"9"

342 39 8
                                    

[Last fucking part]

آهنگ پیشنهادی:              Don't let me down
_The chainsmokers💢

10.1.2019.ساعت : 7:20. پاریس


صدای مزخرف و رو اعصاب زنگ در از خوابی بیدارش کرد که کابوس خالص بود.

پتوی نازک رو کنار زد و پاهای لختش رو روی زمین سرد گذاشت.

سرما از نوک انگشتاش تا مغزش نفوذ کرد. هر جوری بود چیزی پوشید و سمت در خونه رفت.

از چشمی که نگاه کرد چیزی ندید ولی همین که در رو باز کرد مشت محکمی بود که تو صورتش خورد.

از پشت زمین افتاد درد تا تو استخوان هاش پیچید.نگاهش رو بالا کشید و چشم دوخت به مرد رو به روش. چشماش رنگ دلخوری دوری گرفته بود.

زیر لب صداش زد:زین

و در جواب لگدی بود که تو پهلوش خورد‌. دهن باز کرد تا از درد ناله کنه که زین فکشو گرفت و با قدرت فشار داد. نگاهشون بهم پیچید و چند لحظه جفتشون بی حرکت و آروم نفس میکشیدن.

لیام احساس میکرد هر لحظه ممکنه قلبش از عشق منفجر بشه. نمی تونست منکر دلتنگی و عشقش به زین بشه. چند لحظه ای که همراه عشق گذشت با تفی که زین تو صورت لیام کرد تموم شد.

دلش میخواست چشمای شکلاتی شیرینش رو از کاسه بیرون بکشه. شکمش رو جر بده روده هاش رو بخوره. میخواست لبای قرمزش که مشخص بود خیلیا تو این چند ماه بوسیدن رو ببره و تو اسید کنه. میخواست قطره قطره خونش رو در حال که به چشماش نگاه میکرد بمکه.

بالاخره لیام رو ول کرد و رو کاناپه سفت قرمز نشست. پا رو پا انداخت و زمزمه کرد: بتمرگ.

لیام دست رو صورتش کشید اثر آب دهن زین رو پاک کرد. خودش رو جمع و جور کرد و  رو به روی زین نشست.

گفت :چیزی میخوای؟

با نفرت لب باز کرد:آره. میخوام بکشمت.

سر زیر انداخت. حق داشت. بد بازیش داده بود و حالا باید تحمل میکرد. 

فریاد زین چهار ستون اون خونه نفرین شده رو لرزوند:چه طور تونستی روانی؟بدون این که بگی؟بدون این که بگی چرا؟ بدون این که یه خداحافظی کوفتی بکنی؟ چرا؟ همه چی خوب بود ‌.

صدای لیام بلند تر بود:همه چی برای تو خوب بود آشغال.

صداش کم‌کم تحلیل میرفت :من عوضی هر وقت زیرت بودم و زیرم بودی حالم از خودم و خودت بهم میخورد. حالم از تک تک بوسه هامون از تک تک حرف های عاشقانه ای بهم میزدی و مجبور بودم بهت بزنم.
از همون لحظه لعنتی که تو اکران اون فیلم مسخره دیدمت ازت خوشم اومد خواستم پیشت باشم باهم حرف بزنیم بریم بیرون و از چیزایی بگیم که هیچ کس حتی خودمون ازش سر در نمیاریم.

Hold me in your eyes[Z.M_L.S]~By The Hell{completed}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant