FAQ [najczęściej zadawane pytania]

4.8K 368 288
                                    

1. Czy prolog i rozdziały informacyjne liczą się jako części?

Tak.

2. Ile prac mogę zgłosić?

Jedną w kategoriach głównych, jedną w dodatkowych. 

3. Boję się, że w Jury znajdą się niekompetentne osoby.

Mamy za sobą dwie edycje Splątanych nici i inne konkursy.

4. Czy mogę zgłosić część pracy czy muszę założyć nową?

Musisz założyć nową. Nie ma możliwości zgłoszenia pojedynczego rozdziału, oceniamy całość.

5. Czy mogę równocześnie brać udział w innych konkursach?

Tak.

6. Zmieniłem nazwę użytkownika. Co teraz?

Napisz komentarz pod swoim zgłoszeniem, w którym nas o tym poinformujesz.

7. Zmieniłem tytuł pracy. Co teraz?

Napisz komentarz pod swoim zgłoszeniem, w którym nas o tym poinformujesz.

8. Czy mogę zgłosić...

Stop! Odpowiedź na to pytanie już istnieje, znajdziesz ją w rozdziale Informacje #4 [kategorie].

9. Czy mogę zgłosić czyjąś pracę?

Nie.

10. Czy mogę się wycofać?

Oczywiście. Napisz komentarz pod swoim zgłoszeniem, w którym nas o tym poinformujesz.

11. Czy jeśli jestem w jury, mogę zgłosić swoją pracę?

Tak. Zasady oceniania takiej pracy są bardzo restrykcyjne i złożone, dzięki czemu możemy zachować pełną obiektywność.

12. Czy mogę zrezygnować z nagrody?

Tak.

13. A jeśli brałem udział w poprzedniej edycji lub innych Splątanych konkursach?

Nie ma to dla nas żadnego znaczenia. Jeśli zgłaszana przez Ciebie praca nie została nagrodzona, możesz zgłosić ją po raz kolejny.

14. Czy jeśli moja praca ma kilka tomów, mogę zgłosić np. ostatni?

Tak, ale będzie on wtedy oceniany bez zapoznania się z poprzednimi.

15. Czy naprawdę wszystkie formy prac graficznych (kategoria dodatkowa WYTNIJ MNIE!) są dopuszczalne?

Naprawdę. Zgłosić można zarówno rysunek, jak i okładkę, kolaż, zdjęcie czy projekt budki dla ptaków. Ogranicza Was tylko własna wyobraźnia!

16. Czy praca musi być ukończona?

Nie.

17. Czy jeśli moja praca wygrała głosowanie czytelników, mogę ją zgłosić?

Nie. 

18. Czy mogę tę samą pracę zgłosić do więcej niż jednej kategorii?

Tak, ale tylko jeśli jedna z nich jest podstawową, a druga dodatkową. 

19. Czy ma znaczenie, kiedy napisałem pracę?

Nie. Twoja praca może wisieć na profilu od lat, może być świeżo napisana. Nie ma to żadnego znaczenia.

20. Czy ma znaczenie ilość rozdziałów?

Nie.

Konkurs literacki „Splątane nici" [2019] - zakończonyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz