Nożycowa poczta #1 [Nożyce Tower, patroni, zgłoszenia]

1.5K 145 27
                                    

Dzień dobry w tym pięknym (przynajmniej za oknem Nożyce Tower) dniu! Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, mogąc wreszcie przybyć do Was z notką informacyjną, która pozwoli na bezpośredni kontakt, choć nie tak dobrze jak...

Dzień dobry w tym pięknym (przynajmniej za oknem Nożyce Tower) dniu! Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, mogąc wreszcie przybyć do Was z notką informacyjną, która pozwoli na bezpośredni kontakt, choć nie tak dobrze jak

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Czyż ta okładka nie jest absolutnie niestrawna? Jest prawie tak odstręczająca, jak zawartość! Nasi drodzy czytelnicy i uczestnicy konkursu, na naszym profilu czeka na Was bardzo nieprofesjonalny s.h.i.t.p.o.s.t. (Dusigrosz, dziękuję, dzióbku), a w nim same najgorsze QnA, zaglądanie za kurtynę, unikalne smaczki z serwera i możliwość zobaczenia, że glnozyce to banda zapaleńców, a nie robotów (no chyba że chodzi o Liryczną, ona jest transformerem).

Najwyższa pora zmienić też zasady gry.

Obserwowaliśmy z zaniepokojeniem zachowanie jednej z naszych patronek. Pragniemy powiedzieć to jasno – nie będziemy współpracować z osobami, które nie traktują innych użytkowników z szacunkiem, niezależnie od sytuacji. Rozumiemy, że każdy z nas jest tylko człowiekiem, ale nasz cel jest jasny – pomóc innym się rozwinąć. Jeśli ktoś prowadzi działania przeciwne, nie dogadamy się. Dlatego też jedną z patronek pożegnaliśmy. I również dlatego patroni nie będą mogli być jurorami. Ostatnie wydarzenia pokazały nam, że posiadane umiejętności (w końcu każdy juror, czy patron, czy nie, musi przejść rekrutację) nie gwarantują pomyślnej współpracy, a my chcemy trzymać się z dala od problemów. 

Co zaś tyczy się Was, nasi drodzy czytelnicy, uprzejmie prosimy – regulamin to podstawa! Wielu z Was zapomina o tagu czy wzmiance w opisie. Jeśli będziecie chcieli, chętnie wytłumaczymy, dlaczego to tak ważne, po co oznaczenia czy obserwowanie naszego profilu. Wystarczy zadać nam te pytania w Nożyce Tower. ;)

I już na koniec: nasz skład powiększył się o paru absolutnie unikalnych członków! Powitajcie ich serdecznie. A jeśli chcecie poznać nas bliżej, to wiecie, gdzie szukać, prawda?

Nożyce Tower czeka na ciekawskich!

Dusigrosz

Jestem odrobinę roztargnionym chłopakiem, który zbyt dużo czasu spędza w świecie wyobraźni. Mam tendencję do robienia sobie ciągłych żartów ze wszystkiego, nawet jeśli nie wypada. Książki czytam, odkąd wyrosłem z pieluch. Moim ulubionym zajęciem jest marnowanie czasu na granie w gry. No i pisanie, oczywiście!

Durowska

Przygodę z pisaniem zaczęłam dawno temu, lecz brakowało mi odwagi, by pokazać światu swoje „dzieła". Nałogowo czytam książki. Lubię zdobywać nową wiedzę, głównie z dziedzin, które, z powodu wykształcenia, nigdy nie były mi szczególnie bliskie. Ja po prostu uwielbiam poszerzać swoje horyzonty. Szczególną miłością darzę czarną kawę i szeroko pojętą fantastykę.

Jonfryn

Wattpad jest dla mnie kopalnią, w której można wykopać niejeden kamień. Czasem wymaga oszlifowania, a czasem to szkiełka oszustów, do wyrzucenia. Lubię szukać takich naprawdę cennych, więc zdarza mi się przemierzać portal w poszukiwaniu czegoś interesującego. Jestem starszy od połowy użytkowników, więc niejedno już widziałem. Nie lubię dramatów, gównoburz i hejtu, więc nawet jak autor pisze prace na miarę Nobla, to ucieknę z krzykiem, jeśli kultura i wzajemny szacunek są dla niego obce.

Udanego weekendu!

W imieniu glnozyceadriananitaniteczka.

Konkurs literacki „Splątane nici" [2019] - zakończonyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz