~Six~

73 13 0
                                    


Unknown:
Bună. Ce mai faci?

  Yoona:
Cine esti?

Unknown:
Am uitat să spun. Sunt Mark.

Yoona:
Păi atunci fac foarte bine. Tu?

Mark:
  Eu cu băieții ne întrebăm dacă vrei să ne vedem mâine de Crăciun.

Yoona:
Ar fi minunat să vin mâine dar este o prietenă foarte bună la mine și stăpână mâine.

Mark:
În cazul asta dacă vrea poate să vină și ea. Nu cred că o să îi prea interesează pe băieții.

Yoona:
Dacă și restul vor fi de acord, putem veni.

Mark:
O să vorbesc acum cu ei.

  -Lily îți dai seama ca Mark tocmai ne-a invitat la el acasă.
 
   -Chiar trebuie să vin?

   -Normal. Cum pot să îmi petrec crăciunul fără tine?

  -Păi oricum o să te întorci mai pe seară. Nu?

  -Cineva e timidă? Ce poate să fie atât de rău?

  -Bine vin.

  -Yeeey. *Îi sar in brațe lui Lily că un copil de 5 ani.*

Mark:
Am vorbit cu băieții. Puteți veni de la ora 6. Dacă este ok și pentru voi.

Yoona:
Este perfect. Ne vedem la 6.

_________________

  Era ora 5:30. Era la Lily acasă pentru că a zis să merg la ea să mă pregătească de parcă am merge la o petrecere.

Lily:

Yoona:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Yoona:

   Ajunsesem cu vreo 10 minute mai repede, iar cand am batut la ușa cred că am stat vreo 2 minute să ne deschidă cineva

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


   Ajunsesem cu vreo 10 minute mai repede, iar cand am batut la ușa cred că am stat vreo 2 minute să ne deschidă cineva. Când am intrat am putut să îi vedem pe unii dintre băieți  alergând prin casă cu tot felul de lucruri în mâna. Se vede că  erau genul de persoană care făceau lucrurile in ultima secundă. 

   De data asta aveau o atmosferă foarte plăcută în casă. Nu erau toate luminile aprinse în casă, cata făcea casă să aibă o atmosferă mai relaxantă și era destul de cald din cauza șemineului care era aprins. Aveau un brad destul de mare care era decorat mai ales cu culorile alb și albastru, ceea ce era foarte liniștitor pentru ochii.

  Dintr-o dată simt că cineva îmi dăduse o palmă peste spate. Eu trezindu-mă la realitate mi-am dat seama că toți băieții erau in fața mea. 

Mark pov:
  O vad pe Yoona intrând în casă cu cineva. Cred că era fata la care se referea.

  -Băieți, ea este Lily. Cea mai bună prietenă a mea.*O aud pe Yoona zicând.*

-Mă bucur să vă cunosc.

    Părea mai mare decât Yoona. Pare tipul de persona care ar proteja-o pe Yoona. Când ne-am întâlnit data trecută Yoona ne-a zis că are o prietenă care este ca o mamă sau o sora mai mare pentru ea, poate despre ea vorbea.

  Cum era crăciunul, am sărbătorit. Am mâncat (poate prea mult), am facut karaoke și pentru surprinderea noastră fetele cântau foarte frumos. După mai înspre seară am băut ( unii dintre noi prea mult).

  Ne-am distrat in seara asta. A fost genial.

_____________________________________________

Mary CHRIStmas!

Sper că aveți un crăciun fericit, cu tot ce vă doriți.

Sunt foarte curioasă in câte fandom-uri  sunt voi?

Care este fandom-ul vostru principal?

Eu sunt un Carat și un Moomoo (nu mă pot decide).

Dar mai sunt un IGot7, Stay, Once, Buddy, Leggo, NCTzen și un Harling ( stan Holland).


At Sunrise || C. Yj. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum