I

61 1 0
                                    

Bytem se rozezněl zvonek. Brook už byl tady. Popadla jsem kabelku a černou koženku a běžela ke dveřím. "Ahoj Brooku." Zakřičela jsem nadšením a objala ho. "Ahoj Emily." Usmál se a vypadal ještě víc jak roztomilý štěně. Na botník jsem položila lísteček se vzkazem, kdyby se táta náhodou vrátil dřív a zabouchla jsem dveře od bytu.

Vydali jsem se směrem k centru města, kde jsme se měli sejít ještě s dalšíma lidma. "Co si vůbec celý rok dělal?" Zeptám se a pokukuju po něm. Upřímně nemusela jsem se ptám, protože pravdu už jsem znala od svých kamarádek. Brook je v kapele a mě o tom neřekl ani slovo a já byla pěkně naštvaná. "No tak nějak zpíval." Odpověděl a ani se na mě nepodíval. "Jo to vím, ale rozhodně ne od tebe. Myslela jsem si, že jsme kamarádi. Máme si říkat všechno! Platí to tak už od tý doby co jsme se poznali. Sakra Brooku já jsem první a zřejmě jediná kdo ví, že si gay!" "Já vím Em. Nezlob se. Já nevěděl jak mám říct jedinému člověku na světě, který to ví, že už to prostě jako dřív nebude, protože jsem v kapele." Podíval se na mě těma štěněčíma očima a já věděla že naštvaná už nebudu. "Fajn. Ale dlužíš mi teda hodně co vysvětlovat." Jenom se zasmál a dál jsme šli mlčky.

"No konečně jste tady!" Zakřičela na nás Sarah z davu, který stál před klubem. "Čau Sarah. Pustí nás vůbec dovnitř?" Měla jsem totiž obavy, že ne a tenhle večer jsem nechtěla mít pokažený. "V pohodě!" Jenom se zasmála. "Jsme na seznamu." Mělo mě to napadnout hned. Sarah tyhle věci umí zařídit, nevím jak, ale umí. Nahlásili jsme tedy vyhazovači jména a ten nás pustil dovnitř. "Neboj. Tvoji kamarádi jsou na tom seznamu taky." Křikla Sarah na Brooka a šla k baru. "Najdem si nějaký místo na sezení?" Zakřičela jsem. Brook jen kývnul a začali jsme se prodírat davem směrem k místům na sezení. Našli jsme jeden prázdný box bez rezervace a sedli si. Byl tu poměrně klid, takže jsem se navzájem slyšeli a nemuseli křičet. "Nevěděl jsem, že se bavíš se Sarah." "Potkali jsme se na jedný párty a od tý doby se tak nějak bavíme." "Aha." Jen zamračeně kývl. Šlo o to, že Sarah moc nemusel. Byla to typická pařmenka a no Brook ji prostě neměl rád od prvního momentu co se poprvé potkali. "Takže spolu takhle do klubu chodíte často?" "Občas jo. Rozhodně ne každý den, ale aspoň jednou týdně si vyrazíme." "Nesnášíš párty." Znělo to naštvaně. "Lidi se mění Brooku, ty bys to měl vědět nejlépe." Opáčila jsem s falešným úsměvem na rtech. Brook ještě něco zamumlal, ale to už jsem nevnímala protože k nám mířila Sarah s drinky v ruce a za ní číšník s narozeninovým koktejlem. Začala jsem se smát. Nemohla jsem uvěřit, že Sarah nezapomněla, protože zapomíná snad úplně vše. "Všechno nejlepší Em!" Zakřičela ve chvíli, kdy jsem měla koktejl i s prskavkou před sebou. Jenom jsem se smála a chtěla něco říct, když někdo začal zpívat písničku Happy birthday. Upřímně nikdy jsem nevěděla jak se mám tvářit, když to lidi začnou zpívat. Obzvlášť pokud to jsou čtyři kluci a rozhodně jsou sexy. Byla jsem v šoku. Sarah nasadila pohled je to trapný, ale odpustím vám to protože jste sexy a usmála se na mě. Když dozpívali, jen jsem jim poděkovala a pořádně si lokla svého koktejlu. "To jsou kluci z kapely. Představím tě." Jen jsem kývla a usmívala se jak pitomec. Se všemi jsem se seznámila a během chvilky stejně zapomněla jména. "Em ještě bude jedno překvapení!" Udiveně jsem se podívala na Sarah. Co má jako v plánu? A pak jsme to pochopila a uvědomila si, že jsem na svoje dvacáté narozeniny měla zůstat doma. Objevil se tam totiž Nate. On je prostě problém. Nikdy to nedopadá dobře, když je u toho on.

