~Five~

84 11 0
                                    

Youngjae pov:

Era duminică. Ziua in care trebuia să vină aceea fată. Drep să spun pe mine nu prea mă interesează. Mai mult e treaba lui Jaebum deoarece el e liderul.

Chiar dacă nu mă interesa trebuia să îi ajut sa facă curat prin casă. Era mult de lucru. Fiind 7 băieți într-o casă nu era foarte bine. Mereu era foarte murdar prin casă, tot felul de lucruri aruncate pe podea. Nu era de parcă nu prea făceam curat prin casă, dar mereu cand făceam următoarea zi cumva casa ajungea la fel de murdară.

Unii dintre băieți erau foarte nerăbdători să o cunoască pe acea fată. Parcă o chema Yura sau Yoona. Cred că Jackson, Yugyeom și Bambam erau cei mai entuziasmați. Unii erau stresați pentru că vroiau să facă o impresie bună, cum ar fi Mark și Jaebum. Iar mie și lui Jinyoung nu prea ne interesa.

După câteva ore terminasem de facut curat. Era deja ora 2, iar ea trebuia să vină la ora 4. Toți am mers in camere să ne pregătim pentru venirea ei.

Yoona pov:

Era timpul să mă văd iar cu ei. Din nou eram foarte nervoasă. Lily era foarte entuziasmată penteu mine.
Am vrut să mă îmbrac mai frumos, dar cum eu nu suport rochiile și fustele, am ales această ținută.

Mie mi se parea foarte simplă, de aceea am ales-o

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Mie mi se parea foarte simplă, de aceea am ales-o.

_______________

Am ajuns în fața casei lor. Era o casă destul de drăguță. Aveau o grădină frumoasă plină de flori. Aș fi putut să stau toată ziua în acea grădină, dar nu de aceea am venit. Mi-am facut curaj și am batut la ușa.

Ușa se deschise, dezvăluindu-l în fața mea pe Jackson. Mă primise in casă cu un zâmbet foarte dulce. Cândam intrat i-am văzut pe toți stând pe canapea uitanduse la mine. M-am emoționat dintr-o dată văzându-i pe toți uitanduse la mine. La un moment dat am simțit ceva care sărise la picioarele mele.

 La un moment dat am simțit ceva care sărise la picioarele mele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Era un cățeluș foarte drăguț și mic la picioarele mele, Coco. Era mult mai drăguță în viața reala.

Mark mi-a facut semn că pot să o iau in brațe, văzând că imi place de ea.

Am luat-o pe Coco in brațe și m-am așezat pe canapea. Simțeam că cineva tot se uita la mine. Era Youngjae, probabil se uita la mine pentru căo aveam pe Coco.

-Cred că e timpul să vorbim despre ce este mai important acum.*Îl aud pe Jaebum vorbind de odată.*Ar trebui să ne prezentăm mai întâi.

Toți au începutsă se prezinte, oricum îi știam pe toți dar nu am vrut să fiu nerespectuoasă. După câteva timp am început să vorbim despre tot felul de lucruri care acum nu mai aveau sens. Ne terminasem "discuția importantă" de mult, cum zicea Jaebum.

Prima dată când i-am văzut în realitate păreau mult mai serioși, probabil erau așa deoarece erau lângă JYP, dar acum ziceau tot felul de lucruri ciudate dar în același timp amuzante. Pentru cât am vorbit până acum cred că am început să mă înțeleg cel mai bine cu BamBam și Jackson.

Am aflat multe lucruri interesante despre ei. Sunt mult mai amuzant în viața reală.

  -Băieți este deja ora 9, iar eu trebuie să plec acasă. Mă bucur că am avut ocazia să ne cunoaștem.

  -Yoona, măcar ne dai numărul tău de telefon. Cred că o să avem nevoie de el. *Imi spuse Mark. Am uitat complet că ai nevoie de numărul meu de telefon*

  După ce le-am dat numărul de telefon, mi-am luat rămas bun și am plecat acasă.

_______________

  Când am ajuns acasă am vazut-o pe Lily pe canapea așteptându-mă.

   -Credeam că nu mai vi. *Îmi spuse Lily fără se își dezlipească ochii de la televizor.*

  -Cineva și-a facut grij penteu mine?

  -Nu chiar. Dar am nevoie să știu cum a fost. Și cum arată Mark in realitate. E la fel de frumos ca in poze.

  -Totul a mers foarte bine și nu.

  -Un adică "nu"?

  -Este mult mai frumos in realitate.

  -Ești foarte norocoasă că ai reușit să îi cunoaști.

  Am stat toată seara să vorbesc cu Lily despre tot felul de lucruri tâmpite că numai la asta ne pricepem.

  La un moment dat mi-am auzit telefonul.

Unknown:
  Bună. Ce mai faci?

_____________________________________________

Asta este și partea a 5-a. Cum vin sărbătorile nu prea am ce face pentru ca stau singură.
    Așa că puteți să mă intrebați toți ce vreți.

At Sunrise || C. Yj. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum