Jungkook'un kucağında yarın ki matematik sınavı için test çözüyordum. O da takıldığım sorularda ve anlatmasını istediğim konularda yardım ediyor sonrada telefonuyla uğraşıyordu. Önümde takıldığım bir soru olunca direk arkamı döndüm:
-Jungkook şu soruya bir bakar mısın?
-Bakalım.
O soruya bakarken bende ona bakıyordum. Soruyu anlatmaya başladığında bir türlü odaklanamadım.
-Anladın mı?
-ımm şey hayır.
- o zaman bana bakacağına soruya bak. Son kez anlatıyorum. İyi dinle.
Bu sefer anlatırken onu dinledim ve anladım. Artık çalışmaktan kafam ağrımıştı. Saat de 24.00'dı ve benim artık cidden uyumam lazımdı. Yolsa yarın okula zombi gibi gidecektim.
- Ben yatıyorum. Çok uykum var.
- Tmm
-Sen?
- Benim gitmem lazım.
- Neden geldin? Neden gidiyorsun?
- Benim de bir evim ve karım var. Yokluğumu fark etmiş.
Yüzümün asıldığını görünce çenemi tuttu ve yüzüne yaklaştırıp öptü. Kucağından kalktığımda o da kalktı. Kapıya kadar Jungkook'a eşlik ettim. O dışarıya çıkarken yorgun gözlerle ona bakıyordum. Ayakkabısını giydiğinde yüzüme yaklaştı ve beni öptü.
- Yarın görüşürüz güzelim.
- Görüşürüz.
Bende anın mutsuzluğuyla çantamı hazırladım ve yattım.*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*_*
Okula geldiğimde çok sitresliydim. Çünkü geçenki matematik yazılısında çakmıştım. Bundan en az 80 almam lazımdı. Yoksa Jungkook çok kızacaktı.
Oturduğum yerden kalktım ve bahçeye çıktım. Zilin çalmasına 10 dakika vardı ve benim sitresimi ( nasıl yazılıyor?) atmam lazımdı. Bahçe nöbetçisi Jungkook muydu? Hadi canım bugün günlerdeeeeen ımmm salı!Doğru ya bugün o nöbetçi. Ona doğru ilerleyecekken yanına 30 cm eteği , dudaklarından taşan kırmızı ruju ve iki düğmesini açık bırakan bir kız oturdu. Jungkook 'un ona güldüğünü gördüğümde cidden çok sinirlendim ve gözlerim doldu. Tam arkamı dönecektim ki birine çarptım. Ben başımı tutarken oğlan kıkırdıyordu.
-Bune ya? Neyle beslediler seni? Ne bu güç kuvvet? Kafamı kırdın. Dediğimde kıkırdaması kahkahaya döndü. Yüzüne baktığımda Taehyun'u gördüm.
-Gülmekten öleceğim dmsnjdjenendnns
-Ya gülme ne gülüyorsun? Terbiyesiz burada ölüm tehlikesi geçiriyorum.
- Tamam tamam gel buraya. Gülmesi sonunda durabilmişti. Beni kendine çekti ve başımı ovmaya başladı. Fırsat kızım işte kullan diye iç sesimi dinledim ve Taehyung'a sarıldım. Ardından zil sesini duydum ve Jungkook'un sinir dolu sesini.
- Herkes içeriye! Hadi ne duruyorsunuz!!
Yesss istediğim buydu işte.
- Kim Min Hee sen benimle geliyorsun!! Hadi dedim herkes sınıfına yazılınız var.
Taehyung'a görüşürüz dedim ve Jungkook'un peşimden gittim. Malzeme odasına girdiğinde kapıyı tuttu ve benim de geçmemi istedi. Geçtiğimde kapıyı kapattı ve üç kere kitledi. Bana doğru baktı
-Sen ne yaptığını zannediyorsun?
- Ne yapıyorum?
- Kimdi o çocuk?
- Taehyung yan sınıftan ark-
-Sen eski sevgililerinle arkadaş mı kalıyorsun?
Ama Jungkook bunu nasıl öğrenmişti?
- B-Ben sadece ona çarptım
- Çarptığımda sarılman mı gerekiyor? Ya da her çarptığın insana sarılıyor musun?
Cevap veremedim başımı çevirip başka yere baktım
- Bana cevap ver!!!
Bağırdığında yerimden sıçramıştım.
- Hayır. Sesim adeta fısıldar gibi çıkmıştı. Başımı yere eydiğimde sesli bir şekilde nefes verdiğini duymuştum.
- Beni çıldırtmaya mı çalışıyorsun? Sana diğer erkeklerle konuşma dedi değil mi?
Sinirlendiğim için bir anda parlamıştım.
- Sen istediğin herkesle konuşuyorsun ama ben istediğim herkesle neden konuşamıyorum senin ayrıcalığın ne ?
Büyük adımlarla yanıma geldi ve beni duvara sıkıştırdı
- Çünkü sen benimsin. Benim olanı kimseye elletmem. Baktırmam. Sarıltmam. Anladın mı?
Sarıltmam kelimesini bastıra bastıra söylemişti fakat benim geri duracağım yoktu.
- Doğru ben seninim ama sen benim değilsin. Çekilir misin sınava gitmem lazım. Ayrıca çok yaklaşma kameralar var.
Biraz daha yaklaştı ve dudaklarımın üstünde durdu.
- Bu odayı çok seviyorum. Çünkü burada kamera yok.
Bunu dedikten sonra beni öpmeye başladı ama ben karşılık vermedim. Ayrıldığında kapıya yöneldi ve açtı tam çıkacaktım ki geri kapattı ( ne yapıyon aq) .
-Okul çıkışında eve git üzerine güzel şık bir şeyler giy. Akşam yemeğe gidicez.
Daha sonra kapıyı açtı ve çıktı. Biraz daha geç kalırsam büyük ihtimal sınava almayacaklardı. Koşarak sınıfa girdim ve sırama oturdum. Sırama konan kağıda şöyle bir baktım. Eeee bunlar benim dün Jungkooka anlat dediğim sorulardı ve hepsini iki kere anlatmıştı. Aklımdaki koca bir soru işaretiyle soruları cevaplandırdım ve sınıftan çıktım. Okul çıkışına kadar dayanabildiğim kadar dayanacaktım. Sonra Jungkook ' tan gelen mesajı gördüm
My Babe: Okul çıkışı seni ben bırakacağım bekle.
Min Hee:Tamam
-&-&-&-&&-&-&-&-&-&-&&
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher JJK +18
FanfictionAşk iki dudağımın arasında düğümlenmiş iki kelime olsa keşke ama değil. Aşk senin dudağının arasına sıkışmış binlerce kelimeydi... Her okulda görüşümde, her eve gelişinde , her gözüme bakışında umutla doluyorum sev beni.... +18 İçerisi klimalı. 'İşt...