Nagrody zostały wycofane ze względu na zmianę regulaminu Wattpada.
Rodowita Kujawianka, która pierniki popija żurkiem, na spacery chodzi pod Tężnie w Ciechocinku, a książki czyta na Bulwarach nad Wisłą – jeśli tylko może.
Wiek: Po trzydziestce/przed czterdziestką, czyli wattpadowa babcia ;)
Wygląd: Dla wysokich – niska, dla niskich – wysoka. Dla pobłażliwych – szczupła, a dla wymagających gruba.
Zalety: Miła, grzeczna, sympatyczna. Od wielkiego serca większe jedynie poczucie HUMORU.
Wady: Brak!
AnkaNisztuk ma na swoim koncie debiut literacki! Rozterki matki emigrantki dołączyły do puli konkursowych nagród, a my z radością ujawniamy opis.
"Najlepsza komedia na poprawę humoru".
Kiedy kilka lat wcześniej zakochana Marysia rzuca dobrą pracę w Polsce i bez znajomości języka angielskiego przyjeżdża do Anglii za swoim mężem, nie przypuszcza nawet, że kilka lat później ukochany mąż uczyni z niej ex żonę, a po małżeństwie oprócz domu zostanie jej syn, Kostek, i nudne życie samotnej matki. Ale wszystko co nudne nie trwa wiecznie i tak pojawienie się w życiu Marii jej nowego szefa, jego ochroniarza, oraz pewnej starszej pani, zapoczątkuje serię niespodziewanych przygód, które na zawsze zmienią jej życie. A przecież jest jeszcze ex mąż, który nie powiedział ostatniego słowa. Wspominałam o przystojnym sąsiedzie? Nie? On również sporo namiesza, a Maria zatęskni za stwierdzeniem, że jej życie jest nudne.
Ale, ale! To nie koniec, bo AnkaNisztuk ma Wam coś do przekazania.
Kiedy zaczynałam moją przygodę z Wattpadem, nawet nie sądziłam, że jedna z moich książek zostanie wydana. Znaczy to, że marzenia się spełniają. Wierzę, że i Wasze się ziszczą. Życzę Wam tego oraz weny, weny i jeszcze raz ulubionej porcji ciasta, bo bez słodkości nie ma weny! Zaczarujcie nas i przenieście w krainę, z której nikt nie będzie chciał wrócić. Trzymam kciuki i idę na ciasto;)
Link do książki w komentarzu obok.
A tutaj link do bloga, ankanisztuk.blog.
CZYTASZ
Konkurs literacki „Splątane nici" [2019] - zakończony
Non-FictionNiemal setka nagród, kilkadziesiąt kategorii literackich, kategorie graficzne.. Mnóstwo, naprawdę mnóstwo wspaniałości, a wszystkie one pod znakiem największej literackiej przygody roku! Wiecie, co to oznacza, prawda? Serdecznie witamy w progach tr...