Ostatnie wydarzenia — rezygnacja z nagród rzeczowych, uszczuplenie szeregów, odejście przewodniczącej — postawiły nas pod wielkim znakiem zapytania, wprawiły w szalenie intensywną konsternację, jakobyśmy nie posiadali wystarczających pokładów energii, aby doprowadzić część projektów do skutku.
Nie chcemy jednak rezygnować z konkursu. Nie chcemy rezygnować z niczego, w co włożyliśmy tak wiele pracy, dlatego, jeśli ktoś z was wciąż zadaje sobie pytanie: „a co z konkursem?", niech wie, że nie planujemy zawieszać naszej działalności.
W ekipie Nożyc zaszły ogromne zmiany. Wczoraj mieliśmy długie spotkanie, podczas którego wybraliśmy nowego przewodniczącego oraz podzieliliśmy się obowiązkami — od teraz działamy wspólnie, demokratycznie. W związku z tym poważnie zastanowiliśmy się nad wieloma rzeczami, ponieważ nie chcemy, aby praca nasza, jak i osób, które odeszły, poszła na marne. Znalezienie się w tak ciężkiej sytuacji dało do myślenia i pozwoliło spojrzeć na całą sprawę z innej perspektywy. Decyzja o ponownym wprowadzeniu głosowania czytelników została podjęta pod wpływem impulsu. Po długiej naradzie wspólnie doszliśmy do wniosku, iż ostatecznie nie wprowadzimy tej kategorii.
Chcemy przeprosić wszystkich, którzy byli „za", ale podtrzymanie tej decyzji spowodowałoby opóźnienia w ogłoszeniu wyników konkursu przez wzgląd na konieczność weryfikacji wszystkich kont, z których oddawalibyście głosy na swoich ulubieńców. Fizycznie nie jesteśmy w stanie sprawdzić ich wszystkich — mamy zbyt małe moce przerobowe, a sprawdzanie wiarygodności głosujących profili to bardzo żmudna robota; nawet najmniejsze przeoczenie potrafi wpłynąć na werdykt.
Niemniej, nie tylko wyniki mają znaczenie! Jako iż naszą ideą jest chęć niesienia pomocy początkującym autorom, pragniemy wspomnieć, że każdy z Was — laureat czy nie — może zgłosić się po ocenę jurorów, w której zamieścimy wrażenia związane z twórczością oraz porady, ponieważ możliwość poprawy umiejętności ma w tym wszystkim największe znaczenie. Chcemy, aby każdy z Was poczuł się doceniony. Raz jeszcze przepraszamy za zamieszanie. Mamy nadzieję, że od tej pory będzie tylko lepiej!
GLNozyce
CZYTASZ
Konkurs literacki „Splątane nici" [2019] - zakończony
No FicciónNiemal setka nagród, kilkadziesiąt kategorii literackich, kategorie graficzne.. Mnóstwo, naprawdę mnóstwo wspaniałości, a wszystkie one pod znakiem największej literackiej przygody roku! Wiecie, co to oznacza, prawda? Serdecznie witamy w progach tr...