"5"

320 54 0
                                    

اهنگ پیشنهادی:
She's broken
'Billie eilish'💫

11.10.2018_ساعت:13:40_لندن

لیام برادرش بود. لیام برادرش بود و نایل نمی خواست دوباره برگرده به ۹ سال پیش.
به سال هایی که لیام شب ها از خواب می پرید و جیغ میزد.
جیغ میزد و ناله میکرد از دست چشمای سبزی که میخواستن شیره ی جونشو بکشن.

و حالا نایل تو سالن سفید و لیمویی زین نشسته بود و فنجون قهوشو تو دست می فشرد.
زین رو به روش نشسته بود و لبخند میزد.

تعریف این مرده مستقل و جذاب رو زیاد شنیده بود.کنجکاو بود که بدونه چیکار داره‌.

نایل: زین.من میدونم که لیام تو رو خیلی دوست داره.توهم لیام رو خیلی دوست داری.زین این رابطه به نفع هیچ کدومتون نیست.
نمیتونی تصور کنی تو گذشتش چی تجربه کرده.زین باید بری.باید بری از زندگی بردار من.باید بری که آسیب نزنی به خودت و لیام.
برو ...

بلند شد و رفت... رفت و زین ... مگه مهمه چه بلایی سر زین اومد ...

18.10.2018_ساعت: 14:15_لندن

نزدیک به یک هفته بود که زین فرقی با دیوانه های مجنون نداشت. و حالا تصمیم گرفته بود. تصمیم گرفته بود از لیامش نگذره. و براش مهم بردار تازه از راه رسیدش یا هر کس دیگه ای بگه باید این رابطه رو تموم کنه.

زین حالا رو به روی پدر خوانده لیام ایستاده بود و اشک چشمای خوشرنگش رو پر کرده بود.

نمیتونست قبول کنه.
درست زمانی که تصمیم‌گرفته بود به لیامش بگه مهم نیست چه اتفاقی تو گذشته افتاده، چیزی نمیتونه تغییری تو عشق زین به لیام ایجاد کنه، لیامش نبود.

لیامش نبود و حالا زین احساس میکرد تو تابوت دراز کشیده و لیام با نیشخند خاک رو جسمش می ریزه.

بالاخره زبون باز کرد و پرسید:کجا رفته؟
ناخودآگاه صداش بالاتر رفت :کجا فرستادیش لعنتی ؟

دیمن با آرامشی که حال زین رو بهم میزد گفت :من جایی نفرستادمش. اگه رفته خودش رفته. و چی باعث شده فکر کنی میتونی دنبالش بگردی‌؟

زین با تموم وجود فریاد میزد: اون برادر احمقش کدوم گوریه؟ به اون عوضی از خود راضی بگو لیام منو برگردونه.

هر چی که بود زین یه مرد بود. یه مرد آسیایی.غرورش اجازه نمی داد گریه یا التماس کنه. و حالا فقط میتونست سر مردی که غم چشمای پدرانش رو بغل کرده بود فریاد بکشه.

مردی ته دلش از این رفتن ظالمانه راضی نیست. ولی چاره ای داشت؟ بیخیال! مگه مهمه؟

He's okay, she's broken
He's the ocean waves, she's chokin'
Fade away, fade away
Teach me how to fade away
Another story of girl meets boy💫

____________________________
من عاشق تک تکتونم. عاشق تک تک شمایی منو لایق این میدونین که داستانم رو بخونین. بابت تمام کم کاری و نقض هایی که وجود داره معذرت میخوام .تمام تلاشم رو میکنم که به حد اقل برسه. لطف کنید نظر بدید و انتقاد کنید. ممنون
Love you, The Hell💞

Hold me in your eyes[Z.M_L.S]~By The Hell{completed}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora