1

380 12 2
                                    

Evin kapısı çaldığında içine gömüldüğüm test kitabından korkuyla başımı kaldırdım. Kapının çaldığını anlayınca içime bir sevinç doldu o gelmiştir diye umutla kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda onu gördüm kalbim çok hızlı atıyordu. Kenara çekildim ve geçmesine izin verdim.
'Neden geldiğini sorabilir miyim?' Hayatımın en saçma cümlesini sormuştum.
'Evde sıkıldım ve yanına geldim'~Jungkook
'Karın yeterince ilgilen miyor mu seninle genel olarak benim yanımdasın.' Gelmesi hoşuma gidiyordu. Kendimi sahibi olan biri gibi hissediyordum. Benim ne annem var ne de babam yıllar önce terk edip gitmişler amcam büyütmüş bu yaşıma kadar ama bir süre sonra beni yanından ayırdı sadece paramı gönderiyor o kadar .
Beklemediğim bir anda beni karnımdan ittirdi ve arkamdaki duvara sırtımı yapıştırdı ve vücudunu bana yapıştırdı.
'Eğer seni değil onu sevseydim şu an burda değil orda yatakta olurdum güzelim.' Söylediği şeyle yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu kollarımı boynuna doladım ve yüzüme çapraz bir gülücük koydum dudaklarına yaklaştım ve öpmeye başlamadan önce fısıldadım.
'Burada olman çok hoşuma gidiyor.' Dudaklarını çok şehvetli bir şekilde öpmeye başladım oda çok tutkulu öpüyordu hiç birbirimizden ayrılmak istemiyor gibiydik. Ellerini duvardan belime yerleştirdi. Mümkünmüş gibi vücudumu biraz daha kendine çekti ve ayaklarımı beline doladı. Giydiğim şort zaten kısaydı şimdi daha da kısalmıştı . Ellerini bacaklarımda gezdirirken bende ellerimi yüzüne çıkarıp yanaklarında gezdiriyordum arada saçlarına çıkarıyordum. Odama doğru yöneldi ve kapıyı açıp ardından kapattı. Ben yatağa gidecek zannederken o çalışma masasına yöneldi ve beni indirip dudaklarımdan ayrıldı.
'Ne oldu?'
'Yarın matematik sınavın var çalışmamız lazım.'
Şaka mısın sen ya? Beni belimden tutup kucağına oturttu ve çözemedim diye işaretlediğim soruları anlatmaya başladı. Ben seni asla anlayamayacağım. Aşk

Teacher JJK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin