–Hey mai ai de gând să dormi mult?
–Doar cinci minute!
–Bine o să inrtu primul în duș!
–Nu tu o să folosești toată apa caldă!
–Calm o să fac micul de jun intra în duș printesa mea!un sarut scurt pe frunte.
Ce dracu unde sunt!"Seamana bine cu băiatul la care ne-am gandit!"Dar e aiurea suntem în spital....
Woah e o cameră reala si nu e plictisitoare! Am intrat în baie și cu un duș încep ziua!–Gata dușul....
–Micul de jun aș fi preferat să țil dau la pat!
–E în regulă....
–Da pui? Ai iutat dinou numele meu?
"Cum dracu sa îl uit nu ti-am dat unul!" Taci!
–Da iarta-mă sunt cu capul în nori de la un timp de vreme! Mă poți ierta?(ia vezi poate)
–Nu știu!(ai auzit nu știe)Doar daca tu îmi dai ceva!(zgarcit)
Yoongi si-a luat în brate printesa si a pus-o gentil pe pat.Au început cu un sărut pasional unde lupta pentru dominație avea loc.Cum ne cum Yoongi a decis să încheie sărutul îl plictisea și a decis să sarute gâtul lui Jin acesta gemea încet "D-daddy..." tremurand si apținandu-se din a se atinge stia ca v-a fi pedepsit si nu voia asta nu de la Yoongi. Blondul a ajuns cu săruturile la blugi lui Jin pe care i-a desfacut si parca ca și prin maigie Jin era expus.
–Este așa frumos să te am deasupra mea...Daddy!
–Da în sfarșit după atât timp sa fi printesa mea!
În lumea reală
–Buna ziua pe cine ați dori sa contactati?
–Buna ziua Jung Hoseok vă rog!
–Imediat!
***
–Buna Joonie cum mai este afară?
–Taci! L-ai vazut?
–Evident!E mai nebun! Vorbește singur!
–Îmi pare simcer rău asta este vina mea!
–.....
–Bine atunci eu plec ți-am adus asta!
–Oh...mersi...ai grijă Joonie!
–Pa Hobi!
–Buna Hobi!
–Doctor Park?
–Aș dori sa aflu diacnosticul dacă se poate?
***
Dupa noaptea pe care Jin a petrecut-o cu blondul se poate spune că se simte fericit dinou.
–Hai intră în baie îti trebuie un duș!
–Mă speli tu?
Jin a roșit la cuvintele blondului.
–Sigur te spăl doar ai 5 ani!
–Dacă asta înseamnă să ma speli am 5 ani!
–Offf...
Jin a preluat rolul de a avea grijă de bebe Yoongi sau nu!
–Yo-Yoongi!...
–Hai să o facem aici!
–Yoon...Daddy... Ahh
Jin nu avea șanse în fata lui Yoongi și știa asta iubea sa fue dominat de Min Yoongi! Acesta a început sa maseze zona lui Jin acesta gemând Daddy si Yoongi. Cand Yoongi a intrat în Jin acesta a scancit si a gemut asa de tare picioarele lui tremurand si încercad sa nu cada s-a sprijinit de perete.
–Babyboy daddy te-a ranit? întreaba îngrijorat.
–N-Nu....daddy... Continua iubesc asta...
–Ce anume iubești?spune acesta marind mișcările.
–Iu-Iubesc să.... Ahh iubesc ca daddy să....sa fie in mine...îl iubesc pe daddy!
–Și daddy te iubește!....
A spus Yoongi spaland corpul lui Jin! Acesta s-a trezit înca jos a observat ca transpirase si a întrat în baia din camera sa a spitaului!Dupa ce și-a spalat corpu a început sa plangă.Jimin chiar mă urăște!"De ce ar facer-o!"Nu ne-a mai vizitat!M-am trezit tot jos!"Jin ,Jimin are treabă este doctor!" Dar a spus ca este al meu personal de ce nu e aici cand am cea mai mare nevoie de el !??!NU POTI RASPUNDE LA ASTA?
Jin se simte mai rau!Aruncand cu tot de gasește in cameră distrugand-o lovind dinou peretii cu ambii pumni si umpland camera cu sunetul plansului sau și strigând în speranța ca cineva sa îl auda!Chiar întâmplandu-se! Jimin a intrat în camra lui Jin aproape fugin spre acesta si strangândul în brațe pentru a se opri din a lovi fara încetare o alta serie de pansament pe mainile lui Jin!–Gata!
–Îmi pare rău Jimin!
–Nu eu sunt cel care ar fi trebuit să își ceară scuze! Te-am lăsat singur nu am mai intrat in camera ta de cateva zile!
Iartă-mă Jin!–E în regulă Jimin ai avut treaba!
–Esti preferatul meu!
N\a:Yeeeey a aparut Yoongi dar stai ceva este ciudat cum de el îl cunoaște pe Jin dar el habar nu are cine este??
Purple you💜
CITEȘTI
You're not real
FanfictionUn Yoonjin fanfiction in care Seokjin este ranit de cel pe care îl credea iubirea vietii lui asta ducand la o depresie grava. Jin incepe sa aiba halucinatii si se auda vocii ajungand intr-un spital unde depresia lui devine mai grava. Ajungand in sad...