CHRISTMAS WISH (9)

1.3K 104 20
                                    

PART 9

🌼REVENGE🌼

"Huhuhu I'm sorry Nathan . I thought you don't belong to anyone"

😏 ko pikir cincaii kaaa Nelly ni . saya bukan jenis yang senang ko buli laaaa kitut !!😒 you said my parents sundal ??? let see anak diurang ni bulih kaa belakun meraih simpati Nathan .

I hope Nathan tida kasi kecewa saya but dari cara dia tarik saya pigi belakang and trying to just halang si kitut ni serang saya rasanya Nathan tida akan kecewakan saya ..

melissa blur tingu saya .. tapi Lenon just sengih saja ni . dia tauu mungkin kenapa saya buat begitu because sepanjang kami kawan saya tida pernah okay jadi lemah macam ni .. Lenon pernah nampak saya buat perangai begini masa sekolah dulu ..

ini nama dia main lembut tapi kasi kesan mendalam untuk penyerang saya tu .

"No! I'm not belong to anyone . I'm soo sorry . did you really feel hurt"

Yessss !! Nathan care for me . dia kasi angin tu perempuan meroyan .. tapi bikin takajut eh Nathan pigi sentuh tu pipi saya .. dia pigi usap usap baa .. terbuai saya sekajap . kihuii😋

"No! I'm okay .. Dia cakap ko milik dia janganlaa layan saya begini Nathan"

tersirut sirut lagi kunun saya😂

"Perempuan keji!! ko berlagak kesian ..sial!!"

si kitut mau terpa saya tapii sepantas kilat baa Nathan tahan and kasi jadi badan dia mangsa kena pukul oleh Lily .. berabis lagi tu Lily pukul Nathan . bulih dengar baa bunyi . damn! berani dia pukul Nathan saya . gilaa kaa perempuan ni ? dia bilang Nathan dia punya tapi dia sampai hati pula mauu kasi sakit🙄 ishh comfirm tida waras ni orang 😕 ..

Nathan pula kasi biar saja . Come on Nathan takan ko mau biar tu perempuan pukul ko sajaa😖

saya inda tahan ni tingu Nathan kena pukul .. jadi saya ambil tindakan drastik ..

saya kasi pusing badan kami .. kali ni saya pula mangsa pukulan si kitut . alaaaaa bunyi dia saja kuat tapii tida juga sakit😒 trip kuat juga ko ni tondu . tapii😌 kalau mauu lakonan mantap saya perluuu ..

"aduhh erghhh!"

pura pura sakit .. peace😂 padahal inda sakit baaa .. langsung okay ..

akhirnya Nathan bagi reaksi

"Stop it lily !!"

kena tengking tu perempuan . badan saya habis suda kena peluk ..tiada ruang suda Si kitut tu mau serang saya .. berabis baa saya kena lindung . awww Nathann . kenapa manis betul ko nii😘

"No! I won't . let her go!!!"

meroyan berabis baaa si ginan ni🙄 adeiii bikin sakit telinga saja suara dia ni ..

"Security!!!"

teriak Nathan .. tida lama tu saya nampak sekilas ada beberapa pengawal keselamatan datang ..

"Yess Sir??"

"Hantar perempuan ni keluar!! I don't want to see her face here!!"

uiyoooo kena halau oh . ngam laaaa bikin sakit telinga saja dengar nii suara dia😒 .. bagus dia berambus indalaa bikin sakit hatii ..

"No!! no ! you can't do this to me Nathan!!!"

berabis baa tu perempuan meronta minta kena kasi lepas tapii tidaa ahh kena kasi lepas . kena heret saja dia oleh pengawal keselamatan .. yahuuuuu . inilaa maksud saya tadi tuu mainan lembut tapi bagi effect mendalam buatt penyerang😏

Christmas Wish [COMPLETED]Where stories live. Discover now