📌Ciel📌
Jako wysokopostawiona hrabina zawsze żyłaś bardzo wytwornie. Nigdy nie zaznałaś biedy i zawsze byłaś bardzo rozpieszczona. Twoi rodzice są właścicielami największej sieci restauracji w Europie. Od dziecka byłaś uczona dobrej etykiety jednak rzadko co ją stosujesz w domu. Nie myślisz o przyszłości co nie podoba się twojej rodzinie.
📌Sebastian📌
Twoim bratem jest Claude. Jesteś młodą i energiczną demonicą. Nie potrafisz ustać w jednym miejscu więc ciągle jesteś w ruchu. Jesz dużo ludzkich dusz przez co widać u Ciebie ludzkie emocje. Często się uśmiechasz i śmiejesz.
📌Alois📌
Twoi rodzice są płatnymi zabójcami. Ty oczywiście poszłaś za ich przykładem i również zabijasz za pieniądze. Wyrobiłaś u siebie wielki talent do ukrywania emocji, przez co kiedy zabijasz jesteś obojętna. Rzadko co się odzywasz i uśmiechasz.
📌Claude📌
Urodzona jako demon zeszłaś z nudów na ziemie. Z natury jesteś cicha i spokojna. Rzadko co się odzywasz, chyba, że musisz.
📌Grell📌
Mimo, że tego nie cierpisz to jesteś demonem pożądania. Gdziekolwiek się nie ruszysz wszyscy chcą iść z Tobą do łóżka. Jesteś cicha i spokojna. Starasz się unikać ludzi.
📌Undertaker📌
Wszyscy w Twojej rodzinie zmarli na jakąś ciężką chorobe. Ty również na nią zachorowałaś przez co został ci tylko rok życia. Nie chciałaś się męczyć więc postanowiłaś przyśpieszyć swoją śmierć. Jesteś pewna siebie jednak cicha.
📌Snake📌
Twoja rodzina od niepamiętnych czasów prowadzi wielki cyrk cienii. Oczywiście Ty też jesteś artystką. Jesteś akrobatką i tańczysz na linie oraz rurze. Z charakteru jesteś głośna i bardzo śmiała.
📌Will📌
Jesteś zwykłą dziewczyną. Wychowywałaś się najpierw na ulicy, potem w jakimś przytułku aż w końcu jakiś hrabia postanowił się Tobą zająć. Niestety mieszkanie z nim okazało się gorsze niż ulica. Starzec bowiem często wykorzystywał Cię seksualnie. Doprowadziło Cię to do depresji i zamknięciu się w sobie.
📌Ron📌
Jesteś urodzoną imprezowiczką. Często urządzasz nielegalne imprezy na których chandlujesz narkotykami. Z charakteru jesteś śmiała i pewna siebie. Nałogowo palisz.
📌Ash📌
Bratanicą królowej. Jesteś piękna i dobrze wychowana. Zawsze przestrzegasz etykiety i wszystkich zasad zasad, których nauczyli Cię rodzice. Jesteś miła i spokojna. Rzadko się denerwujesz.
📌Finny📌
Twoja matka jest właścicelką pięknej, jednak małej kwiaciarni położonej na uboczu Londynu. Kochasz kwiaty i zawsze chętnie się nimi zajmujesz. Jesteś spokojna, miła i delikatna.
📌Bard📌
Młodszą siostrą Sebastiana. Jesteś miła i co najważniejsze kochasz gotować! Jesteś bardzo lubiana i nie masz wrogów.
📌Joker📌
Bezdomną sierotą. Od dziecka wychowywałaś się na ulicy, dzięki czemu potrafisz na niej przetrwać. Jesteś nieśmiała i bardzo cicha.
📌Dagger📌
Twoja rodzina jest bardzo biedna, przez co ciężko jej wychować Ciebie i toje rodzeństwo. Jesteś cicha i za wszelką cene starasz znaleźć by pomóc rodzicom utrzymać rodzine
CZYTASZ
Preferencje ||Kuroshitsuji||
AcakBŁAGAM OSZCZĘDŹ MI CRINGU I NIE CZYTAJ TEGO Obecne postacie: ❤️Ciel ❤️Sebastian ❤️Alois ❤️Claude ❤️Grell ❤️Undertaker ❤️Snake ❤️Will ❤️Ron ❤️Ash ❤️Finni ❤️Bard ❤️Joker ❤️Dagger