Rozwój znajomości

1.9K 55 15
                                    

~Ciel
Bardzo polubiłaś młodego hrabie. Chłopak też cię polubił bo często Cię do siebie zapraszał. To na cherbate to na szachy. Spędzałaś u niego praktycznie całe dnie.

~Sebastian

Zaczęłaś spotykać się częściej z demonem. Bardzo się zaprzyjaźniliście. Tylko Claude nie był zadowolony z waszych spotkań

~Alois

Mieszkałaś u niego… chłopak bardzo Cię polubił i spędzał w twoim towarzystwie cały czas. Tobie to nie przeszkadzało.

~Claude

Demon łapał Ci dusze i dawał dopuki nie odzyskałaś sił… potem czas spędzałaś w jego towarzystwie.

~Grell

Mimo pozorów bardzo go polubiłaś i spędzałaś w jego towarzystwie dużo czasu...

~Undertaker

Przestałaś go traktować jak szefa i zaczęliście często rozmawiać. Chłopak zawsze umiał cię rozbawić.

~Snake

Było Ci głupio za to co zrobiłaś więc spędzałaś z chłopakiem czas wolny żeby nie czuł się samotny gdy nie mógł chodzić… szybko się zaprzyjaźniliście.

~Will

Tak jak chłopak prosił nie popełniłaś samobójstwa. Po tym wszystkim shiningai często Cię odwiedzał.

~Ron

Często ze sobą spędzaliście czas na następnych twoich imprezach. Bardzo się polubiliście.

~Ash

Mimo pozorów polubiłaś lokaja a on Ciebie.

~Finni

Chłopak często odwiedzał Cię w sklepie. Szybko się zaprzyjaźniliście.

~Bard

Lubiłaś z nim spędzać czas. Zawsze potrafił Cię rozbawić.

~Joker

Tak jak chłopak prosił odwiedziłaś go w cyrku. Jak chłopak się dowiedział, że nie masz domu postanowił Cię wziąść pod swój dach.

~Dagger

Razem ze swoją rodziną poszliście do cyrku. Występ chłopaka bardzo Cię zafascynował. Po występie zaczęłaś się częściej z nim spotykać niedaleko cyrku.

Ty akurat wena mnie opuściła

Preferencje ||Kuroshitsuji||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz