Katheryn Jackson'ın göğsündeki elini kıpırdatmaya çalışıyor fakat kıpırdatamıyordu. Onu itmeliydi üstünden atmalıydı. Jackson dudaklarını onun dudaklarından çekip yumuşak boynuna gömdü. Katheryn açlığıyla boğuşurken kendini tutmaya çalışıyordu fakat beyninin bir kısmı ona ihanet edip rüyasında ki kanın tadını hatırlatıp duruyordu. Katheryn boğuk bir çığlık attı ve dişlerini Jackson'ın boynuna geçirdi. Jackson ilk önce birşey demedi ama Katheryn'in onu yemek olarak gördüğünü farkedince geri çekilmeye çalıştı. Ama o debelendikçe Katheryn dişlerini daha derine geçiriyordu.
''Kat beni öldürmeye mi çalışıyorsun?''
Katheryn geri çekildi. Tabi yaptığının yanlış olduğunun farkına varmıştı ama artık çok geçti. Onun kendisini öpmesine izin vermesi bile oldukça yanlışken...
Jackson Katheryn'ın kırmızı gözleriyle karşılaşınca ayağa kalktı ve elini boynuna götürdü.''Bu da ne demek oluyor?''
Katheryn koltukta doğrulup ellerini iki yanına koltuğa sabitledi ve gözlerini kapadı. 'Sakinleş sakinleş.' sonra gözlerini açtı işte şimdi çok utanıyordu.
Jackson'ın ondan bir cevap beklediğini farketti. Derin bir nefes alıp sinirle ona döndü.''Ne yaptığını sanıyorsun. Sen beni nasıl öpersin?''
Jackson gözlerini kocaman açıp Katheryn'in ateşler saçan gözlerine baktı.
''Şimdi benim suçum mu oldu?''
''Evet niye buradasın ki sen Olivia'ın yanında olman gerekmiyormuydu.''
''Birileri yüzünden aramız bozuldu da o yüzden buradayım.''
Katheryn Jackson'ın imalarından bıkmıştı artık. Biraz hava almak için dışarı çıkmalıydı. Kapının yanına gidip botlarını ayağına geçirdi.
''Dışarı çıkmak akıllıca mı sence. O salaklar sürüsü peşimizde olabilir.''
''Salak dediğin kişi benim arkadaşım.''
''Emin ol oda seni arkadaşı olarak görüyordur. Oradaki bakışlarını görmedin mi? O bizim düşmanımız ve insanlara zarar vermesekte umrunda olucağını sanmıyorum.''
Jackson Katheryn'in gözlerine yalvarırcasına baktı gitmesini istemiyordu birşey olmasından endişeleniyordu. Konuşmaya devam etti.
"Onu nasıl arkadaşın olarak görebiliyorsun evlerini bile vampir geçirmez yapmışlar."
"Nasıl yani."
"Hiç bir tuhaflık farketmedin mi? Eve girmeye çalıştığımda bütün pencerelerde büyü vardı. Bende kapıyı çalmayı denedim ve seninde gördüğün gibi elim yandı."
"Peki bana neden zarar vermedi?"
"Bilmiyorum. Yeter artık hiçbir yere gitmene izin vermiyorum. Çıkar botlarını."
Katheryn Jackson'ın yüzüne ifadesizce baktı sonra askıdaki ceketini alıp kapıyı açtı.
"Artık vampir olmaya alışsan iyi edersin bu kaçma işi çok ergence."
Katheryn kapıyı kapadı. Evet Jackson haklıydı. Bu oyun çok uzadı. Ama bu oyunu bitiricekse içindekileri söylemeliydi.
"Neden kendinden başka kimseyi önemsemiyorsun neden bu kadar duygusuzsun?"
Bunları söylerken Jackson'ın gözlerinin içine baktı. Ama Jackson hiçbir tepki vermedi.
"Jackson seni anlayamıyorum orada beni biraz olsun önemsediğini sanmıştım yani beni korumaya çalışıyordun. Arkadaşız sanmıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel Kız
FantasiYüzüme vuran hafif esintiyle gözlerimi açtım. Ve güneş ışığı göz bebeklerimi doldurdu. Neredeyim ben? Yattığım çimenlerin üzerinde doğrulup etrafıma bakındım. Bir çayırdayım. Peki, ama orman nerede. Bu çayırın sonu yok gibi. Karlarla kaplı çayırda y...