Nu hade Ogge vaknat och jag hade pratat med honom om ryktet.
"Haha, vi är ju bara vänner!" sa Ogge och skratta"Eller är vi vänner?"
"Haha, ja såklart vi är vänner" svarade jag och titta på Ogges mage( vet inte Vrf)
Ogge tittade på mig och sedan på sin mage, han blinkade med ena ögat medan jag rodnade. Han drog av sig tröjan och sa"Det var det här du ville eller?"
"Haha Ogge, jag tittade ju bara på din tröja, men det där går också bra" fnissade jag och la huvudet på hans mage.
Han höll händerna under mina bröst. Han knöt ihop sina fingrar så jag inte 'komma loss'.
Jag tittade upp på honom och han pussade mig i pannan.
~~~~~~~DAGEN EFTER~~~~~~~~~
•I studion•
Jag och Ogge var nu framme i studion. Idag hade vi åkt tunnelbana och buss hit, eftersom Ogge tyckte det gick mycket snabbare men det gjorde det inte.
Jag stod just nu vid min kusin vitamin(Katia) och visade henne bandaget som Ogge hade lindat om min arm.
"Gumman, du lova att du aldrig skulle göra om det där" sa Katia och tog mig hårt i handen och börja gå mot danslokalen.
"Jag vet, men jag mår inte bra, de vet du" mumlade jag
"Mm"
När vi var framme i danslokalen var killarna där och dansa till King Of The Radio. Min favoritlåt med dom. Exat när vi kom innanför dörren gjorde de den delen där dem drar upp tröjorna.
Tror ni inte jag rodnar och blir röd som en tomat? Jo, det blev jag.
Oscar E kom och tog mig i handen. Han kysste mig snabbt på kinden och jag blev såklart röd som en tomat. Jag blundade när han kysste mig på kinden. När jag öppnade ögonen var både Katia och Ogge borta. Jag snurrade mig om för att se om de var bakom mig men det var dom inte.
"Var tog Ogge och Katia vägen?" Frågade jag och titta ner på min mobil
"Ogge börja gråta och gick ut så Katia följde efter" svarade Felix och tittade på Oscar som tittade på mig
"Varför börja han gråta?" frågade Omar och "bitchblickade" Oscar medan han(Omar) fnissa
"För att jag kysste Molly på kinden" sa Oscar
"Det var inte ditt fel Oscar, det var mitt. Jag blev röd som en tomat i ansiktet och stoppade inte kyssen" skrek jag rakt ut och slängde min mobil i golvet
Felix sprang mot min mobil och tog upp den. Han gick sedan mot mig och visade den liiiiilla sprickan vid kamera-linsen på baksidan av mobilen(bra molly, inget skal👌😂)
~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Har hållit på med det är kapitlet i nästan en vecka så jag hoppas att ni tyckte det är bra💕
Puss på er😘