Bunu yazmadan edemeyeceğim, gerçekten daha bir tane bölüm yayınlamama ramen 44 kişi görmüş. Bunun beni nasıl mutlu ettiğini buraya yazsam anlatamam gerçekten, ama bir şey rica etmek istiyorum. Lütfen görüp okuyorsanız vote atıp, yorum yapmadan geçmeyin. En azından hatalarımı dahi söyleyecek olsanız bile bir tanede olsa yorum bırakın lütfen. Şimdiden okuyan herkese çok ama çok teşekkür ederim.
Blackbear-The 1
๑
Attığım yoruma gelen en son yanıttan sonra pes etmeyi bile düşünmüştüm, fakat pes etmekten korktuğum gibi denemektende korkuyordum.
Boğazımdan nefes boruma doğru küçük adımlarla ilerleyen kız çocuğu varıcağı noktada kendini çaresiz hissetmeye başlamıştı. İçini kaplayan çaresizliğin tohumları kız çocuğunun tırnaklarını boğazıma geçirmesine sebep olmuştu.
Boğazımda hissettiğim baskıyla nefes alamadığımı düşündüğüm an böbreküstü bezlerimden vücuduma doğru salgılanan adrenalin ile kendime gelmeye başlamıştım.
Parmaklarımla boğazıma masaj yaparken burnumdan aldığım derin nefesle içime çektiğim hava, ciğerlerime doğru dolarken değen yerleri yakmıştı.
Yanıtla kısmına tıklayıp parmaklarımı sakince ekranımın üzerinde gezdirmeye başladım.
@venuspoine: Sen insanlığın ne demek olduğunu biliyor muydun?
Yazdığım bir dakika bile düşünmedim gönderdim. Eğer göndermek için düşünürsem vazgeçerdim ve bu sefer ben geri adım atmamakta kararlıydım.
İçimdeki nefret o kadar güçlüydü ki içimi öldüren adama acıyıp üzülemiyordum. Ona karşı olan acıma duygusunu içimde öldürmek istedim, her yeri simsiyah olan o küçük kız çocuğu gelip o duygunun üzerine ateşi tüten kibriti attığından beri yanıyordu.
Uzun bir süredir telefonumun titremediğini farkedip baktığımda yine birkaç kişi yorumdan sonra bir şeyler yazmıştı. Şimdi onları okuyabileceğimi düşünmüyordum.
O yorumlardan sonra binlerce istek gelmeye başlamıştı.
Hiçbirini umursamadan geçerken üstten gelen bildirimle gülmeden edemedim.
[venuspoine]: Arel Dinç (@areldnc) seni takip etmek istiyor.
Gerçekten mi Arel? Senden bu derece nefret eden bir insanı takip etmek istiyor musun?
İçimdeki her duvarın bir köşesi alev alev nefretle yanarken sen istek atıyorsun. Acaba istek atarken ne düşünüyordun.
Arelin profiline girip mesaj gönder kısmına tıklayıp düşüncelerimin parmaklarımı yönetmesine izin verdim.
@venuspoine: Sen ciddi misin? Yoksa başka bir taraflarınla dalga mı geçiyorsun?
Yazdığım şeyi hiç düşünmeden direk gönderdim. Bu sefer ne ekranımı kitledim, ne de Instagram ve dm kutusunu kapadım. Hiçbirini yapmadan soluksuz cevap vermesini bekledim.
Beynimin içinde parmaklarıyla uğraşarak ortada dört dönen şeytanın peşinden bir oyana, bir buyana gidip duruyordum. Yorulduğum zaman elimi kaldırıp durdurmak istiyordum ama sonra kor ateşlerinin etrafımı alevlerle sarmasından korkup elimi geri çekiyordum.
Şeytan içindeki o ateşe o kadar odaklanmış bir durumdaydı ki; bir zamanlar iyi olan şeytan şimdi içini yakan adamı, içinde yakarak öldürmek istediğinden beri kötü bir şeytana dönüşmüştü.
Çok fazla zaman geçmeden dm kutuna mesaj gelmişti.
@areldnc: Hangi konuda? Eğer taşak geçicek olsam güzelim bunu daha net bir şekilde yapardım.
Okuduğum mesajla birlikte bu çocuğun bir kez daha ne kadar salak biri olduğunu anlamış oldum.
@venuspoine: Peki senden deli gibi nefret eden birine istek atabilecek kadar salak mısın?
Arelin mesajları dakikasında okuması göz devirmemi sağlarken cevap vermesinide bekliyordum.
@areldnc: Sevgilim olduğunu biliyorsun güzelim, o yüzden bir ara isteğini çevirdiysem kusura bakma.
Bu beyin yoksunu çocuk ne saçmalıyordu? Onu gerçekten sevdiğimi falan mı? Dünyadaki tek erkek olarak o kalıcak olsa bile onu yine sevmezdim.
@venuspoine: Sen ne saçmalıyorsun? Seni sevdiğimi ve sana yaklaştığımda reddedildiğim için nefret ettiğimi mi düşündün? Asıl ben sana bunu düşünmeni sağlattığım için kusura bakma demek isterdim ama asıl özrü kendime etmeliyim. Senin gibi birinden hoşlanıcak konuşa getirildiği için kendime üzülmeliyim yoksa bok yoluna gidicem.
@areldnc: Tam olarak öyle ve hiç sorun değil güzelim ;).
Attığı mesajlarla damarlarımda gezen kanlardan bile sinir geçmeye başlamıştı, bu dediği her şey beni sinir etmekti ve bunu her şekilde iyi yapıyordu. Ukala bir şekilde verdiği cevaplar yeterince çıldırtıyordu beni.
@venuspoine: Ne var biliyor musun Arel? Elisa'ya yaptıklarından sonra seni affetmemem gerektiği beynimde yankılanıp duruyor. Bu ne demek biliyor musun? Sana karşı hissettiğim tek duygu kalbimde, beynimde ve vücudumun her yerinde bulunan damarlarda gezinen nefret.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geriye Dönüş
Roman pour AdolescentsTam bir yıl önce içimde ki o küçük kızı öldürmüştü. Kendi içinde olan duygularının kalabalığındaki o yalnız adam insani duygularını körelttiği yetmezmiş gibi benim içimdeki küçük kız çocuğununda katili olmuştu. Kalabalığın içindeki o yalnız adamın...