5. BÖLÜM

1.2K 58 24
                                    

Hasta oldum. Benden size tavsiye sıra arkadaşınız hasta olmasın eğer hastaysa sizede geçirebilir. Hastaysa eğer kendinize çok dikkat edin. Neyse iyi okumalar!





HooMin
Bu... Bu cidden... Aish! Neden? Neden böyle olmak zorundaydı? Ben onu o kadar çok severken... Günlerdir dışarı çıkmamıştım. JungKook her akşam kapıma geliyor bir şeyler söyleyip geri gidiyordu. Ondan nefret etmiyordum... Edemiyordum... Gerçekten hala onu o kadar çok seviyordum ki. Ama kalbim kırılmıştı işte. Bin parçaya bölünmüştü.

Sabah kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağı mutfağa inmiş buzdolabını açmıştım. Ah hiçbir şey kalmamış. Dudak büzüp buzdolabının kapağını kapattım telefonumu anahtarımı aldım üzerime hırkamı geçirdim ve evden çıkıp markete gittim.

Bir kaç ramen almış eve dönüyordüm. Kafamı kaldırıp önüme baktığımda yerimde durmuştum. Kımıldamıyordum, kımıldayamıyordum...
JungKook ve bir kız...
Sevmiyormuş işte beni. Bende hala...
JungKook beni gördüğünde bana doğru gelmeye başlamıştı bunu farkettiğimde önüme dönüp ilerlemeye devam etmiştim ama ona bakmıyordum.

Tam önümde durmuştu. Başımı kaldırıp dolu gözlerle yüzüne baktım daha sonra ise çatallaşan sesimle konuştum.

"Çekilir misiniz?"

"Hayır."

Dedi kesin bir dille.

"Lütfen çekilir misiniz?"

"Hayır. HooMin beni din-"

"Lütfen. Sus. Ve çekil. Hem bak sevgilin bekliyor."

"S-sevgilim mi?"

"JungKook beni sevmediğini biliyorum. Bari karşıma çıkmayıp canı-"

Sözü kesen şey JungKook'un aniden dudaklarıma yapışmasıydı. Öyle özlemle öpüyordu ki bir an cidden beni özlediğini düşünecektim.
Tüm gücümle ittim onu. Göz yaşlarım benden bağımsız akıyordu.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen!? Hangi hakla!?"

"HooMin... Bak yem-"

"Sus! Sus JungKook! Ne diyeceksin!? Yemin ederim seni gerçekten seviyorum mu!? Kusura bakma Jeon JungKook bu yalana bir kere inandım ikinciye olmaz."

Hızlıca oradan eve gittim. Eve girdiğimde kapıyı kapattım ve kapıya yaşlandım. Yavaşça yere çökerken çoktan ağlamaya başlamıştım.

Neredeyse 1 haftadır JungKook gelmiyordu her akşam gelirdi oysa.

Evde kitap okurken telefonuma gelen mesajla telefonumu elime aldım. Jiminden di.

Gönderen: Jiminsshi
HooMin?

?

Buraya gelmen gerek

Ne? Neden?

JungKook...

Ne oldu ona?

O çok kötü.

Ne? Ne demek çok kötü?

Geçen gün senin evine gelmiş ama kapıyı çalmak yerine kapının dibine oturup beklemiş biliyorsun geçen gün yağmur yağmıştı ve JungKook şu an yanıyor.

MR. BAD BOY (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin