A short a/n. Kau igt tak yg Tae Mike dengan Lea kat kelas tu? Aku terangkan eh. Lepas ja Lea keluar kelas tu dalam pukul 15:30, dia balik rumah dia call Chanyeol. Pastu dia call Hae. Pastu dia jumpa Hae pada hari yang sama. Cuma lewat sedikit. Dia jumpa Hae dalam pukul 6 petang gitu. So anda semua faham?
Kalau ada rasa complicated ka apa. Boleh komen. Aku try jawab. InsyaAllah.
So let's begin!Author's
18:30 pm
Seorang pemuda sedang dalam talian.
"Kau nak aku perhatikan diorang?"
"Ya. Kau dapatkan maklumat sebanyak yang mungkin. Aku rasa diorang bincang pasal Kim's Family."
"Kau nak aku dapatkan maklumat macam mana sedangkan kau pun tak sediakan hidden mic kat aku."balas lelaki itu bernada tidak berpuas hati.
"Actually kau kena handle sendiri benda-benda macam ni. Kau try hard lah untuk dapatkan maklumat. Pastikan kau dapat. Kalau tak ketua tak teragak-agak untuk pecat kau ataupun........ bunuh kau."
"Yelah-yelah aku try untuk dapatkan."
"Ingat. Pastikan kau dapat maklumat. Kalau tak... tak bernyawa kau nanti."
"And lagi satu. Goodluck. Jangan tertangkap sudah."
"Okay."
Pemuda itu mengangkat mukanya, melihat tempat duduk Taehyung, Hae dan Lea tadi.
"Haish."
Dia mengeluh kasar. Dia menyerabutkan rambutnya.
Tempat tu kosong. Dan meja tersebut kemas dan bersih.
"Mana kau semua pergi?"
"Encik, encik nak order apa-apa tak?"seorang waiter perempuan, menyoal lelaki tersebut.
"Apa yang sedap kat sini?"
"Mic mic bungee's coffee."
"Kenapa coffee tu nama dia mic? Aku tahu lah aku tak bawak mic untuk misi ni. Shit lah."lelaki itu merungut kecil.
"Pardon?"
Jgn terbayang namjoon dgn jungkook cakap pardon sudah😂
BLALALAALALA
PARDON?!
heheheheheh.
"Apa-apa jelah." Lelaki itu bersuara.
"So nak order apa?"soal waiter itu kembali.
"Kau.
Eeeeeeh? Maksud aku coffee yang kau mention tadi."
Lelaki itu mula merepek. Hanya kerana dia memandang waiter perempuan itu beberapa saat sahaja, muka dia mula memerah dan cakap bukan-bukan.
"Oh ya. Mic mic bungee's coffee akan datang nanti. Terima kasih."
Waiter itu menunduk kecil lalu meninggalkan lelaki itu.
YOU ARE READING
leave me alone [Tinggalkan Aku Sendirian] || kth ||
De Todo"Aku benci kau. Kau hancurkan segala harapan aku, " "Aku terpaksa." Keadaan memang tak benarkan tetapi kita semua boleh ubah takdir kan? Sesuatu yang mustahil itu akan kita ubah, Taehyung. Cuma satu saja Taehyung, Kita kena berusaha untuk ubahnya...