CHRISTMAS WISH (2)

1.7K 112 4
                                    

Part 2

🌼Meet Him🌼

Garu kepala saya fkir ni di mana saya mau dapat boyfriend 😌 adakah tu bejual di pasar ?
adeii suka hati saya saja mau berjanji bukan bukan oh . aduii matai  .

"Arghhh apa patut saya buat ni!!?"

saya hempas kepala sy di bantal . inda jg baa gila saya mau hempas di dinding .. 😂 tu mau cari mati suda nama dia kan .
Tapii mata akal ni saya . adeiii ..

finally lama saya berfikir macam kematian laki tu gaya so saya decide mau tidur .. ya ya paling ngaam ni tidur .. wuargghhh night night world ..

😪😪😪😪

prasssshhhhh!!

oiii tsunami .. alamaaa

kelam kabut saya bangun bila ada air terkena seluruh badan saya . mataii . sekali saya buka mata . Gulp ! Sir Gabe baa di depan . dia berdiri tegap siring katil sambil pegang baldi .

baldi ??! errr .. itu kali tsunami tadi kan🤔

"Y..yes Sir . need anything?"

Even his my dad but panggilan sir tu kira panggilan manja kami . ehekks 😅

"Ko mau bangun jam berapa?? jam 12 tengahari??"

aduiii serius banget . palan palan saya toleh tengok jam di siring katil saya . aii naaaah baru baa pula jam8 nii ..
Tapi with Sir Gabe jam8 tu jam paling lambat untuk bangun . hmm kadang kadang saya ni kena train macam tuu askar beii . bukan lagi macam tapi memang .. penuh disiplin baa tapii taulaaa saya kadang kadang mana makan saman juga tu  .

"Err sorry Sir .. I was overslept ! Saya bangun sekarang!"

kelam kabut saya bangun dari katil then sebelum pigi mana mana saya kemas dulu katil saya sebab adui Sir Gabe ni pantang nampak katil berselerak baa and kotor tiada istilah dalam kamus hidup dia .. tinggal sama dia so saya kena deal laa sama benda benda begini ...

Sir Gabe keluar dari bilik saya after berpuas hati dengan cara saya kemas katil . fuhhh ..

lepas saja dia keluar saya pun capai towel di penyangkut and pigi mandi di toilet dalam bilik saya ni .

Siap mandi saya turun pigi breakfast . macam biasalaa Sir Gabe memang suda sedia breakfast tapi masa saya breakfast Sir Gabe suda jalan sama motor dia . mesti dia pigi kolam ikan dia laitu kalii .. hmpp sayang betul dia ikan ikan dia tuu 😏 .. saya tangkap tu nanti kasi guring .. hahaha

***

"So .. ada sudahlaa calon calon?"

Tiba tiba saja ada suara sumbang menegur saya masa saya sibuk buat kerja di meja saya ..

"bagus ko buat kerja laaa .. sibuk saja!"

berabis saya focus sama kerja saya ni .. yalaa ni file ada dateline . saya jenis bila buat kerja sebelum date line mesti okay suda tu paperwork . oh saya bekerja di sebuah company kewangan .

"Eleh .. tiada laa tu kan .. ingat janji ko tuuu . kalau ko kalah bye2 samaaaa gaya tomboy ko ni"

😒 menyumpah .. kurengg seposen punya budak ..

"Ko diam!"

Malas saya Lenon ni . ish ! kenapalaa dia office boy di company saya kerja ni . adeiii .
Banyak banyak kawan lelaki saya kenapalaa si mulut murai ni jadi office mate saya .. hari hari darah saya naik saja kerja dia ni . sudahla tiada sensor tu mulut .. 🙄

"Haha! habis laa ko .. habis laaa .."

masih lagi dia mau sakat saya . bulat suda ni mata saya mau meradang nasib saja dia lari tapi dia ketawa kuat ..

Christmas Wish [COMPLETED]Where stories live. Discover now