Před 4 měsíci

"Já tam nechci Sarah." Zakňučela jsem už asi podruhé. "V klidu. Nate nemá rodiče doma. Je to jen malá párty pro pár lidí." To mě neuklidnilo, ale sama jsem slyšela že Nate zve jenom pár lidí co má rád a kteří jsou prostě populární. Vešli jsme do domu, kde hrála hlasitá hudba a všude bylo plno lidí. Sakra chtěla jsem utéct. Sarah mě chytla za ruku jako by věděla co mám v plánu. Povzbudivě se na mě usmála a táhla mě dál do útrob domu. "Nate!" Zakřičela na vysokého kluka s černými vlasy, který stál u baru bez trička. Sakra ten kluka fakt neměl tričko, ale jen vypracované břišní svaly a dokonalé véčko. Asi jsem začala slintat, protože Sarah do mě šťouchla a Nate se jen šklebil. Sakra. V duchu jsem si nadávala za to, že jsem se Sarah šla. "Tohle je Emily. Kamarádka o které jsem ti říkala." Usmála se svůdně Sarah a trochu se vyprsila, ale Nate si ji nevšímal. Díval se na mě. Tak nějak hladově. Jen jsem se usmála a natáhla k němu ruku "Ahoj." Usmál se vzal mou ruku a políbil mě na hřbet mé dlaně. Úplně jsem zrudla. "Emily co ti nabídnu k pití? Ne počkej co kdybych takové květince připravil něco sám?" Jen jsem kývla. Sarah se na mě usmála sklonila se a zašeptala mi do ucha "Tohle většinou nedělá. Líbíš se mu. Užij si konečně Em." Mrkla a odešla. Osaměla jsem tedy s Natem v kuchyni. Podal mi skleničku. Bylo to růžové a po ochutnání sladké. "Je to dobrý. Co to je?" "Říkám tomu Láska." Jen se usmál. Sakra ten kluk byl sexy. "Zatancujeme si?" "Jasně." Jen jsme se zasmála. Bavila jsem se celou noc bylo to fajn, aspoň do doby kdy mi Nate nabídl extázi. Odmítla jsem. Jen se ušklíbl a sám si jednu dal. Rozhlédla jsem se kolem. Každý si ji bral. Zamrazilo mě a po zádech mi začal téct studený pot. Něco bylo špatně. Odložila jsem skleničku a šla hledat Sarah. "Sarah. Řekni mi, že ty sis to nevzala!" "Emily neblbni. Vem si a uvidíš, že se budeš víc bavit." Jen jsem nevěřícně zakroutila hlavou a v tu chvíli to začalo. Bylo mi divně. Začala jsem se cítit nějak nabitá energií. Chtěla jsem tancovat. V tu chvíli mi došlo, že mi to musel Nate přidat do pití. Odsunula jsem tu myšlenku stranou a začala tancovat. Bavit se s lidmi a pak se objevil Nate. Došel ke mně a políbil mě. Nevím jak, ale ocitli jsme se v pokoji na posteli.

Jediné co si pamatuju je ráno. Ten stud, bolehlav a pocit na zvracení. Probudila jsem se nahá v cizí posteli v objetí kluka, kterého jsme právě potkala. Nejhorší bylo, že tohle se nestalo naposledy.

Současnost

"Ahoj Nate." Pozdravili ho kluci. Nevěděla jsem, že se znají a radši jsem nechtěla vědět jak a odkud. Brook se mračil asi ho nenadchlo vidět Nate asi jako mě. "Všechno nejlepší Emily. Tvoje narozeniny jsem si nemohl nechat ujít. Obzvlášť potom co vše máme za sebou." Zrudla jsem. Jak mohl. Řekli jsme si, že to že spolu spíme a občas si dáme éčko zůstane mezi námi. Brook se na mě překvapeně podíval. "Ahoj Nate. Nepamatuju si, že bych tě zvala." Usmála jsem se a provrtávala ho vražedným pohledem. "Ty ne, ale Sarah jo. Myslel si, že z toho budeš mít radost. Upřímně já z toho radost mám. Už dlouho jsme si nezablbli." Mrkl na mě, otočil se a odešel k baru. Všichni se na mě podívali a já jen seděla a přemýšlela, jak se z toho dostanu.

Poslední zprávaKde žijí příběhy. Začni objevovat