PART 6
🌼CARE FOR YOU🌼
"Jum balik"
tiba tiba Nathan ajak saya pulang ni .. yala mungkin dia inda selesa saya dari tadi tingu saja dia dalam keadaan senyap .. I'm sorry Nathan . kenapa ko tida bulih terpikat sama saya ? yes saya punya penampilan dan cara percakapan macam lelaki . kasar tapi saya tetap perempuan normal .
ishhh emo pulaa saya🙄
fine !! baliklaa
"marilaaa"
saya kasi kemik tu tin guna satu tangan saja ..
"Nelly"
Masa kami mau naik superbike Nathan panggil saya .. saya tingu dia ..
"Apa??"
"Sorry .."
sorry ?? itu saja ko mau cakap boss . aiyaaaa . bukan salah ko pun yang saya mau ko jadi boyfriend saya . mungkin saya silap pilih baa kali ni .. hmm .
tapii .. I want him😣
**
SEMINGGU KEMUDIAN
"oii ko kenapa macam kematian laki ??"
Melissa tanya saya masa lunch hour . teda selera saya mau makan oh . kitai betul . macam orang tu putus sinta saja .. deiii padahal cinta inda berbalas😂 . bikin kuyak saja .
"Tedalaa . sedap ka??"
saya order sama makanan yang Melissa order . teda ni selera saya mau makan sebenarnya tapi Melissa ni majal bawa saya pigi makan . Gara gara malas tingu menu saya ikut saja apa melissa order .
"Sedap! makanlaa baa"
tu makanan saya tingu . nasi ayam penyet baaa pula extra hot samaa extra pickle .. ada jugaaa special sambal . nampak sedap tapi saya punya selera matii ni🙄 budu juga ko ni nelly . buat apa ko ikut tu hati . tambahlaa ko kurus ni tau .. aaahhhh makan makan😣
saya kaut sikit guna sudu masuk mulut .. umphh sedap!! .. kaut lagi .. kali ni dengan rakus . ala seperti biasa and kali ni cara saya suap lebih kepada sakit hatii ! bencii ! saya benci ko Nathan .. kenapa baa ko muncul dalam otak saya setiap hari lepastu ko layan saya macam stranger suda . yaaa saya tau ko baru kenal saya tapi saya kan pekerja ko and ko pernah selesa mau bercakap sama saya tapi sekarang betul betul macam angin baa dia buat saya ni 😫😫😫😫😫 buduuu !! saya benci ko Nathan!!!
Tapi kenapaa???? Kenapa ko selalu muncul dalam otak saya . Erghhh !
"Uhukk! Uhukk!"
Terbatuk batuk saya gara gara tu sambal extra hot tu . Gilaa berapa biji lada diurang blend oh .. Water water .. I NEED WATER !
"Ui ui ! Eee tulaa ko gelojoh . Astagaaa nel . Merah muka ko!"
Melissa punya suara punya panic tingu saya ni . Help me melissa bukan ko pot pet pot pet . Eee sot !
"A..ai..aiir . Uhuk uhuk"
Adui pedas nyaaaa ! Ni laa kali pertama saya makan sambal sepedas ni oh . Memang menepati janji ni tauke kedaii .. Uuuhhh uhhh tiup tiup lelangit mulut suda saya .. Pedas .. Adehh paning kepala saya terlampau pedas ni .. Tida lama tu ada orang hulur saya air dalam gelas .. Bukan si melissa sebab melissa sibuk kipas kipas saya😒 .. Buat apalaa dia kipas telinga saya .. Bukan keluar api sana . Tu bibir sama lidah saya yang rasa macam terbakar apalaa dia ni😩
Saya main ambil saja tanpa peduli siapa yang hulur janji bukan melissa hulur .. Ini kalau kena santau guna air tu apa bulih buat laa😫 .. Inda suda saya tahan baaa ..
YOU ARE READING
Christmas Wish [COMPLETED]
ContoSpecial for Christmas ! CHECK IT OUT ! WRITTEN BY : CELISTE HO LANGUANGE : SABAHAN DIALECT & MALAY & ENGLISH