~Eleven~

58 10 0
                                    

Lily pov:
Ajunsesem la Yoona și intru în casă.
  -Yoona! *țip prin casă*

Dintr-o dată simt o greutate în spatele meu.
  - Ce faci? Îmi rupi spatele. Dă-te jos!
  - Nu mă dau jos, am nevoie de iubire. Nu sunt chiar așa de grea.
  - Nu ești grea, ești extrem de grea. *Yoona îi dă o palmă peste spate și se dă jos*
  - Acum am nevoie să ai încredere în mine. Te rog. *scot o eșarfă și o pun la ochii Yoonei*
  -Ce vrei să faci?
  -Doar ai încredere.

O iau pe Yoona de mâna și o pun în mașină. O duc înapoi la băieți acasă.

Yoona pov:
Lily îmi pune eșarfa la ochii. Lily mă ia de mână și mă duce afară din casă. Pare că mă puse în mașină și plecase undeva. Nu puteam vedea nimic. Se simțea foarte ciudat, adică puteam să simt că mă mișc, dar nu vedeam nimic. După câteva minute de mers ne oprim, iar Lily mă dă jos din mașină. Mergem puțină apoi pot simt niște mâini care mă iau pe sus în stil mireasă, iar eu las un mic țipat de la mișcarea bruscă. Puteam să jur va era un băiat, nu cred că o fată poate avea acea putere. Pot auzi o ușa deschizându-se iar acea persoană mă lasă jos și îmi dă eșarfa de la ochi jos. Eram într-o casă, dar pe lângă că era și seara afară erau și toate luminile stinse. Încerc să găsesc întrerupătorul și să deschid lumina. După ce o găsesc și deschid lumina îmi dau seama că sunt la băieți în casă. Mă uit în jur și nu îl văd pe nici unul, dar după câteva secunde....

  -Surprizăăăăă!! *sar băieții și Lily de după canapea și strigă*

Eu eram foarte surprinsă de ce se întâmplase, nu mă așteptam. Mă las pe vine și împietresc acolo. Puteam să simt cu ochii încep să mi se umezească, iar Lily vine la mine și mă ia în brațe.

  -Credeam că ai uitat. *încep lacrimile să curgă pe față de fericire*
  - Cum aș putea? *zice Lily. Îmi șterge lacrimile de la ochi și mă ajută să mă ridic*
  -Vrem și noi credit? Păi, ce e asta? *zice Jackson încercând să pară amuzant*
  -Multumesc mult băieți. *le zâmbesc dulce*
  -Sper că ești înfometată. Să zicem că am luat puțin cam multă mâncare. *zice Yugyeom, iar BamBam arată spre o lasă plină de mâncare*
-Puțin? Doar puțin cam multă? *chicotesc* Cred că toată mâncarea ne va ajunge pentru 2 luni sau mai mult.
  -Pai de ce stăm și ne uităm la ea? Nu o să se mănânce singură. *zice BamBam și se duce la masă. Toți ne așezăm la masă și începem să mâncăm. *

A fost o seară excelența. Nu îmi aduc aminte ultima dată când m-am distrat atât de mult la ziua mea de naștere. Am vorbit și am râs toată seara, probabil ne puteau auzi și vecinii. Am jucat tot feluri de jocuri și vă pot asigura va Jackson și BamBam sunt la fel de extra și în viața reală, nu numai la televizor. Dacă am dormit în seara aia... da, dar ne-am culcat pe la 4-5 dimineață, iar eu trebuia să fiu acasă până în 8 când de obicei ajungea tata acasă, deoarece dacă nu mă găsește acasă face spume, rău.

At Sunrise || C. Yj. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum