Kapitel 8

93 6 0
                                    

Där låg jag. Jag låg tillsammans med Ogge i hans säng. Vi tittade på film, pratade och skrattade.

Han låg innerst och jag låg ytterst. Han hade en ganska stor säng så typ fyra personer till skulle kunna få plats.

Ogge höll mig runt midjan och fort han börja skratta drog han bort händerna och sedan tog dit dom igen. Det var så mysigt.... Tills jag börja att gråta.

Jag tog bort Ogges händer runt midjan och gick mot toaletten. Jag låste in mig och gled ner längs väggen. Vad var det som hade hänt? Var det Ogge? Eller? Jag vet inte, tills jag såg ett rakblad. Jag reste mig sakta upp och gick mot rakbladet.

~Molly, vad är det som har hänt? sa Ogge och knackade på dörren

Jag svarade inte. Det ända jag ville göra var att ta rakbladet och börja cutta mig igen. Och det gjorde jag.

~Molly öppna innan jag försöker att öppna!, skrek Ogge och knackade extra hårt

~Nej jag tänker inte öppna, sa jag medan jag gled ner längs väggen igen och börja cuta mig.

~Molly ska jag ringa Katia och fråga vad det är som händer?

~Nej du ska inte göra något

~Men då kommer du ut eller så öppnar jag

~Okej då, öppna själv, skrek jag nästan medan jag grät och titta på blodet som rann från armen

Ogge kunde få upp dörren. Jag satt fortfarande där med tårar från ögonen och rakbladet i handen.

Ogge satte sig bredvid mig och tog sin hand och drog upp min haka så jag tittade honom rakt in i ögonen.

~Vafan håller du på med Molly? sa Ogge och stirra i mina ögon

~Jag vet inte, allt i mitt liv är så fucking..

~Fucking vadå?

~Fucking problem!

I Love You TooWhere stories live. Discover now