CHRISTMAS WISH (22)

1.3K 116 15
                                    

PART 22

🌼You're mine🌼

"Nelly!!!!!"

tutup telinga saya bila kena teriak😂 siapa suruh minta bukti .. neh kotoh ..

"ish inda payahlaaa baa ko teriak . ko juga tadi mau merajuk minta bukti kan"

Pak! aduuiuuuuuii sakit .. punya kuat dia pigi gusuk tu belakang saya . adadah balas dendam pula dia 😅 adui kesian belakang saya ..

"Ambik ko !! ko fikir saya ni apa? orang gaji!!?"

gerigitan betul dia punya cara . aduii sakitt .

"Okay okay stop ! astagaaa patahlaa tulang saya .. gentle baa sikit ish!"

Kena renungan tajam saya oleh Nathan ! gulp !😅 hehe .. siapa duluan baa bukan saya ah ..
Saya bangun .. habis basah swimming suit saya😅 adakaa orang mandi di dalam tab mandi guna swimming suit well saya laitu😂 .. tapi swimming suit saya seksi di belakang tu yang siuk kena kukut oleh Nathan tadi😅😀 ..

"Ko ahh nelly! ish! putung stim!!"

putung stim ?? doii apa juga saya buat . minta garuu tu belakang saja pun .😂 gatal baaa tula minta garu ..

"Deii ko juga tadi excite masuk toilet sama saya"

"yalaa saya fikir ko .. err .. ko"

"apa?????"

🙄🙄🙄 apa dia fikir saya ni ? apa ??

"Ish tiadalaa . mandilaa ko sendiri .. saya tunggu di luar saja"

terus saja dia keluar dengan muka inda puas hati dia . aiiii ko kenapa gaman ?? pelik tu gaya .. hmm saya kasii sandar and santai habis badan saya di tab mandian yang penuh air buih .. wuhuuu siuk eh tapi inda siuk ba sebenarnya mandi pakai ni swimming suit😂 tapi ada Nathan jadi hmmm takanlaa saya mau buka baju habis macam biasa saya mandi tiap hari kan . ish ish saya err belum bersedia baaa hehe😅 ..

so saya berdiri and buka tuu swimming suit . teda juga Nathan suda .
sampai paras pinggang tiba tiba ..

"Nelly saya ..."

Nathan masuk .. dia di pintu ternganga and terstop bercakap ..

"Ni.. nice Boobs! gulp!"

Debilang 😫😫😫😫😫😫😫😫😫

"Arrghhhhhhhhhhhhhhh!!! sundal!!! keluar ko!!"

senyum miring Nathan lepastu dia tutup tu pintu and keluar saya bulih dengar dia

"HAHAHAHAHAHHAA!"

Ketawa baa dia .. silakaaaaa😤😤😤😤

saya terus sajaa cepat cepat pakai tu swimming suit balik ni .. huhuhuhuhu dia .. huhu dia huhuhu sudah nampak nenen saya yang tiada siapa pun pernah nampak sejak saya dewasa ni 😭😭😭😭😭 nenen saya inda virgin sudaaaa silakaaaa punya Nathan !!!!

**

"Lawa eh nel.. aduiii!!"

lepas mandi tukang dandan saya masuk kasi touch up saya untuk majlis resepsi . tiada suda saya nampak Nathan . krruuurr semangat . nasib baik😩 .. inda saya bulih move on lepas kejadian 'cabul' tuuu ishhh .. nasib baik laki oh kalau tida makan suda dia tu paip 🤕 ..

"Cuba tinguu!"

saya mau pigi tingu di cermin tapi tu tukang dandan cakap jangan . eh apasal saya inda bulih tingu diri saya sendiri pula🤔 kunun tu tukang dandan cakap nanti hilang seri . ceh😒 apa karut sangat nii cik abang oiiii ..

Christmas Wish [COMPLETED]Where stories live. Discover now