PART 17
🌼I LOVE YOU🌼
Tittttttt !!
saya merangkak pigi tempat driver seat and hon !!!
"Fuk!! Nelly what are you doing?"
saya buka pintu tu dengan kasar .. pedulilaa bukan kereta saya .. adui pening kepala ..
"Youu..."
saya tunjuk Nathan tapi sakit pula kepala saya . aduii kenapa baini .. tiba tiba saya rasa tekak saya macam ada something mau naik then
wekkkk .. wekk ..
"Arghhh!"
tu tondu nama allesandra teriak . kenapa dia teriak .. err😅 saya termuntah atas dia .. saya mau sembur ayat pedas baa tapi tersembur pula muntah .. yaiii mirah mirah baa .. mungkin saya termuntah balik tu minuman saya minum🤔
deiii teriak teriak suda dia macam orang trauma berabis .. duii muntah air saja baitu mandak .. nasib ko baik saya belum makan apa apa lagi kalau tida habis tu nenen montok ko tuu tersembur makanan saya makan😂 ..
pandai saya cari tempat mau muntah kihuuii good job ..
"Ewww ... Girl .. mabuk betul suda ko ni"
dia menangis suda ahh .. tangan dia jijik mau pegang tu muntah . ceh padahal air saja pun😒 belum taik saya kena badan ko . mengada betul ..
saya tida terbalas sebab saya masi mau muntah and kepala saya berpinar pinar .. pandangan saya bukan lagi dua tapi mungkin tiga atau empat Nathan suda saya nampak🤔 kenapa saya ni .. perut saya pun memulas habis ..
badan saya lebih ringan .. lebih ringan dari tadi ..
"Nelly!"
saya dengar juga ada orang teriak nama saya tapii macamm makin perlahan suara tu ..
pap pap ! pipi saya kena tapap .. aduii sakit .. akhirnya makin jelas suara panggil nama saya tu
"Nelly hey don't scare me .. hey bangun"
Kedengaran suara Nathan memanggil mangil saya .. ada tenaga saya sikit saya buka mata ..
"I love you!"
lepastu habis perut saya memulas and pandangan saya akhirnya gelap ..
**
Saya terbangun bila ada bau masakan saya terhidu .. grukkk grukk berkumandang suda sasing dalam perut ni . adeii .. lapar baa saya .. siapalaa masak tengah tengah malam ? sir.Gabe ? come on sir.Gabe tida pernah bangun tengah malam untuk masak🤔 and wait ..
laju kepala saya pusing kiri kanan atas bawah depan belakang .. di mana pula saya ni ??
ini bukan bilik saya .. no no ! belum juga nyanyuk ni inda ingat ..
kelam kabut saya bangun tapi perut saya masi sakit and berbunyi .. kelaparan kan😂 saya belum makan apa apa since tadi pagi .. tambah lagi minum red fire🤔 tapi red fire kan buah .. minuman berbuah😅😅 kamu bayangkanlaaa .
so memandangkan saya kebuluran pelan pelan laa saya bangun . macam acah ayu gitu😅😅😅
saya jalan sajaa ikut deria hidu saya sampailaa saya nampak makhluk tuhan paling sexy depan mata pakai apron sama seluar panjang tapi tiada baju😍 nyummm
now saya tida tauu makanan tu kaa sedap atau lelaki yang berdiri dekat stove ni yang sedap😌😌
but of course laaa makanan yang paling utama kan
YOU ARE READING
Christmas Wish [COMPLETED]
Short StorySpecial for Christmas ! CHECK IT OUT ! WRITTEN BY : CELISTE HO LANGUANGE : SABAHAN DIALECT & MALAY & ENGLISH