02:00

98 8 5
                                    

*Jin pov*

"Repede ceva știe cum ne cheamă!" Nu pot dacă mă ranește !? "Și daca nu o face!" Jin îngiți în sec dar și-a spus că ar fi nepoliticos sa nu spună nimic.

–B-Bună?

–Jin nu te mananc! Putem vorbi ca doi oameni normali?

–Da!?

–Bun eu sunt Park Jimin! Și sunt doctorul tău personal îți voi da pastilele și te voi ajuta sa treci peste....problema pe care ai avut-o!

–Oh..ok... Mă bucur doctore Park!spun zâmbind...oare ce problemă am avut?

"Vezi daca ești un mare idiot! Desparțirea de fraierul de Namjoon!" A da asta. Nu știu ce s-a întâmplat dupa, doctorul da sa plece dar îl opresc.

–Staț-i doctore Park!

–Doar Jimin pentru tine!Gandeș-te te la mine ca la un prieten!

–Ok...Ce problemă am avut?

*Jimin pov.*
Pare a fi mai grav are pierderi de memorie.Nu pot să cred cum cineva poate rani această persoana.E adorabil și cand este confuz e și mai adorabil!

–Jin?....

–Huh...?

–Tu chiar nu mai ții minte ce s-a întâmplat?

–Doar ca m-am desparțit de iubitul meu si apoi am ajuns aici! S-a mai întâmplat ceva înainte de asta?

–Da Jin s-au întâmplat foarte multe!Ai încercat sa îti iei viața!

–Oh...da așa este!"Și asta doar pentu că l-am văzut cu acel bărbat?"  Da se pare că a fost de ajuns!

–Jin!? Tu cu cine vorbești?

–Cum!?

–Vorbești singur?

–Cred că vi s-a părut doar!

–Bine voi veni mai târziu să te verific!

–La revedere doc...Jimin!

Acesta își ia la revedere de la mine,iar eu ies din camera lui pentru al studia dupa camerea de supravegere din cameră! Deci am avut dreptate vorbeste singur! E foarte grav trebuie să îl ajut! Ies din cameră fără să văd că el a lovit pereții albi cu pumnii până când a ajuns la sânge.

*Jin pov.*
Ce cameră plictisitoare m-am săturat de acest alb și se pare că nu pot face nimic în legatura cu asta..."Doar ...știu și eu lovesti peretiigândesc ca vor prinde o culoare draguța de roșu!" Nu am promis ca nu voi mai lovi!Dar ce sens are mai devreme sau mai târziu tot o să îi lovesc! Așa ca încep sa lovesc pereții ne mai păsându-mi de durerea pe care aceste lovituri o provocau.Am ajuns la sânge dinou se pare că peretele a pris culoare! Ma așez pe pat și văd cum sângele se scurge ușor pe așternuturile albe. Sunt așa trist.

–Hey Jin! Jin?! Ce ai făcut?

–Mi-am ajustat camera era plictisitoare si urata roșul arată minunat pe așternuturi și pereți!

–Of....uite ia asta manâncă si sa mergem si afara bine?spune Jimin uitându-se îngrijorat la mâna cu care am loviplăcere!i.

***

–Nu am mai fost de foarte mult timo afară!

–Da uite te poți împrieteni cu cineva!Da-mi voie Hoseok poți veni putin?

–Da doctor Park!

–Doar tu îmi poți spune pe nume!

–Bu-Bună sunt Kim Seokjin,dar îmi poți spune Jin!

–Jung Hoseok! Încântat! Putem fii prieteni?

–Mi-ar face mare plăcere!

–Bun aveti o ora la dispozitie să vă împrieteniti !Mult noroc Jin!

–Multumesc mult!

***

–A fost așa de bine afara si acel Hoseok e foarte de treabă! Multumesc Jimin! îl iau în brate și îl strâng ."Cam mult hai iesim din îmbrățișare!

Mă bucur că ți-a palcut afară!

–Foarte mult!Acum nu era ora pentru pastile sau ceva!

–O...ba da aproape uitasem! Uite astea deocamdata!

–Aș dori să dorm puțin!

–Sigur!

Jimin iese lasându-l pe Jin singur neștiind însa nu știe ce face acesta.Jin a luat de afara mai multe lucruri printre care se afla un ursulet adorabil.

–Bun tu vei fii Jiniie! Îți place noult tău nume?

–Da foarte mult,dar să nu uiți sa ma ascunzi de oricine!(off bietul Jin este din ce in ce mai rau)

–Desigur că nu voi uita esti singurul meu prieten!

Zilele trec,iar Jin începe sa creada ca Jimin a uitat de el,aparent Jin nu a mai dat în camera lui Jin de o saptamana el a mâncat împrună cu ursulețul care nu îl va părăsi.

–Gata m-am saturat!striga Jin după care începe sa aibe halucinați văd dinou scena care mi-a ruinat viața!

–DISPARI TE URASC! Spun si cad jos e frig "ce faci aici jos e foartre frig!?" știu dar nu vreau să vad asta dinou te rog! "Bine vom ramane puti jos!" 

–Jin....

N\a: Vocea din capul lui Jin si Jinnie ursulețul sunt una și aceiași

You're not realUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum