish i dalin lot duke kujtuar naten e mbremshme me Padronin .
Kishte mbetur shtrire nuk mund te levizte ndihej kaq e rraskapitur .
-Mamiii ,maaa ... ohhh hoo -fillon te qaje dhe nderkohe kafshon buzen e saj .
Shpirti po i dhimbte .
***
Krisia hapen syte shikon rrotull qetesisht kishte 30 minuta qe vetem ashtu qendronte .
Largon jorganin ngadale dhe preken kembet e saj ne dysheme, cohet ne kembe me kujdes .
Per pak i merren mendte por qendron ne kembe .
Hapen deren e dhomes dhe shkon drejt dhomes se ndenjes dhe kuzhines.
Po ecte qetesisht .
Hapen frigoriferin dhe merr nje shishe te vogel uji dhe e kthen ta pije .
Merr nderkohe telekomanden e TV dhe e ndez tek kanali televiziv My Music .
Po jepej nje kenge qe Krisia e pelqente
'Ylli Limani - Vaj'.
Ajo i ngren volumin lart dhe menjehere i nis nje dhimbje e tmerrshme koke .
-Aaah ahhh .C'po ndodh ?!!- menjehere i ul zerin TV .
Ulet ne divan .
Dreqin c'po me ndodh ?!!
Ne mendje i vertiten copeza kujtimesh si reflekse momenti ,shporta me cokollata...Devi e perplas per muri ...e mban ne krahe e con tek makina...ai dhe ajo tek ura brenda ne makine duke qeshur ... Devi duke e mbajtur ate ne krahe duke ngjitur shkallet e pallatit ... dhe s'mbante me mend me gjate .
-Deviiii ,c'po ndodh ??!!!
Une dhe Devi .-bertet ajo e frikesuar Ooohhh koka ime .
Ohhh .
***
Devi ishte zgjuar me kohe dhe ishte rruges per ne Tirane .
Ishte nisur heret ne mengjes .
Ishte me makinen e tij duke degjuar muzike 'Ylli Limani - Vaj'.
Po mendohej per naten e mbremshme me Krisian .
Ishte i qeshur .
Ai hapen video live ne Instagram dhe thote dy fjale pastaj kendon .
-K'to fjale i shkojne vec amores time ...
... maje fjalen ti se majte ,mos em kerko falje .Ti mos em kerko falje naaa naa a ... se nuk mujna mu kon shok, na dy nuk mujna me kon shok, o kur t'kam dasht ma shum ty n'bot cdo kujtim ti mbaje ...
Pastaj vetem mban live-in hapur pa kenduar vetem i qeshur duke degjuar kengen nderkohe qe voziste makinen e tij ,celularin e kishte te vendosur ne mbajtesen e saj dhe njeren dore ne timon tjetren me cigare .
Irani hyn papritmas ne shtepine e Krisias .
Po vraponte .
-Kris Kiiiisss !!!.-i thote ajo qe mezi po mbushej me fryme .
-Oooh Ir me dhemb koka .
-Flasim pastaj dhe per kete, shiko ketu njehere dhe i tregon live-in e Devit .
E ka per tyyy .
-Cfare ?!
-Kur nisi live-in tha 'keto fjale jane per amoren time' .
Ty Kris ,ty te thote amore .
Te betohem keshtu tha .
Krisia mbeten duke pare live-in .
Po dashurohej me syte e tij ,sa do donte te ishte aty ne makine me te, te ishte ajo ,ajo qe e mbante celularin ne live .
Do ishte kaq bukur te dy bashke .
Krisia e harron dhimbjen e kokes dhe po buzeqeshte duke pare Devin e saj .
Dashurine e saj me te madhe e para dhe e vetmja .
***
Padroni del nga dushi me peshqir ne bel .
Gloria ishte ende e shtrire ne shtrat me lot ne sy .
Padroni e shikon dhe i afrohet nga ana e djathte e shtratit andej ishte me fytyre e shtrire ajo .
-Glor !
Ajo po qante ,po i dilnin lot nga syte por nuk po levizte .
-Heej - ai i ulet prane, i largon floket nga fytyra dhe e perkedhel ne faqe .
Glor me shiko ne sy .
Me thuaj perse po qan ?
Ajo vetem heshten duke e pare ne sy.
Me syte e saj te brishte dhe te fuqishem ne nje .
Ai e mban ngadale dhe e con pak me trup .
Ai e mban prane dhe ajo mbulohet me carcaf tek pjesa e siperme .
Ai po e shikonte ne sy ,ne ata sy me lot, ne ata sy me dhimbje .
Ai e puthen ne buze e ajo dridhet brenda e frikesuar sa mezi levizte dhe buzet, kishte dhene gjithe ato puthje sa buzet e saj dhimbnin ,mishi iu ishte care.
Nuk kishte me force, ajo shperthen ne lot .Padroni e perqafon e afron prane zemres se tij dhe po e perkedhelte tek koka .
-Glor .Me vjen keq nuk doja te te lendoja eshte hera jote e pare nuk je mesuar prandaj je ne kete gjendje ,me beso.
Nuk do te te lendoja kurre pa arsye .
Gloria e rrethon me duar e perqafon.
-Mos me ler vetem Hulk .Te lutem - i thote me zerin e dridhur .
Jam mire se te gjeta ty .Nuk kam tjeter kend rreth meje me .
-Vec ji me mua ne kete rremuje .
Dhe do jem me ty Glor .
-Me ty .-i peshperiten ajo me zerin e pafuqishem e ai e puthen tek koka .
Pas disa oresh .
Ishte rreth ora 16:00 e pasdites .
Devi ndodhej ne Tirane ,nje kusheriri i tij kishte ditelindjen dhe e kishte ftuar dhe ate .
Ne zonen e Bllokut .
Ishte nje ditelindje e madhe djem,vajza veshur me stil .
Ishin me shume shije dhe djem te llastuar me shume para qe i merrnin nga prinderit.
Ishte nje feste e cmendur ditelindjeje cdo gje gjendej aty pije,qerasje,fishekzjarre ,shisha cigare duhani dhe hashashi,kokaine ...
Cdo gje e mundshme, e ligjshme dhe e paligjshme .
Devi ishte ulur ne nje divan i rrethuar nga miq,disa vajza po mundoheshin te flirtonin me te .
Dhe ai po flirtonte me to gjithashtu .
Nuk humbiste gje .
Festa e ditelindjes vazhdoi deri vone ne ore 21:00 .
Pasi dolen nga lokali disa te pire me alkool, disa te droguar dhe ne fund te fundit te gjithe te qeshur .
Mblidhen te gjithe me makinat e tyre luksoze per te bere nja gare shpejtesie .
Devi ishte me makinen e tij dhe me nje femer ne makine brenda .
Djemte ishin mbledhur per te kaluar nje nate me adrenaline .
YOU ARE READING
Cartel
RomanceTi mund te jesh gjithkush ,gjithcka per aq kohe sa ti deshiron dhe ke vullnetin te jesh apo te behesh. Nese mendon se jeta mbaroi nisja nga fillimi.Kur shishja mbaron mbushe serish.Nese mendon se je ne 0 nisja cka pret ...merr nje laps ,nje flete te...