04:00

58 6 0
                                    

–Nu știu ce să zic!! Eu nu stiu de ce să faci asta?

–Am o oportunitate de sex,bani și nu știe înca de boala!

–Cum vrei! Dar să nu te plângi la mine după acum plec ne mai vedem!

Kay si Hoseok discutau despre cum Hoseok putea face rost de bani! Hoseok a plecat bosumflat și a așteptat să se întanleasca cu baiatul visurilor sau asta credea el!

–Bună!

–Bună Namjoon mă bucur sa te vad!

–Și eu! Mergem?

–Sigur!

Namjoon si Hoseok s-au lasat duși de val de-a dreptul.Fără să se gândească Namjoon a început sa îl sărute pe Hoseok si cu fiecare sărit o urma si o mușcatură.Acesta a început să se dezbrace la fel și Namjoon care l-a penetrat pe Hoseok acesta scoțând gemete cu fiecare geamăt facut de Hoseok Namjoon mărea viteza facându-l sa geama chiar mai tare.

–Ah....Namjoon....

–Hoseok esti....al dracu de bun...

Însă niciunul nu a auzit ușa de la intreare trântindu-se! Când ușa camerei a fost trântita cu putere în tocul ei se afla un barbat care părea distrus! Hoseok și-a luat hainele si a diparut acesta a fugit în spatele blocului si a lovit pereti cu pumnii și-a adus amine că asta facea mama lui în fiecare noapte aducea baăbați acasă,iar mai apoi îl batea Hoseok ajungand sa aiba anxietate si chiar depresie.Când l-a pe Namjoon a crezut ca poate avea o șansa la o viață fericita. Deși acum se convinge singur ca nu se paote bucura de viață.

*Hoseok pov.*

Acum aici într-un spital pentru oamenii cu probleme mintale l-a vazut dinou pe acel bărbat de data aceasta stând în spatele doctoruli parea la fel de distrus de ceea ce s-a întâmplat dar stai m-a uitat nu stie că eu sunt cel ce i-a diatrus viața? Poate ne putem împrieteni și poate că în sfarșit pot să încep cunoaște oameni cu care pot vorbi! Am vorbit așa de mult cu Jin am aflat multe lucruri despre el și pare interesant.După acea zi nu a mai ieșit deloc și mi-e frică anxietatea ma cuprinde făcând o criza după ce mi-am revent cineva voia să vorbească cu mine!Era chiar el Namjoon!M-a întrebat de Jin?A știut că a fost vina lui deși parea destul de în regula cu asta. L-am vazut ieșind din spital. Stai e cu o femeie o ține de mâmă. "Asta este destul Kim Namjoon sper sa arzi în focul iadului,cum îndrasnești sa distrugi atâte vieti?"

Am ieșit afară unde nu stiam ce puteam face având în vedere faptul ca eram singur.

–Hoseok?

–Jin?el era Jin era bine?Nu chiar avea pansament pe mâini.Vai de mime Jin ce s-a întâmplat?

–Nimic grav!

–Dacă spui tu! Hai să stăm acolo!

Mă bucur că l-am revăzut pe Jin.Ajuns in cameră am inceput sa mă renesc singur spargând minul gemutul! Lunnd bucatile din geam m-am taiat simțeam că în sfârșit sunt liber!

*Jin pov.*

Am aflat ca Hoseok s-a taiat si a pierdut mult sânge ba chiar a murit asta a fost o zi oribilă.Am plans îngrozitor de mult am facut și o criza de depresie sunt DISTRUS.

–Cum te mai simți?

–Groaznic!Spun printre suspine și plans.

–Știu că este greu,dar toți o sa plecam la un moment dat!

–Dar de ar face asta?

–Tu de ce ai făcut-o cand iubitul tau a spus ca nu vrea sa mai fiți împreunã?

–Aproape uitasem de asta!

–Îmi pare rău!

–Nu-i nimic....am cazut jos pe pamânt auzind cum o voce mă strigă.

*Narator pov.*

Jimin s-a apropiat de Jin care a cazut jos a strigat doua asistente și l-au dus pe Jin într-o cameră speciala unde l-au conectat la aparate.Jimin stia ca Jin a intrat in comă.Jimin nu putea crede că a început să îi pese de un pacient.Un simplu pacient.NU! Jin nu este un simplu pacient este special!

N\a:Hoseok a murit 😭😫
rog nu omorați!

You're not realUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum