1.3

54 6 0
                                    

Jude,Natsu'nun cevabını duyduktan sonra merakla sordu:
-"Natsu,çalışmadığın halde bu kadar parayı nasıl buldun?" Diye sordu Jude.
-"Efendim benim ailem çok zengindi. Bu zenginlik kuşaktan kuşağa  geçti."diyerek Jude'nin sorusunu cevapladı Natsu.
-" Hiç öyle bir aile duymadım. Benim ailem de zengindi ve kusaktan kusaga gecti.  Fakat senin kadar zengin değilim. Köşküm ve şirketim var. Senin ailenin soy adı neydi?" Diye sordu Jude, Natsu'ya.
-"Dragneel efendim. Benim ailem ben 7 yaşındayken öldü." Dedi Natsu.
-"Dragneel mi? Sen onların küçük oğulları mısın?"Diye sordu Jude.
-"Evet efendim. Beni hatırladınız mı?" Diye sordu Natsu.
-"Hatırlamaz mıyım? Seni oğlumuz gibi seviyorduk. Senin bebekliğini biliyoruz  biz."dedi Jude.

"Lucy ile evlenmemizi onaylıyor musunuz efendim?" Diye sordu Natsu.

"Natsu, efendim deme lütfen. Gerek yok." dedi Jude.

"Peki ne demeliyim?" diye imâlı bir şekilde sordu Natsu.

"Baba diyebilirsin." dedi Jude gülümseyerek.

"Bu, evlenebiliriz demek mi baba?" diye sordu Lucy. Sevinçten havalara uçup babasına sarılıyordu. Çok mutlu olmuştu.

"Natsu'dan daha iyisini mi bulacağım?" diye sordu Jude, elini Natsu'nun omuzuna atarken.

"Kızını çok iyi birisine teslim edecekti. Natsu, kızına kendisinden bile daha iyi bakardı. Jude buna emindi."

O sırada, çalan zil herkesi şaşırtmıştı.

"Birini mi bekliyordun Baba?" diye sordu Natsu.

"Hayır, beklemiyordum." dedi Jude.

"Ben bakarım." diyerek kapıyı açtı Lucy.

Lucy, kapıyı açtığında kendisinden 3 yaş büyük kuzeni Mavis Vermillion ile karşılaştı.

Mavis salona geçtiğinde hayatında ilk kez aşık olmuştu.

O gün, Natsu'nun ağabeyi Zeref Dragneel ve Lucy'nin kuzeni Mavis Vermillion birbirlerine ilk görüşte aşık olmuşlardı.



Unuttuğum GeçmişHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin