VII

20 1 0
                                    

Brook
Když jsem se v neděli ráno probudil Emily nebyla v pokoji a tak jsem usoudil, že je v koupelně. Ležel jsem na zádech a přemýšlel o všem co se včera stalo. Z přemýšlení mě vytrhl zvuk příchozí SMS. Podíval jsem se na svůj telefon, ale ten to nebyl. Zvedl jsem se teda z postele a rozhodl se najít ten telefon a vypnout zvuk. Bohužel přes ten nepořádek v pokoji to bylo trošku obtížnější. Nakonec jsem telefon našel a podle krytu jsem poznal, že patří Emily. Chtěl jsem vypnout zvuk. Vážně chtěl. Jenže přišla další SMS a telefon se rozsvítil.

Nate: Mně se nevyhneš
Nate: Je ti jasný že to odnese někdo jiný
Nate: Mě se prostě nezbavíš Em
Luce: Em až budeš moct zavolej
Luce: Em je to důležitý!
Nate: Luce je moc hodná holka, Škoda že má za kamarádku tebe
Nate: Nemůžeš jen tak skončit!!

Emily
Seděli jsme s Jackem v kuchyni a povídali si. Bylo fajn mluvit s někým jen tak a doopravdy se smát. Jack byl fajn kluk. Upřímně chápu proč se Brookovi líbí. Když jsem dopila kávu, vstala jsem a šla hrneček odnést do myčky, když bouchli dveře. Byl to ten kluk co do mě včera vrazil. Rozhodla jsem se ho ignorovat a tak jsem se ohnula k myčce. Blbý nápad. Na sobě jsem měla spodní prádlo a Brookovo tričko. Takže když jsem se ohnula bylo vidět celé mé pozadí. Jenže jsem si to uvědomila pozdě. Přesněji řečeno v tu chvíli kdy mě někdo plácnul přes zadek. Vykřikla jsem a otočila se. Super ten kluk prostě asi trička nenosí. Bylo mi trpně. O to horší byl ten úsměv na jeho tváři. Nesnášela jsem ho. Sladce jsem se na něj usmála a dala mu facku. To nečekal. Zatvářil se šokovaně a pak se rozesmál. Dobře to zas šokovalo mě. Asi jsem ho praštila moc silně. Může mít člověk z facky otřes mozku? "Si první holka co mi dala facku krásko." "Jednou to přijít muselo fešáku." Usmála jsem se na něj a šla si zase sednout k Jackovi, který byl dost překvapený celou situací. Jeho výraz byl dost komický a tak jsem se rozesmála. Jenže hned z příchodem dalšího člověka do kuchyně mě ten smích přešel. "Proč si mi to neřekla!" Nechápavě jsem se na Brooka otočila. "Co myslíš?" "To že ti vyhrožuje!" A kurva. Zprávy od Natea. "Nevyhrožuje." "Vážně? A ty zprávy mají znamenat co?" Hraj blbou. "Nevím o čem to mluvíš." Slabě jsem se na něj usmála. Brook jen protočil oči, protože mu bylo jasné, že ze mě nic nedostane a vrátil mi můj telefon. Hned jsem se podívala na zprávy a zkusila prozvonit Luce. Nezvedala to. Sakra doufám, že ji nic není. Brook si udělal kafe a sedl si k nám. "Takže Brooku co máš dnes v plánu?" Pípnutí telefonu přerušilo moje soustředění se na Brooka.

Luce: zavoláme si večer, jsem s Andym

Oddechla jsem si. Bylo to v pořádku. Ať chtěl Nate cokoliv nepovede se mu to dokud je Luce s Andym. "Co zajet do parku?" Navrhl Jack. Upřímně na to jsem se moc netvářila. Co jako chtějí dělat v parku? "To zní fajn." Usmál se Brook. No jistě. "Vezmeš kytaru? Můžeme natočit nějaký cover." Po téhle větě se Jack úplně rozzářil. "Dobře dojdu se převlect." Vyšla jsem teda z kuchyně a vydala se směrem k Brookovo pokoji. Jenže to bych to nebyla já, abych neměla takovou smůlu. Přesně v ten moment totiž vyšel na chodbu ten kluk a jen v ručníku. Sakra. Moje hormony šílí. Tohle prostě byla pastva pro oči. Kdyby se mu aspoň neleskla pokožka vlhkem po sprše. Musela jsem ho asi očumovat už moc dlouho, protože když jsem zvedla oči k těm jeho zdobí mu tvář přesně ten úsměv typu vím, že se ti to líbí. Jen jsem se ušklíbla a prošla kolem něj.

"A co tahle lavička?" Zeptala jsem se snad už u šesté lavičky kolem které jsme prošli. Přišla jsem si navíc. Kluci se furt bavili spolu. Nechápejte mě blbě Já jim to přála, ale sakra jestli to je jejich rande tak mě nemuseli brát sebou.
Když kluci konečně našli místo a natočili cover bylo už pozdě večer. Dojeli jsme ke klukům já si sbalila a Brook mě odvezl k mému bytu. "Díky za pěkný víkend." Usmála jsem se na něj. "Jack je vážně úžasný. Doufám, že ti to s nim vyjde." "Díky Em." Rozloučili jsme se a já se vydala k bytovce. Ovšem u dveří mě čekalo nepříjemné překvapení. "Nate co tu děláš?"

Poslední zprávaKde žijí příběhy. Začni objevovat