-Păi, vezi tu. Eu mereu am idei bune și asta e cea mai bună de până acum. *zic entuziasmată*
-Îmi e frică. *zice Lily, iar eu rânjesc*
-------------------------
-Tot ce o să zic este că trebuie să te duci acasă să îți faci bagajele pentru că mergem la mare. *spun și încep să bat din palme entuziasmată*
-Yoona, ești dusă cu capul. Tu chiar vrei să faci asta? *spune Lily înțelegând care e planul meu*
- Da, chiar vreau Lily. Așa că du-te să îți faci bagajul, iar noi ne mâine dimineață, devreme la 8. *spun serioasă*
-Și cum vrei să ajungem acolo? Să fie clar că eu nu conduc până în Busan.
- Stai liniștită. Am ideea asta de 2 zile deja și m-am gândit că putem merge cu avionul. M-am uitat să văd la ce oră pleacă avioanele și cel mai ok mi s-a părut că este cel de la ora 8. Plecăm de aici devreme, ajungem acolo devreme și ne putem bucura mai mult de plajă. Și stai liniștită, plătesc eu biletele de avion.
-Dacă plătești tu, eu sunt de acord. *zice aceasta și chicotește*
-Yeeey. *spun fericită* Acum du-te la culcare pentru că mâine ne trezim devreme.
Lily iese pleacă la ea acasă, iar eu mă așez pe canapea. Trebuia să rezolv două chestii: 1. Să îi spun lui tata că plec cu Lily într-o vacanță; 2. Să vorbesc cu unul dintre membri, să văd unde sunt mai exact. Îl sun pe tata și reușesc să îl conving să mă lase să merg cu Lily într-o "mică excursie". Acum trebuia să mă gândesc cărui membru să îi spun că venim dar el să nu spună la restul trupei. Jackson. Îmi iau pe telefon și îl apelez pe Jackson. Chiar dacă vorbește mult, știe să țină secrete.
"""
Da?Jackson... sunt eu, Yoona.
Scuze nu m-am uitat să văd cine e. Ce mai faci? Cum mai e viața fără noi pe acolo?
Să fiu sinceră. Foarte plictisitoare dar asta nu e important acum. Ești singur sau e vrun membru pe lângă tine?
Nu, sunt singur. De ce?
Trebuie să îți spun ceva foarte important dar nu trebuie să spui nimănui. Trebuie să primiți.
Bine. Promit orice ar fi.
Vreau să vin cu Lily până în Busan pentru a vă face o surpriză dar ne-am dat seama că nu știm unde stați, așa că îmi poți spune la ce hotel stați?
Stai să înțeleg mai bine. Voi vreți să veniți în Busan pentru a ne face o surpriză dar nu știți unde stăm.
Dap... ai înțeles tot.
Când vreți să veniți?
Mâine dimineață și ajungem cu avionul dacă vrei să ști și cum.
Bine. Dacă vreți să știți stăm la Hotelul XXXXX. Dacă ajungeți înainte de 12:30 putem să ne întâlnim eu cu tine și cu Lily pe ascuns.
Pai noi avem avionul de la 8. Sunt sigură că ajungem și în acest moment îmi fac rezervare pentru o cameră de hotel.
Cât vreți să stați?
Stăm cât stați și voi. Dacă tot venim să ne bucurăm și noi de plajă.
Vedem cum facem când ajungeți. În orice secundă pot veni ceilalți așa că trebuie să închid. Te rog sună-mă sau scrie-mi un mesaj când ajungi. Pa
CITEȘTI
At Sunrise || C. Yj.
Fanfiction______________________ -Youngjae, ești bine? Te porți cam ciudat. -Sunt bine, dar nu am chef să vorbesc acum. -De ce mă tot iviți? Am făcut ceva greșit? -Nu, doar că.... ______________________ Începută: 16 Decembrie 2018 Terminată: 4 Aprilie 20...