N

41 2 1
                                    

"So, Hae. Lama tak jumpa."

Aku mengambil tempat di hadapannya. Dia hanya tersenyum.

"What are we gonna talk about, Lea?"she asked.

"About you. Kim's Family. Taehyung." I said seriously.

She smiled at me. Before she started with her long ass speech, she gave me an envelope.

Pahal aku tulis dalam english sia.

Dia hulurkan sampul surat kepadaku.

"Keep it."

"Boleh Lea buka and tengok apa kat dalam?"

"Sure."

Aku mengeluarkan kertas-kertas yang ada dalam sampul surat tu. Kertas yang atas sekali merupakan surat daripada KPA mengenai mission Hae.

Untuk pengetahuan semua, Hae adalah antara agent yang terbaik di KPA. Dia perfect👌. Bab² fighting, guna senjata, hack, planning good plans dialah yang good. And dia akan lakukan segala mission dengan baik sekali. 😁👏 Give a big clap for her guys.

Pihak KPA juga melihat bahawa aku bakal menjadi Little Hae, jadi mereka meminta izin ayah aku untuk aku dapat belajar segala fighting skills and guna senjata selain apa yang ayah aku mahir, cyber security.

Tapi tulah, kalaulah ayah aku tahu yang aku belajar bab Hacking... Mesti dia suruh aku keluar dari KPA.

Rahsia ini perlu disimpan bukan?

Mission kesebelas kepada Agent 02, Haeyeon.

20 April 2014

Dengan ini pihak KPA ingin Agent 02 untuk menjalankan satu misi mengenai Kim's Family. Untuk mengetahui misi dengan lebih lanjut sila ke pejabat utama KPA pada hari esok.

From your mastermind,
Min Yoongi.
(Head of Korean Professional Agents)

Siapa sangka Min Yoongi merupakan mastermind KPA ni?

Siapa sangka Min Yoongi merupakan mastermind KPA ni?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia Min Yoongi.

Dia putih. Hampir semua orang ingat bahawa dia albino.

Dia handsome tapi sayang...

dia dingin dengan semua orang.

Dia famous dengan kedinginan dia tu.

Siapa sangka senior form 5 sekolah aku masa aku form 1 dulu merupakan seorang mastermind dalam KPA?

Min Yoongi.

Min Yoongi yang dulu tersangatlah periang.

leave me alone [Tinggalkan Aku Sendirian] || kth ||Where stories live. Discover now