Kapitel 11

69 4 0
                                    

Hemma hos Ogge:

"Ogge, tack för att jag får bo hos dig! Men om.." Sa jag innan han avbröt mig

"Du behöver inte flytta till Katia på ett tag om du inte vill, du får ju bo här" sa Ogge och drog mig mot sig.

Jag tittade rakt in i hans ögon och han kysste mig rakt på munnen.

Nu ligger vi i Ogges säng och små pratar. Han har kittlat mig ett par gånger under armarna och runt midjan men jag bryr mig inte. Känslan att det är just jag som ligger här med Ogge är helt obeskrivlig. Men det känns ändå så konstigt eftersom jag ligger med min mosters "elev".

"Eftersom du typ bor här nu så kan vi fixa ett eget rum till dig om du vill?" frågade Ogge och vände mig om så jag låg med ansiktet mot honom istället för ryggen

"Naaw, tack men jag bor gärna här i ditt rum med dig" sa jag och pussa honom i pannan

Jag rullade över Ogge och ställde mig sedan upp ur sängen. Jag gick mot min väska och hukade mig ner på golvet. Jag grävde snabbt upp min mobil och gick mot sängen igen, där Ogge låg och titta säkert på sociala medier.

Jag puttade lite på Ogge så han hoppade in, nu ville jag ligga ytterst i sängen.

Jag skrev in min kod och gick direkt in på mappen"Socialt" och tryckte på Twitter. Efter att ha skrivit med Oscar(Enestad) i 10 minuter vände jag mig om och titta på Ogge som hade somnat. Sen titta jag på Twitter igen..

Det var massor av Foooers som hade startat ett rykte om att jag och Ogge är ihop. Men vi är ju inte ens bästisar. Kanske inte ens kompisar? Jo det borde vi vara, vi har ju känt varandra i 3 dagar och vi har kul så visst borde vi vara vänner..

I Love You TooWhere stories live. Discover now