05:00

44 4 0
                                    

*Yoongi pov.*

–Înțeleg că ești trist și îmi pare rău pui!

–Hoseok era prietenul meu!

Off Jin îmi pare nespus de rău ca amicul tau a murit.Pardon s-a sinucis.

–Știi...sau ai vreo bănuială de ce a facut asta?

–Nu...

*Jin pov.*

Soneria ușii s-a auzit și Yoongi mi-a spus să deschide dat fiind fapul că el era în bucătarie gatind.Am deschis ușa doi baieti erau în fata ei!

–Cred că am greșit casa scuze!

–Stai Kook aici stă!

–Îmi cer scuze dar pe cine cautati?

–Pe Min Yoongi! El aici stă! Sau statea s-a mutat?

–Baieți! striga Yoongi și îi ia în brațe.Haide intrati!

După ce am intrat băieți s-au facut comfortabili si au început sa vorbească despre lucruri pe care nu le întelegeam.

–Pui ai putea sa te duci și sa aduci ceva de băut pentru idioții aștea?

–Sigur!

–Pe cine crezi tu că faci idiot Min Fucking Yoongi!a spus unul dintre ei doi.

–Uite aici!

–Mersi....

–Da mersi!

–Stai am realizat ca noi hanar n-avem de cum îl cheama pe "pui"! Yoongi?

–Baieți el este iubitul meu Kim Seokjin. Îi puteți spune Jin!

–Încântat!Stai iubit!?spun eu uitânduma la cei doi.

–Kim Taehyung.Numele noastre sunt asemanatoare Kim-Kim.spune razand.Dar ma poți striga Tae.

–Jeon Jungkook. Îmi poti spune "Domnul Perfect"!spune celălant.

–Puțin cam îngânfat dacă stau sa ma gândesc!

–Da da cum spui tu Jin! Fie îmi poti spune Jungkook. Spune și arata un mic zâmbet de iepuraș.

–Zâmbetul tău e adorabil.

–Știu nu-i așa și el îmi spune ca îl mint!

Am început să râd împreuna cu Tae îmi plac baieți aștea putin cam îngâmfat Jungkook,dar este adorabil cand zâmbește și nu se dă mare.Am luat cina împreuna cu cei doi dupa care au plecat.

–M-am distrat noapte asta.Mersi iubitule.

–Orice pentru printesa mea.a spus Yoongi si mi-a dat un sarut scurt pe buze.

Zile le urmatoare au fost exact la fel de amuzante Jungkook si Tae au adus în fiecare zi câte un prieten.

–Uite în seara asta voi gati eu bine.am spus in timp ce îmi pun șorțul.

–Okey mersi iubitule!

Dupa masa mi-am dat seama ca nu știu cum se numește prietenul adus de cei doi.

–Umm...

–Ce s-a întâmplat? a intebat Tae

–Eu nu îi știu numele! Nu i-ați facut prezenta!

–Greșala mea el e cel mai bun prieten al meu Jimin.

–O....încantat! Spun imediat cazând pe gânduri.

–Ești bine?

–Mi se pare cunoscut numele asta! Si nu știu de ce?

*In lumea reală*

Jimin se plimba de colo-colo gândindu-se că asta a fost numai vina lui.Cum? Cum a putut să îl lase singur pe Jin?Așa unare idiot era? Când a intrat în camera lui Jin a observat pereți plini de sânge și lenjeriile a oftat și si-a adus aminte de ziua în care Jin....ei bine s-a purtat groaznic cu el nu era vina lui Jin avea pierderi de memorie nu îsi aducea aminte daca ceva se întamplase acum o jumatate de oră! Jimin a descoperit sub perna lui Jin un ursuleț ce avea o etichetă pe care era scris Jinnie la care Jimin a scos un mic chicot.

Când s-a întors Jin avea un zâmbet palid dar si o mica stare de cofuzie cum de asta se poate întampla? Jimin nu-ș putea explica Jin era ceva rar în lume modificarea expresiei în lumea reală într-o stare de coma. 
Jimin a hotarât ca îl v-a studiat pe Jin și o săptămană în care Jin tot își schimba expresia din trist în fericit și invers ba chiar lacrimi ii se scurgeau.

N\a:Jimin a observat starile lui Jin deci da cartea asta mai are dacat patru capitole.

You're not realUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum