891204

1.4K 177 23
                                    


something in his eyes, must be the smoke for my lungs

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

something in his eyes, must be the smoke for my lungs.

WBIJAJCIE NA "ARS MORIENDI", BO STRASZLIWIE ZALEŻY MI NA TEJ PRACY:((


-Jestem Kim Taehyung, a to jest Park Jimin- młodszy uśmiechnął się szeroko, patrząc z zadowoleniem na odstający brzuszek Seokjina- Jeonggukie mi o was opowiadał, cieszę się, że mogę was poznać! Jesteście opiekunami na konkursie?

-Tak, pracujemy jako nauczyciele w szkole w Daegu- odparł Namjoon, podnosząc lekko brwi- A to są nasze perełki- wskazał na Chanyeola i Baekhyuna, którzy uśmiechali się w stronę swoich busanowskich konkurentów 

-Właściwie to powinniśmy iść w stronę sceny, bo zaraz będą ogłaszane wyniki- Seokjin mruknął patrząc się w zegarek- Namjoonie, prowadź.

Kilka minut później, prowadzący cały konkurs wyłonił się zza kulis i zaczął gratulować każdemu uczestnikowi wzięcia udziału w zawodach. Przeczytał wyróżnienia i kiedy zaczęły się miejsca na podium, Jimin objął ramię Taehyunga, uśmiechając się w jego stronę. Młodszy odwzajemnił jego gest, a w tym samym momencie wyczytano ich nazwiska przy miejscu drugim. Jeongguk zawiwatował, kiedy chłopcy wychodzili na scenę i popchnął przyjacielsko Yoongiego, mówiąc przy tym głośne "Ale mamy cudownych chłopców Yoongi-hyung", przez co Seokjin zapytał się ich obu, czy umawiają się ze swoimi uczniami. Yoongi odpowiedział negatywnie w tym samym momencie, co Jeongguk mruknął "tak", przez co momentalnie dostał w tył głowy, głośno sykając z bólu.

-Idioto, tu są inni nauczyciele, którzy mogą to usłyszeć, powinieneś się bardziej pilnować.

-Oh jejku hyung, nie krzycz na mnie, patrz na nich- wskazał ręką w stronę chłopców, odbierających nagrodę, a Yoongi syknął ciche "nie wytrzymam z tym dzieciakiem" i wrócił wzrokiem na wracającego Jimina, który szeroko uśmiechał się w jego stronę.

-Patrz Yoonie, jesteś dumny?- doskoczył do starszego i objął go wokół szyi. Kiwnął głową w stronę pucharu, który trzymał Taehyung, a Yoongi przytaknął

-Jestem bardzo dumny, mały, nawet nie wiesz jak bardzo. 

Namjoon zaczął głośno klaskać, kiedy okazało się, że Chanyeol i Baekhyun uzyskali pierwsze miejsce, a Jimin postanowił pogratulować im, podczas gdy Taehyung i Jeongguk jakoś magicznie zniknęli wszystkim z oczu. Yoongi zaproponował, by wszyscy udali się do jego mieszkania, by mogli choć chwilę spokojnie porozmawiać, przy okazji zapewniając, że chętnie przyjmie także ich podopiecznych.

-Nie, dziękujemy Panu, ale myślę, że wyjdziemy pozwiedzać Busan, żeby państwo Kim mogli spotkać się ze swoimi starymi przyjaciółmi- odezwał się Chan

-Oh, to bardzo miłe z twojej strony kochanie- mruknął Seokjin, a chłopcy uśmiechnęli się w jego stronę zapewniając, że będą na siebie uważać i wrócą do hotelu w którym zatrzymali się przed ustaloną godziną

in bloom. yoonminOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz