PART 5
🌼CAN'T TAKE MY EYES FROM YOU🌼
"Tell me ko nii sengajaa ka buat perempuan jatuh cinta sama ko??"
Nehhh soalan maut terus saya tanya😅 pedulilaaa daripada saya tertanya tanya kan bagus direct saja cakap . buang masa saya mau kasi pening kepala sendiri ni .
"Ah ? ish tiada laaa ko ni .. saya cuma anggap diurang tu kawan baa but tida tau kenapa diurang rasa layanan saya kena salah anggap"
siapa juga inda salah anggap😑 even saya pun tadi sikit lagi perasan ko suka saya and mau mendekati saya . now I see what he tryin to say .. aishhhh .. nasib adaa tu perempuan pigi siram saya now saya tau ni orang memang sweet tu gaya tapi dia tida menganggap lebih lebih tapi gaya tu memang la begitu .. oklaaa ..
"Yalaaa .. baa baliklaa ko boss. saya mau mandi nii . bauu lemonade suda saya . aishh belum taun baru suda kena siram . adeh!"
ketawa Nathan .. terus dia pigi puai puai kepala saya . terdiam ni saya bila kena buat begitu .
"Kesian . baa yalaa saya balik duluu . oh ya malam ni ko ada plan ka?"
kenapa ? ko mau bawa saya dating kaini bussku?? 😅 perasan inda pandai habis . ko suda dengar nelly dia tuu tida akan jatuh cinta sesuka hati . please laa sadarr sikitt ..
Tapi tapiii aishh saya kan mau kasi jadi dia boyfriend saya takanlaa saya suda berputus asa gara gara hal begini saja now saya tingu Nathan pun macam selesa bergaul sama saya so hmm bulih laini kali palan palan . ehhhh inda bulih palan palan 😒
mama kan mau ambil saya bulan 1 ni . aduii tinggal beberapa minggu lagi tu😖
"Kenapaaa ko mauu bawa saya pigi diting kaa??"
saya bagi senyuman paling lawa ni ahh buss 😉
tapi lain pula reaksi Nathan dia ketawa pula . aishhh . kenapa ba dia ni suka ketawa bila saya cuba mengurat dia😑"Hahaha! gila! Tiadalaa saya tanya sajaa baa .. saya baru balik sabah nii so saya mau jalan jalan tapi hmm tiada pula kawan . ada pun kawan kebanyakkan busy so I think kalau ko tida busy boleh laa saya minta kawan .. just chill baa"
hmmmm just chill ???🤔 bukan dating laaaa😂 apaa baa saya ni .. hahaha tarang tarang dia cakap bukan dating ..
malam ni saya macam mau plan lepak di mamak tingu sports sama the boys baaa .. alaa my mate team basketball beii .. diurang si Junior .. tapii hmmm memandangkan Nathan ajak so saya rasa saya patut jalankan misi memikat ni kusai 😏 cinggg ! bulihlaa
"Okayy jum laaa rasanya tiada jugalaa kali ni"
padahal ada alaa tapii the boys bulih faham juga . lagi pun I want to win this ..
win his heart and pertaruhan sama the boys .. mana bulih kalah . I never being a loser before baa even saya perempuan ."Baa ok. nanti jam 7 saya ambil ko .."
"eh no! kita naik superbikes saya tunaa laa boss . lagi siuk jalan jalan"
kihuiii padahal ada suda naughty plan saya tu bila sebut superbike😜 .. terus bos talan air liur . dia nampak tuu superbike saya
YOU ARE READING
Christmas Wish [COMPLETED]
Short StorySpecial for Christmas ! CHECK IT OUT ! WRITTEN BY : CELISTE HO LANGUANGE : SABAHAN DIALECT & MALAY & ENGLISH