Ogge tog rakbladet och slängde den. Sedan tog han mig i handen och jag gick sakta upp från golvet. Han höll mig fortfarande och drog med mig till handfatet. Ogge börja ta kallt vatten på armen där det blödde som mest.
"Molly, du får aldrig göra om det här okej?" sa Ogge och titta mig rakt in i ögonen.
"Mm" sa jag och titta på armen
Ogge tog fram ett bandage till mig, och linda om armen. Han gjorde det långsamt.
"Ogge du måste inte göra det här! sa jag och titta på när han linda om armen
" Nu gör jag det okej?" sa Ogge snabbt
"Okej då.."
Ogge tog mig i min högra hand och vi gick tillsammans ner för trappan.
Han höll mig verkligen hårt.
"Vad ska vi göra?" frågade jag och tittade oroligt på honom
"Gumman, vi ska hämta godis, om du vill ha alltså?" frågade Ogge och log stort så man såg hans underbara tandställning.
"Okej"
Jag höll Ogge hårt i handen. Var de verkligen så att vi var kära? Jag vet inte riktigt.
Ogge släppte min hand och peka på soffan, alltså så att jag skulle sätta mig där. Jag satte mig ner i soffan och titta på bandaget. Jag stirrade länge tills Ogge kom med Cola och godis då mina ögon hamnade på godiset(😍).
"Så, du ville väll ha Cola? Eller vill du ha nåt annat?" frågade Ogge medan han tog en filt och la över oss båda
"Aa det går bra" svarade jag och fnissa till
Ogge tog godisskålen i sin hand och ställde i hans knä. Han tog också upp fjärrkontrollen och satte på tv där det var en film som vi såg på.
En och en halvtimme hade gått och vi satt fortfarande i soffan eller aa, jag låg med mitt huvud på Ogges axel och fötterna på soffan. Han var så mysig att vara med.
"Ogge, jag är jätte trött" sa jag och titta upp på honom
"Jag med" svarade han, "Vi går upp, lägger oss i sängen och sover"
"Mm"
Ogge tittade ut genom fönstret, det var mörkt ute. Sedan ställde han godisskålen på bordet och drog sedan av oss filten. Han ställde sig upp och tog mig i handen.
"Molly, sätt dig på min rygg" sa Ogge och fnissade
"Okej" sa jag och hoppade upp på hans rygg
När vi kom upp slängde Ogge mig i sängen och la sig på mig. Han tittade rakt in i mina ögon och jag i hans.
"Nej, nu går vi och borstar tänderna" sa Ogge
Vi reste oss upp igen och gick mot toaletten. Jag fick låna en turkos tandborste och Ogge hade en svart.
När vi hade borstat klart tog han mig på röven och jag skrek"FUCK!"
"Haha, det var ett skämt Molly" sa Ogge och tog mig där igen.
"Jaha, okej" svarade jag och fnissa
"Vill du sova innerst inatt? Eller ytterst? Eller på en madrass?" frågade Ogge och log
"Eh.. Jag kan väll sova innerst" sa jag och gick mot Ogges rum
När vi kom in i hans rum börja han kyssa mig i nacken. Han vände mig och jag börja kyssa honom tillbaka.
Vi stod och hångla i ungefär 2 minuter tills båda låg nakna i sängen.
Jag rullade av Ogge från mig och tog täcket över mig. Sedan gick jag upp ur sängen mot toaletten.
När jag väl var inne på toaletten tittade jag mig i spegeln. Min mascara var på kinderna och mitt hår var CRAZY!
Jag tog en borste som låg i en korg och borsta håret lite lätt. Sen gick jag in till Ogges rum igen.
Jag hoppade upp i sängen och la mig med ryggen mot honom. Var jag sur eller? Nej jag vet inte.
Ogge började pilla med mitt hår.
Han är verkligen hur mysig som helst, önskar han var min. Bara min.
-
Sååå vad tycker ni? Bra,långt kapitel eller dåligt kort kapitel?
Kommentera gärna och sprid gärna den här novellen till dina kompisar💕 puss puss😘😘💕