*Jin Pov.*
Inca o ora si voi ajunge acasa langa iubitul meu Namjoon. Sunt asa nerabdator sa îl vad.Oare ma asteapta si el la fel de bucuros la urma urmei este aniversarea noastra.Nu pot crede ca am facut deja jumatate de an de cand suntem împreuna.O Namjoon sunt asa bucuros ti-am cumparat ceea ce ti-ai dorit de cand te stiu acel ceas la care te tot uitai cand plecam la o întanlire,dar niciodata nu mi-ai spus ca îl vrei ci doar oftai lung si plecai putin bosumflat.
–Namjoon am ajuns! Spun bucuros si intru in camera.In acel moment voiam sa dispar de pe fata pamantului si sa nu mai stiu nici cine sunt.
–JIN!Ce faci nu ar fi trebuit sa vii mai tarziu?
–Pe bune asta este problema ta acum?Ca nu am venit la ora la care ai vrut?Nu-i nimic nu o sa mai vin deloc!
-Jin!Puiule!STAI!
Nu pot crede omul pr care îl iubeam m-a înselat.Cel pe care îl credeam îngerul meu.Încep sa dau cu pumnii în pereti dupa care vad sangele curgand si urmele de pe pereti patati cu licidul cald si rosu.Ma simt ametit,cred ca îmi este putin rau.
–Imi pare nespus de rau ca te-am ranit!Jin te rog sa discutam! Jin?Jin!deschide usa si ma vede jos,încearca sa ma trezeasca.
Au ma doare capul unde sunt? A sufrageria sa fii fost un vis?
–N-Namjoon?îmi este teama sa nu fii fost real tot ceea ce am vazut! Namjoon era în patul nostru cu alt barbat!
–Jin! Te-ai trezit! Hey despre ce ai vazut!
Nu a fost un vis!Ma simt tradat si distrus.
–Uite am crezut ca relatia asta nu mai functioneaza si...pai...eu...
–Te-ai gandit ca cel mai bine ar fi sa ma înseli?
–Nu...Nu am vrut sa sune asa...
–Uite eu pot uita si putem încer–
–Jin...defapt cred ca ar trebui sa ne despartim!
–În-Înteleg...
–Vei fi bine...crede-ma!
Wow chiar s-a intamplat? Namjoon a crezut ca nu mai sunt bun pentru el nu stai el chiar mi-a spus asta! Namjoon te urasc! Pun mana la gura si încep sa plang silentios,dar destul încat sa aud doar eu. Namjoon...
A doua zi de dimineata
Namjoon a plecat probabil azi-noapte vad biletul lasat de el:
Jin
Îmi pare rau pentru ce am facut dar sper ca si tu sa stii cat de rau m-am simtit,dar relatia nu mau functiona deci am decis sa ne despartim.Te iubesc
Namjoon❤O wow nici nu te-ai stofocat sa explici,dar ai spus-o chiar tu:"relatia nu mai functiona".Îmi înclestez pumnii dinou lovind peretii pe care îi patez cu sangele meu.Ma simt bine.Te urasc Namjoon! Te urasc nespus!
"De ce nu mi-ai spus-o în fata!" Din cauza ca un nenorocit ca tine nu merita nimic!"Serios!?" Stii ca da!
Ia stai vorbesc singur? Namjoon nu mai este aici!Poare doar îmi trebuie o cafea!Am mers la cafeneaua obisnuita si mi-am cumparat un caramel machiato dupa care am plecat si te-am vazut erai acolo cu el radeai si te uitai în ochii lui.Erai fericit.Dar nu si eu.Am oftat si am mers sa iau cateva briose! Din cele care îti placeau asa mult.De fapt le-am luat pe toate deoarece erau ultimele.Te-am vazut uitandu-te cand la mine cand la el.Te-ai uitat la mine de parca ti-am luat viata.Am iestit cu tine pe urmele mele!–Jin!
–Namjoon? Buna! Vrei ceva?
–Da sa stiu de ai luat toate briosele?
–Au fost ultimele!Ăm..uite...ia si tu...
Dar mi-ai lovit mana si ai ras batjocoritor de mine!Ce a fost asta?–Nu mersi!Ai spus plecand înapoi la el zambind.
Acasa nu mai suportam am ales sa nu mai lovesc cu pumnii in pereti ci sa incerc sa îmi iau viata! Asa ca am luat lama si am facut-o m-am taiat sangele era acolo asa rosu si cald.Am cazut acolo langa balta de sange.Nu stiam ca tu te simti asa alaturi de el dar esti fericit si asta este ceea ce conteaza cel mai mult pentru mine.Te-am iubit Namjoon. Cand un vecin a auzit bubuietura din camea acela fiin corpul meu a intrat numai decat si se pare ca a sunat la salvare.De ce îmi faci asta Namjoon?
M-am trezit singur intr-o camera alba cu un mic gemulet,un pat si o baie.Totul era alb!Este raiul? Pana si eu sunt imbracat in alb!Ce-i locul asta?
Am auzit o usa deschizandu-se in camera a intrat cine cu parul cataniu."Cine mai este si asta! " Sttt!cred sa va spune ceva!Jm:Buna Jin!
N\a:Ufff....Jin....😖
CITEȘTI
You're not real
FanfictionUn Yoonjin fanfiction in care Seokjin este ranit de cel pe care îl credea iubirea vietii lui asta ducand la o depresie grava. Jin incepe sa aiba halucinatii si se auda vocii ajungand intr-un spital unde depresia lui devine mai grava. Ajungand in sad...