Co myśli o nim twoja rodzina?

1.6K 56 17
                                    

💜Ciel💜

Twoja matka bardzo się ucieszyła, że znalazłaś wspaniałego narzeczonego.
Twój ojciec uważa, że jest bardzo uroczy,a twoja siostra ci go zazdrości.
Zato twoja ciotka uważa, że jest zbyt poważny jak na dziecko.

💜Sebastian💜

Claude go nienawidzi i jest przeciwny waszemu związkowi. Mimo, że tego nie okazuje otwarcie bardzo się o ciebie martwi i nie chce żebyś wiązała się tym kocim demonem

💜Alois💜

Każdy z twojej rodziny ma o nim odmienne zdanie. Twoja matka uważa, że jest bardzo uroczy. Twój ojciec go za to nie lubi ponieważ przez niego zrezygnowałaś z pracy.
Twoja ciotka natomiast uważa, że jest troche świrnięty.

💜Claude💜

Twoi rodzice są bardzo wymagającymi demonami. Nie przepadasz za nimi i wolałaś nie przedstawiać im swojego chłopaka bo jeszcze by się o coś przyczepili.

💜Grell💜

Twoja matka, która również jest demonem pożądania nie jest zadowolona z tego, że zaczęłaś się normalnie ubierać z powodu chłopaka, który wygląda jak napalona nastolatka.
Twój ojciec jest wściekły bo to shiningami a twoja siostra go lubi i zazdrości mu włosów.

💜Undertaker💜

Niestety twoja cała rodzina nie żyje a ty popełniłaś samobójstwo, jednak myślisz, że by go polubili

💜Snake💜

Twoja cała rodzina go bardzo lubi. Uważają, że jego niešmiałość czyni go bardzo uroczym

💜Will💜

Twoja matka nie żyje a ojca się boisz dlatego nikt z twoich bliskich nie wie,że spotykasz się z chłopakiem.

💜Ron💜

Twoi rodzice uważają, że pasujecie do siebie. Nie mają nic przeciwko waszym spotkaniom. Przynajmniej spędzasz mniej czasu na imprezach.

💜Ash💜

Uważają, że do siebie nie pasujecie.

💜Finny💜

Matka uważa, że jest bardzo uroczy. Cieszy się, że znalazłaś osobę, którą kochasz.

💜Bard💜

Sebastian nie jest zbytnio zadowolony z tego związku, jednak nie okazu tego otwarcie. Cieszy się, że jesteś szczęśliwa.

💜Joker💜

Nie znasz swoich rodziców

💜Dagger💜

Wszyscy bardzo. Go kochają.
Twoi bracia prakrptycznie od początku wam kibicowali.

Preferencje ||Kuroshitsuji||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz