Multide ben yani Usagi ve Sevgilisi Haru!Kiss Kiss Fall İn Love! :DD Neyse First Kiss of şarkılara daldım...İyi okumalar bu bölüm gizemler dolu!!Bu arada Usagiyi kıskandım şu oğlana bak (ıslık çalar)) :D
Loncada herkes normal haline dönünce Lucy yanıma oturdu.Natsuda Happy ile yanımıza gelince gülümsedim.Ayağa kalkıp "Ben-"baktım beni duymuyorlar sırıtıp aralarından çekildim.Tam bahçeye çıkçakken Loncanın kapısı açıldı.Şaşkın şekilde gelene baktım.Başka kapı yok mu?diye etrafa bakarken gelen kişi yanıma yaklaştı.Gelen kişi Harudu."Usagi."dediğinde ben yan tarafa bakıp usagi değilmişim havası verdim."Sen olduğunu biliyorum."dediğinde ona suratsız ifade ile döndüm.Kafasına sakince elimin yanıyla vurduğumda "Ben de katılmaya geldim!"dedi kafasını ovup."Aa sen büyücümüsün?!"diye şaşırmış gibi davrandım.Böyle yapmacık davranmam duygusuz olduğumdan demiştim size benim duygularım yok!"Sana demiştim.Ben Büyücüyüm.Hatta Cansız şeyleri canlandırmak ve Erkek kadın herkesi etkilemekti.Hatırlasana!"dediğinde içimden 'Hatırlıyorum.Ama şu an tam şu an NaLuyu yapma aşamasındayken gelmen sinirlerime dokundu.'Dışımdan ise "Aa Hatırladım.Ama neden bu Lonca?!"deyip etrafa baktığımda bazı kişilerin hayranlık ile baktığını gördüm.Buna kanmayın bunun etkileme büyüsü var demek isterdim ama şu an benide etkiliyor.Tabi eğer sinir olduğum şeyler düşünürsem etkisi olmaz."Bu Loncayı dergide gördüm."deyip derginin bir sayfasını gösterdi.Bunlar Lucy,Erza,Mirajane,Cana değilmi?!Niye bikini ile fotoğrafları var?Ve niye bu sayfa?!Ona sinirli bakışımdan yolladığımda "Senin için gelmedim!"dediğinde 'Gel bacım selfi çekek'demek isterdim ama Hiro Mashima ruhsuz vicdansızın teki."Aa ne güzel!"dedim.Hiro mashima öldürcem seni!!Natsu birden "İyi görev vakti!"dediğinde gene Hiro Mashima'ya küfür ettim.Bizi kandırdı vicdansız!Biz nalu sanarken onlar görev diyormuş.Hiro Mashima bu dergiye senin cıbıldak fotoğraflarını koymasam Usagi değilim!"Bizimle gel Usagi!"dediğinde Harbi Odun!Çünkü Haru'nun büyüsünden etkilenmiyor!Lucy ise çoktan dalmıştı.Natsu Lucy'e baktıktan sonra Haru'ya baktı.Dişlerini sıkıp Lucy'in elini tuttu."Gidelim Lucy!"dedikten sonra Lucy'i çekiştirdi.Ben de onlar gitmeden "Bu Haru!Kanmayın ona onun erkek,kadın etkileme büyüsü var!"dediğimde herkes işine döndü.Etkilenmek bu kadarmış.Haru çoktan toza dumana karışmıştı.Gray yanıma gelip omzuma kolunu attıktan sonra kulağıma "Tam bir aptalmış!"dediğinde kıkırdadım.Juvia sinirle ve ağlamaklı sesle "Aşk düşmanıı!"dedi.Ben de Natsu,Lucy ve Happy'in peşine takıldım.Hep birlikte giderken Yine şu ünlü karanlık ormanlardan geçtik.Yapraklar kıpırdayınca Lucy Natsu'ya sarıldı.Ben ise Duygusuz olduğumdan korkmadım.Happy çoktan hepimize sarılmıştı.Ayak sesleri yaklaşınca Natsu durdu.Ben de sesin geldiği yöne baktığımda gölge vardı.İyice yaklaştığında Mavisti.Herkes rahatlar şekilde "1.usta!"dediklerinde mavis sıcak şekilde gülümsedi."Tatile mi çıkıyorsunuz?"dediğinde hepimiz üzgün şekilde kafamızı salladık.Bu arada Şu an Natsu Lucy'i düşünüyor.Napım?Dayanamıyorum hafıza okuyorum.Lucy ise Kira düşünüyor.Happy ise balık düşünüyor.Bu arada Natsu Lucy hakkında biraz sapık şeyler düşünüyor.Mavis ise tatil düşünüyor.Mavis ile biraz konuşup göreve döndük.Aklıma Haru geldi ve Kalbime yakın birşeyler hissetttim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lucy'in Aşkı
Fiksi PenggemarLucy'in Natsuya kapalı aşkı açılabilirmi?NaLucular buraya fairy tail izlemeyenlerde okuyabilir...