~Seven~

79 10 0
                                    

Youngjae:

  Era ziua de după Crăciun. Mă doare capul prea tare, probabil am băut prea mult seara trecută. Când am încercat să mă ridic mi-am dat seama că cineva mă ține de braț. Era Yoona. Se pare că adormise cu capul pe umărul meu și mă strângăea foarte tare de braț.

  Nu știu cum nu mi-am dat seama de la început că cineva șatră pe umărul meu.

    Nu vreau să o trezesc, arată prea adorabil când doarme. (Autocorectorul îmi tot schimbă adorabil în admirabil)

      La ce te gândești Youngjae? Trebuie să mă ridic fără să o trezesc. Mi-am dat seama că eram singurul care s-a trezit. Reușesc să mă eliberez din strânsoarea Yoonei și îi pun capul pe canapea.
    Mă îndrept spre bucătărie să îmi iau un pahar cu apă și niște pastile de cap. Când mă întorc spre ușa o văd pe Yoona stând în pragul ușii, frecandu-și ochii. Era prea drăguță.

   -Youngjae, poți să îmi zici te rog unde e apa. *mă trezește din "visul" meu. Îi torn un pahar cu apă și îi dau niniște pastile*

  -Mulțumesc.

   Atunci mi-am dat seama cat de ciudat se simțea pentru că până acum nu prea am vorbit cu ea. Am vorbit numai când eram cu trupa și mă întreba ea sau unul dintre membri ceva.

Yoona pov:

   După ce mi-a dat pastilele, l-am văzut îndreptându-se spre cameră lui.

   Când am mers înapoi în sufrageria i-am văzut pe toți dormind. Am stat câtva timp cu ochii în telefon dar m-am plictisit repede. M-am gândit să mă duc la Youngjae să vorbesc cu el. Știam că acea conversație o să fie ciudată fiindcă Youngjae e singurul membru cu care nu prea am vorbit.

   M-am gândit că ar fi o idee bună de a merg la el în cameră să mai vorbesc cu el. M-am îndreptat spre cameră lui și......

_____________________________________________

  Am revenit după aproape o lună. Îmi pare rău că nu am mai postat. Am fost destul de ocupată cu școală și cu notele, dar acum o să am mai mult timp.

  Știu că capitolul ăsta este destul de scurt. O să încerc  să le fac mai lungi de acum înainte.

-Alya-

At Sunrise || C. Yj. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum