Natsu, Lucy'den ayrıldıktan sonra Layla ve Jude'ye selam verdi. -Merhaba efendim. Layla ve Jude, tek kelime etmeden gidip yemek masasına oturdular. Lucy, Natsu'nun yanına, ailesinin karşısına oturdu. Hizmetći, yemekkeri tabağa koyup mutfağa geçti. Salonda adeta ölüm sessizliği vardı.Salonda yalnız çatal bıçak sesleri duyuluyordu.
Lucy'nin babası Jude, bu sessizliği bozacak konuşmaya başlamaya karar verdi. Yemekler bitmiş ve masa toplanmıştı. Jude, Matsu'yu süzdükten sonra konuşmaya başladı. -"Delikanlı, kaç yaşındasın?" diye sordu merak içerisinde Jude. İlk bakışta kızından büyük olduğunu anlamıştı. Yalnız aralarında kaç yaş olduğunu merak ediyordu. Bu yüzden ilk olarak yaşını sordu.
-"25 yaşındayım efendim. Ağabeyim de 28 yaşında ve polis." diyerek Jude'yi yanıtladı Natsu. Natsu Jude'nin vereceği tepkiyi merak ediyordu. Sonuçta kimse, kızını 7 yaş büyük biriyle evlendirmek istemez.
-"Biraz büyüksün sanki?" diyerek imalı bir soru sordu Jude.
Bu sorunun Natsu'ya geldiğini elbet herkes anlamıştı.
-"Aşkın yaşı yoktur efendim. Ben kızınızla evlenmek istiyorum. Tabii siz de onaylarsanız." diyerek Natsu, Jude'nin imalı sorusunu yanıtladı. Jude ise karşısındaki adamın ne kadar ciddi olduğunu anladı. Sonuçta kimse sevnediği biriyle evlenmez.
-"Ne işle meşgulsün Natsu?"şeklinde bir soru yöneltti Jude. Natsu zaten bu soruyu bekliyordu. Sadece bu sorunun ne zaman geleceğini merak ediyordu.-"Üniversite mezunuyum fakat gerek duymadığım için çalışmıyorum.diyerek yanıtladı Natsu. Jude bu kez Natsu'ya evi arabası olup olmadığını sordu.
-"Havuzlu villam, Bugatti Veyron'um ve Lucy'nin istediği her şeyi alabilecek kadar param var. Bu yüzden maddi konuda endişelenmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unuttuğum Geçmiş
Fiksi PenggemarLucy, bilinmeyen numaradan gelen mesaj ile unuttuğu anıları hatırlayabilecek midir?