Atenție acest capitol si urmatorul vor contine smut!! Noroc
Yoongi era in cameră cu Jungkook si Tae discutând lucruri fara sens când Jungkook a spus din senin.
–Îmi pare simcer rău pentru Jin!
–Și mie dar ma întreb cum de s-a ajuns aici?
–Vă poate auzi idioților!
–Iartă-mă Yoongi-hyung!
–E ok ne vedem maine!
Tae si Jungkook au ajuns acasă.În timp ce Jungkook era la baie a auzit un sunet și a știut ca era Tae care lovea peretele.
Aparent Tae avea tulburari psihice Jungkook i-a rămas aproape el a avut grijă ca boala lui sa nu se agraveze.Mereu daca Tae cerea-Tae primea.Când Tae avea nevoie de ceva ce să îl satisfacă Jungkook era la dispoziție.
*Tae vrea-Tae primeste* (ce nume sa dau?😂😂)
–Jungkook vreau....
–Tae te rog mai ușor am fost cal de curse nu m-am odihnit de loc!
–Jungkook vreau să fiu satisfăcut...Tae a spus gemând ușor...
–Tae...ai uitat să ma stigi corect.
–D-Daddy?...
–Da babyboy și daddy mereu este la dispoziția ta! Jungkook s-a aplecat punandu-se în genunchi,începand sa frece membrul care era deja tare.
Tae gemând cerând mai mult și mai mult acesta a primit un blowjob chiar.Jungkook nu a putut să nu-i dea unul de toata frumusețea Tae gemea mai tare era asa de euforic Jungkook îl facea să se simtă minunat.
–Daddy fute-mă te rog...Tae aproape tipand cuvinetele"te rog".
–Babyboy...
Jungkook întâi a mers sus pentru a aduce o stictuta cu lubrifiant si un prezervativ.Întorcându-se la babyboy-ul său pe care îl iubea așa de mult.Jungkook a pus întâi lubrifiant pe trei degete nu știa dacă Tae le v-a accepta pe toate sau nu dar trebuia să fie pregatit a intodus un deget Tae parea să îl accepe fara prea multe complicați la al doilea Tae a gemut numele lui Jungkook care a inceput să le miște în gaura strâmta a luk Tae
–Mai-Mai mult...daddy... Ahh
Jungkook a introdus și al treilea deget chinuindul pe Tae care îsi dorea mai mult.
–De ce mă....chinui...Fute-mă!!
Kookie a desfacut prezervativul gata sa îl puna pe membru,dar a fost oprit de mâna tremurată a lui Tae.
–Nu...Nu îl pune..te vreau pe tine...Tae mutmură un "te rog" si îsi ridică coapsele doar ca Jungkook sa fie pozitionat la intrarea lui.
Jungkook a intrat în Tae care gemea în continuu "Daddy mai repede...Mai mult...Te iubesc Kookie...." Jungkook marea ritmul destul de alert asta înebunindu-l pe Tae care iubea asta simțind că este aproape insă nu a vrut sa ejaculeze...nu încă...iubea senzația provocată Dupa ce amândoi au ejaculat..
Tae a știut că probabil acum ca Kookie a aflat cât de gravă este boala lui v-a vrea sa îl ducă la un spital pentru oamenii bonlavi mintal a început să plangă.
–Babyboy de ce plângi?
–Acum ca daddy știe cât de gravă este boala lui Tae și va pleca și îl va lasa!!
–Prostii nu voi face asta pentru ca te iubesc!(Puteai face la fel Namjoon)
Acum Tae se poartă politicos cu lumea din jur,iar dacă cineva nu îl respectă Jungkook este aici să îi întoarcă favoarea.
N\a:Acum stiți de ce Kookie are acest comportament Purple you 💜
trei capitole
CITEȘTI
You're not real
FanfictionUn Yoonjin fanfiction in care Seokjin este ranit de cel pe care îl credea iubirea vietii lui asta ducand la o depresie grava. Jin incepe sa aiba halucinatii si se auda vocii ajungand intr-un spital unde depresia lui devine mai grava. Ajungand in sad...