Precis när min mobil hade 100% drog jag ut laddaren och jogga ner för trappan med lappen och mobilen i handen.
~Mamma, kan jag få lite av din Britney Spears parfym? Frågade jag mamma och titta mig i spegeln i hallen.
~Visst, den är i vänstra skåpet på toaletten svarade mamma.
~Okej, tack så mycket.
Jag öppna skåpet och där stod parfymen.
Jag sprutade på lite grann på högra handen och gned mot vänstra handen.
PÅ FESTEN:
~Hej Molly!, va kul att du kunde komma, hörde jag Ogges röst bakom mig.
Jag vände mig om och där stod han.
~Mm, mumlade jag.
~Kom här, vi tänkte köra Sanning eller Konsekvens på berget, sa någon kille bredvid Ogge.
~Okej, svara Ogge och jag samtidigt.
Jag kände hur Ogge tog min hand, jag tittade ner i marken och kände hur jag rodnade.
När vi väl var uppe på berget släppte Ogge min hand och tog mig till honom så jag satt i hans knä.
~Sanning eller Konsekvens.... Ogge?, fråga en kille som satt mitt emot oss.
~Hm... Konsekvens, svarade Ogge och log
~Okej... Kyss tjejen som sitter i ditt knä.
~Okej, sa Ogge och skratta
Jag kände hur Ogge tog sin hand på min käke och börja kyssa mig. Jag kysste tillbaka och såklart gick kyssen över till hångel.
SENARE PÅ FESTEN:
Jag och Ogge stod inte ens nära varandra.
Jag stod och prata med några tjejer som verkar vara hur schyssta som helst och Ogge stod med några killar och säkert snacka de också.
~Så, du fattar väll att Ogge gillar dig?, frågade en tjej som hette Olivia
~Haha, hur kan man gilla mig?, svarade jag och titta ner i golvet.
~Eh, han tog din hand, han ville att du skulle sitta i ditt knä. Eller gör han det för skojs skull?
~Jag vet inte..
Jag tittade mot Ogges håll och såg att han var på väg till vårt håll.
~Molly, kom! sa Ogge och tog mig i handen och börja jogga lätt mot dörren.
~Eh okej, sa jag och joggade med honom.
Jag tittade bakåt mot Olivia och där stod hon och flina.
När vi var utanför dörren släppte jah Ogges hand och frågade:
~Ogge vad vill du?
~Molly, vi ska bada?
~Med kläder eller? Nehe du, det tänker jag inte!
~Nej dummer, nakna.
~Haha okej.
Vi fortsatte att jogga och när vi väl var vi stranden börja Ogge ta av sig.
Sedan sprang han i vattnet.
2 minuter senare var båda i vattnet. Det var såå skönt.
Jag kände hur ett par händer tog tag i mina fötter, såklart var det Ogge eftersom det bara var vi i vattnet.
Jag tog upp Ogges ansikte och överdel ur vattnet och kysste honom.
Han kysste tillbaka och det gick SÅKLART över till hångel.
Vi stod ungefär i 5 minuter och hångla tills vi gick upp och satte på oss kläderna igen.
~Här Molly, du kan få mitt nr om du vill, sa Ogge
~Ja, tack så mycket, svarade jag med ett leende på läpparna
Ogge tog min mobil och skrev in sitt nr.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jag vet att jag sa att det kommer ett innan jag ska sova, men jag gör ett nu och kanske 2 senare ikväll💕 puss puss😚😚